חצאי הגמר של מונדיאל 2022 יוצאים לדרך והישראלים בטירוף, הברים מפוצצים עד אפס מקום וכולם עוד מדברים על ההדחה הכואבת של רונאלדו. רגע לפני שהטירוף ממשיך, קבוצת YANGO חושפת את הנתונים הכי מפתיעים ומסקרנים של הטורניר העולמי, מצד קצת אחר:

מסתבר שלא רק מרוקו הפתיעה אותנו במונדיאל הזה, אלא גם הצופים הישראלים: לפי נתוני Yango Deli, בזמן המשחקים הרכישה שבוצעה הכי הרבה היא בקבוקי קולה זירו, כאשר למקום השני הגיעה קוקה קולה רגילה. נציין, כי נרשמה גם עליה בהזמנת הבירות והמשקאות החריפים, אך הם עדיין לא הגיעו לרשימת המוצרים המובילים.

בקטגוריית הנשנושים,  היו אלו החטיפים מלוחים, בינהם סניידרס בטעמים שונים, פרינגלס, ותערובות פיצוחים שונות, שהגיעו למקום הראשון ולקחו את הגביע בזמן המשחקים. למקום השני הגיעו החטיפים המתוקים ולמקום השלישי הגיעו דווקא הנשנושים הכי טובים - הפירות. 

בנוסף, היו גם לא מעט ישראלים שהזמינו ירקות בזמן המשחקים, כנראה כדי להרגיע את המצפון ולנשנש חטיפים בריאים, או כדי להשלים את הקניות "על הדרך". 

המשחקים בימי שישי היו המשחקים שנהנו מהכי הרבה הזמנות במהלכם, כשהמשחק המוביל הוא רבע הגמר המטורף בין ארגנטינה-הולנד.

המבצעים נמשכים

טיב טעם חוגגת גמר מונדיאל עם במבצע משתלם במיוחד: 2 מארזי שישיות של בירה קרלסברג LUMA או היינקן ב- 55 ₪ בלבד. בסניפים ובאתר. עד ה-18/12.

מבצע מונדיאל בטיב טעם. 2 שישיות ב-55 שקלים (צילום: יחצ)
מבצע מונדיאל בטיב טעם. 2 שישיות ב-55 שקלים (צילום: יחצ)

פאפא ג'ונס עם מארז מונדיאל מוזל הכולל פיצה משפחתית + 2 פחיות / בקבוקי חצי ליטר + מארז רטבים גדול ב-79.90 שקלים והמשלוח חינם. אהבנו את קרטון הפיצה שהופך למגרש כדורגל שולחני ומגיע אפילו עם כדור קטן.

פאפא ג'ונס פיצה מארז מונדיאל 79.90 שקלים (צילום: מעיין נפתלי)
פאפא ג'ונס פיצה מארז מונדיאל 79.90 שקלים (צילום: מעיין נפתלי)

פיתה בסטה מציעים מארז צפייה משתלם המתאים ל-4 חברים או זוג רעבים במיוחד, הכולל 4 מנות של פיתה בסטה: "חלת אונטריב מפורק", "חלת 'אסאדו", "חלת שניצל" ו"חלת ערוקים"' הצמחונית, בתוספת 2 שקיות תפוצ'יפס רק ב-179 שקלים. בסניפים ובמשלוחים.

מארז מונדיאל של פיתה בסטה ותפוצ'יפס 179 שקלים (צילום: אמיר מנחם)
מארז מונדיאל של פיתה בסטה ותפוצ'יפס 179 שקלים (צילום: אמיר מנחם)