מסעדת פופינה נפתחה בפברואר 2013 בבניין אבן היסטורי שבכניסה לשכונת נווה צדק הציורית. המסעדה מהווה במה ליצירה הקולינרית של אוראל וגידלה עם השנים קהילה  של עובדים ולקוחות שהפכו למשפחה.
החודש חוגגת המסעדה עשור של יצירה קולינרית ולכבוד המאורע החליטו אוראל ושותפיו צחי עובדיה ועומר צברי ליצור סדרת ערבי ספיישל בהם יזמינו שפים חברים משמעותיים בחיי המסעדה לערבי יצירה משותפים.

7/2 – אוראל קמחי מארח את רז רהב: זכרונות משותפים
רז התחיל את דרכו הקולינרית המקצועית במטבח של פופינה וכעת הוא שב למטבח בו גדל על מנת ליצור עם אוראל ארוחה משותפת בנושא זכרונות משותפים. תפריט החגיגות יהיה תפריט פתוח לבחירת הקהל ויכלול מנות כמו שרימפס קריסטל קצוץ דק, שמפניה ותותים, מנת קרפצ'יו סקלופס, גלידת אבוקדו, פרורי לחם מתובלים ושמן סלרי, מנת קלאמרי צלוי ומלפפון יפני רוטב שקדים ויוזו  ועוד הרבה מנות מרגשות של זכרונות ויצירה משותפים.

20/2 – אוראל קמחי מארח את ארז קומרובסקי
את השף ארז קומרובסקי אין צורך להציג, גם לא בענייני חגיגות היום הולדת של פופינה שהוא האורח הקבוע שלהם. ארז ואוראל הכירו בשבוע שנפתחה מסעדת פופינה ומאז השניים שומרים על חברות קרובה ואוהבים ליצור ולחגוג יחדיו.
תפריט החגיגות בארוחה המשותפת הזו יהיה תפריט סגור של 11 מנות (כולל 2 קינוחים) שיכלול מנות כמו סלט שקדי עגל צלויים, עלים ירוקים, לימוני מאייר צלויים, מנת שרימפס קריסטל, קונפי שומר וזעפרן, תרד טורקי, ביסק שרימפס, כוסברה וצ'ילי, מנת ספינג' לחי עגל, דמי גלאס עדין ועוד מלא מנות מלאות שמחה ואהבה.

27/2 – אוראל קמחי מארח את יורם ניצן
לאוראל יש הערכה ואהבה לקולינריה והעשייה של השף יורם ניצן לאורך השנים, כמו שפים אחרים הוא היה נוסע למסעדת "מול ים" כאשר היה עדיין טבח מתחיל כדי לטעום ולהכיר את מעשה ידיו של המאסטר שהיווה סמן לקולינריה יצירתית גבוהה עבור שפים רבים.
תפריט החגיגות יהיה תפריט פתוח לבחירת הקהל. התפריט של אוראל ויורם בעבודה בימים אלו.

כל הארוחות ילוו בספיישל תפריט קוקטיילי מקאלן.
מסעדת פופינה, רחוב אחד העם 3, נווה צדק, תל-אביב. טלפון:  03-575-7477