עד דלא ידע בדיזינגוף

פורים, הזמן היחיד בשנה בו אפשר להיות מה שרוצים, אז גם בנורדר החליטו להפוך למה שהכי רוצים להיות: יקב עם אוכל טוב, אווירה חמה והמון יין. לחמישה ימים בלבד, בין התאריכים 6-10.03, בר המסעדה המוצלח והפופולארי, הופך ליקב על רחוב דיזנגוף ודיג'יי שיגיע לחגיגות יקפיץ את האווירה. תפריט ספיישל פורים מבוסס על ענבים ועושה מחווה ליין, ולצידו יוגשו מגוון יינות ייחודיים במחירים שווים, היישר מחביות יין ישנות של קיר יאני. מומלץ להזמין מקום מראש כי המקום מפוצץ גם בימים רגילים, ובצדק. בין המנות שיוגשו:

  • לחם מחמצת של חגי. לאבנה, דיבס (דבש ענבים), ענבים טריים חרוכים, קריספי עלי גפן.
  • פלטת גבינות. ארטישוק מוחמץ, ריבת ענבים וקרקרים המיוצרים במקום.
  • פלמידה לבנה. קרם פרש מעושן, סלסת ענבי בוסר וירוקים.
  • אוסובוקו טלה. גלייז טלה ויין אדום, ירושלמי קונפי, צ'ימיצ'ורי ענבים מותססים.
  • שלושה פטיפורים מיוחדים לקינוח: מרמלדת ענבים, מרשמלו ענבים ופיננסיר צימוקים ואגוזי מלך.

ה-NORDER, בר-מסעדה הנמצא בפינת הרחובות החמים ביותר בתל אביב – דיזנגוף ונורדאו, מביא את הטעמים הייחודיים של איטליה וצרפת, היישר לצלחת. מנות שף שמוגשות בהרמוניה מושלמת של טעם וריח ועשויות מחומרי הגלם האיכותיים והטריים ביותר, בניצוחו של השף ליאור כהן.

נורדר Norder. דיזנגוף 245, תל אביב יפו. ימים ושעות פתיחה: א-ה 17:00 עד 00:00. להזמנות: 073-3319417 

דרינק חגיגי ופלטת גבינות עם ריבת ענבים וקרקרים בנורדר דיזינגוף (צילום: יחצ,יוספה קמחי)
דרינק חגיגי ופלטת גבינות עם ריבת ענבים וקרקרים בנורדר דיזינגוף (צילום: יחצ,יוספה קמחי)

פורים ממילא סטייל במירור בר

 המירור בר, הבר המסוגנן והעדכני של מלון ממילא חוזר לפעילות עם שני אירועים חגיגיים לכבוד חג פורים שיתקיימו בימים שני ושלישי ה 6-7/3 החל משני 21:00. בשני הערבים החגיגיים יוכלו המבלים להפנות ממסיבת פורים בהשראת קלאסיקות קולנועיות בשחור לבן, מוסיקה טובה, מנות ספיישל ותפריט ספיישל קוקטיילים.
בין מנות הספיישל ניתן יהיה להנות ממנות כמו:

  • סלט עלי העונה, סיגמנטים של הדרים, ויניגרט אגוזים ועשבים ארומטים 62 ש״ח
  • סשימי דג ים, קרם מעושן, סלסת תפוחים מוחמצים, שמיר 68 ש״ח
  • טרטר בקר, גרטן קונפי בשומן אווז, ויניגרט חרדל ושמן עירית 74 ש״ח
  • קרוקט פורל מעושן מנחל דן, קציפת חזרת, גרידת לימון ושמן לואיזה  64 ש״ח
  • קרפצ׳יו דג ים, סלסה ורדה, מחמצת צרובה 72 ש״ח
  • מוס שוקולד וויסקי, גנאש שוקולד מעושן, פאף כוסמת, סבלה קקאו ושמן זית 58 ש״ח

    מינימום הזמנה 100 ש״ח לאדם. להזמנות  02-5482230.  מירור בר, מלון ממילא, רחוב שלמה המלך 11, ירושלים

ממילא (צילום: עמית גירון)
ממילא (צילום: עמית גירון)

