מסעדת משיה הפכה רישמית להיות כל כולה של השף גיא אריש ללא כל שאריות משפים קודמים. א תהבראמץ המעולה שהוא השיק לא לפני הרבה זמן אפשר מעכשיו גם לאכול באמצע השבוע, מבחינתי ז חגיגה אמיתית כי הבראנץ - בוקר המחודש מביא את השף לקדמה עם משחקים כיפיים של חומרי גלם במנות לא שגרתיות.


הארוחה כוללת בופה (איזו מילה לעוסה) עשיר במיוחד אבל לא עמוס אלא מלא ואיכותי, כלומר יש בו 20 מנות וכל אחת נראית יותר טוב מהשניה, מדגים מעושנים, שפע של גיבנות קשות ורכות, דרך נקניקים שעושים במקום כגון ברזואלה מטורפת ועד ראשי חסות עטופים ברוטב קיסר נהדר או ברוקולי וגבינות צאן, דגים נאים וכבושים, ירקות צלויים וטריים ומאפים מלוחים.

לצד כל זה יש פינה צבעונית ועשירה של פירות יער ופירות העונה, מגוון שקדים ואגוזים וזה עוד בלי המנה העיקרית שתכלול ביצי השטן (ביצה חצי רכה ממולאת קוויאר), אגז בנדקיט נפלא, סשימי, חביתה עם סרטנים או סתם ככה פרנץ טוסט של האם וגבינה. במתוקים יש מגוון מושחת של מאפים, עוגות והשם ירחם גם קרפ סוזט (בתוספת של 42  שקלים) שזה הקינוח האהוב עלי ואין בארץ מספיק מקומות שעושים אותו וחבל. בקיצור- וותרו על תכנונים להמשך היום ולכו לשנ"צ, כי הארוחה הזו שווה כל רגע.

תנו לנו כזה כל בוקר. משייה (צילום: אסף קרלה)
תנו לנו כזה כל בוקר. משייה (צילום: אסף קרלה)

בגזרת האלכוהול, את ארוחות הבוקר של המשייה מלווה מותג הרוזה החדש - The Pale. מדובר ברוזה ים תיכוני ומרענן של יקב "שאטו דסקלנס" מבית "מואט הנסי". היין היוקרתי מגיע אלינו מפרובאנס ונחשב למרענן, קל משקל בעל מרקם מלטף ועם טעמים פירותיים שמשתלבים בצורה אידיאלית עם המנות המוגשות בבראנץ'.
השחיתות הזו תעלה לכם 148 שקלים כולל שתיה חמה והיא תרכך לכם את הסופשבוע. מוגשת :08:00-12:00

מנדלי מוכר ספרים 5, תל אביב https://www.mashya.co.il/he/