ימי משתה ושמחה

בר היין UPPERITIVO (אפריטיבו) מציג את "ימי משתה ושמחה" עם תפריט יינות מיוחד ומנות ספיישל במחירים שפויים: מנות 18-94 שקלים, קוקטיילים 40-60 שקלים, יין 34-45 שקלים. החל מהשעה 18:00 בערב יהנו האורחים מספיישלים וקוקטיילים מיוחדים בחגיגה פורימית עם DJ על התקליטיה. בין המנות שיוגשו:

  • ברוסקטה טרטר בקר
  • קרודו אינטיאס
  • שרימפס קריסטל
  • סינטה עטופה בפלפל שחור
  • שישיברק טלה עם יוגורט חם סומק ועשבים

בר היין UPPERITIVO משלב קוקטיילים ואוכל טעים ומשודרג, המתחלף לפי עונות השנה וחומרי גלם טריים. השף גיל חן מציע מנות קטנות מחומרי גלם טריים ומקומיים.

UPPERITIVO הירקון 78 תל אביב, טלפון לבירורים והזמנות 03-9330339

בר היין UPPERITIVO (צילום: אנסטסיה אוקונוביץ)
בר היין UPPERITIVO (צילום: אנסטסיה אוקונוביץ)

ספיישל פורים מקסיקני 

לכבוד פורים מסעדת ARIA של השפים מושיקו אברהם וגיא גמזו עוטה עליה מסיכה מקסיקנית ומתחפשת לטולום האהובה. בחזית המסעדה תוצב בובת קש ענקית שתכניס אתכם לאווירה של מקסיקו ואת המסעדה והבר יקשטו קישוטי קש, ים ודקלים. לאווירה המיוחדת הורכב גם תפריט טאקו ספיישלים על-ידי השפים של המסעדה, מושיקו אברהם וגיא גמזו ודיג'יי ינגן את מיטב המוסיקה לאורך כל ערב. בין הטאקו שיוצעו בערב הספיישל:

  • טוסטדה ARIA STYLE טרטר דג, אבוקדו, עירית, תירס קריספי, קוויאר.
  • טאקו לשון "אל פסטור" הוט סוס צ׳ילי, סלסה ירוקה שרופה, קרם שעועית שחורה ובצל מוחמץ.
  • טאקו ברייה בשל מפורק, צ'דר לבן, ציר עצמות, בצל קצוץ.
  • פלאן תירס.

ARIA הינה ביסטרו שף אורבני עדכני. את תפריט המסעדה החדש יצר השף הצעיר והמבטיח מושיקו אברהם, לצידו של אחד השפים המובילים בישראל גיא גמזו. במסעדה מוגש תפריט מוקפד הכולל מגוון מנות, המבוססות על שימוש חכם בחומרי הגלם הטובים ביותר. מסעדה ARIA וקומת הבר שוכנים במבנה היסטורי, אשר שייך למשפחתו של יואל משה סלומון. 

מסעדת ARIA. נחלת בנימין 66. ימים ושעות פתיחה: ג'-ו' 19:00-23:30. להזמנות: 03-529-6054

מסעדת ARIA מתחפשת לטולום. פורים 2023 (צילום: קרלה אייגנסי)
מסעדת ARIA מתחפשת לטולום. פורים 2023 (צילום: קרלה אייגנסי)

מסיבת רחוב בשוק

בליבו הפועם של שוק הפשפשים ממוקמת מסעדת פארוק בשוק שמתאימה לכל אווירה מבוקשת ומציעה מגוון מנות בסגנון ים תיכוני בשילוב אלכוהול משובח שמשתלב עם כל ביס. חומרי הגלם הטריים מגיעים הישר מהשוק ומרכיבים מבחר עשיר של מנות צמחוניות וטבעוניות, מאכלי ים, מנות בשריות ועוד. את האווירה של פארוק בשוק קשה לפספס, ובפורים הקרוב היא מזמינה אתכם לאווירה המרימה, עם יומיים מוסיקליים במיוחד: ביום שני 6.3 מסיבת הרחוב של הפארוק בערב תחפושות בליווי של דיג'יי לחמי החל מ-23:00. למחרת, יום שלישי 7.3 תמשיך מסיבת הרחוב עם דיג'יי הדי משולם ואת היומיים האלה יסגור הגיטריסט רני כהן עם הופעה לצאת החג. 

פארוק בשוק. רבי נחמן 6, תל אביב-יפו. להזמנת מקומות: 03-651-5670

מסיבת רחוב בפארוק בשוק  (צילום: אסף קרלה)
מסיבת רחוב בפארוק בשוק (צילום: אסף קרלה)

בראנץ' יפואי פורימי

פר דרייר, הביסטרו ובר היין האהוב במתחם נגה בתל אביב, יציע במהלך חג הפורים (6-8/3) תפריט ספיישל חגיגי הכולל בראנץ' עם הרבה אלכוהול, יין, שמפניות ובירות במחירים מיוחדים באווירה פורימית של תחפושות וחגיגות עדדלא ידע. הספיישל יתקיים בין התאריכים  6-8/3 ובין השעות 11:00-16:00 כשמארבע ואילך, יוגש גם תפריט חגיגי ואטרקטיבי.   

פר דרייר הוא ביסטרו בסגנון צרפתי ובר יין שהקים דוד אבוקיה לפני 13 שנה. המקום פועל במשך שמונה שנים במתחם נגה בתל אביב במבנה עתיק הנפרש לאורך 800 מ"ר ובו חצר אורבנית גדולה עם אווירה נינוחה וקסומה. תפריט היין בפר דרייר רחב ורבים מהיינות בו פתוחים לכוסות. היינות במקום הם מיקבים קטנים ופורצי דרך בצרפת ומדינות אחרות בעולם, ועד ליקבי בוטיק ישראלים.     

פר דרייר. בת עמי 7, תל אביב. ימים ושעות פתיחה: א-ה 17:00-אחרון הלקוחות. שישי ושבת בראנץ׳ 11:00-16:00. תפריט רגיל עד 00:00. טלפון להזמנות: 03-6292111 

ספיישל פורים בביסטרו ובר היין פר דרייר (צילום: פרטי)
ספיישל פורים בביסטרו ובר היין פר דרייר (צילום: פרטי)

מסעדת דלי אלהמברה היפואית חוגגת גם היא בספיישל מדליק: יין חופשי לאורך כל החג ב-95 שקלים, תחרות תחפושות שהזוכה בה יקבל שובר לארוחת בוקר זוגית עם בקבוק יין ועוד שלל מנות מפתיעות ואווירת פורים מחשמלת לאורך כל היום. במקום תתקיים גם קריאת מגילה (שני, 1930) ומיד לאחריה תחרות תחפושות (21:00)

מסעדת דלי אלהמברה היא מעדניה, בית קפה וחנות יין יפואית שהוקמה בלוקיישן של מסעדת אלהמברה המיתולוגית בשדרות ירושלים. במעדניה גבינות ממחלבות בוטיק, דבש, קפה, יינות ישראלים ומוצרים ארטיזנליים נוספים. התפריט במקום מבוסס על מוצרי המעדניה וכולל מנות כמו פלטת גבינות, פירות וירקות; סשימי פלמידה לבנה עם שומר, תפוז, סומאק ואגוזי מלך ובלנד מיקב טרה נובה וסלט עגבניות שרי עם סרדינים כבושים.

דלי אלהמברה. שדרות ירושלים 30 יפו. טלפון להזמנות: 077-7242033

דלי אלהמברה (צילום: פרטי)
דלי אלהמברה (צילום: פרטי)

שותים וצוחקים בסוהו ראשל"צ

כמיטב המסורת גם השנה משתה פורים שמח במיוחד במסעדת הסוהו שבראשל״צ. המסעדה תקיים את מסיבת התחפושות המפורסמת בסימן באט מן ואשת החתול, ביום שלישי ה-7.3. ברפרטואר: תפאורה ייחודית, תפריט ספיישל מפנק, מופע שירה מוזיקלי והומוריסטי של שלישיית מה קשור בליווי נגנים, מסיבה בתקלוט dj אסיה וכמובן תחרות תחפושות נושאת פרסים שווים. כניסת קהל תחל מהשעה 21:00. האירוע סגור ללקוחות שירכשו כרטיסים מראש (גיל 25 ומעלה). מינימום הזמנה לסועד 100 שקלים.

סוהו. משה בקר 15, ראשון לציון. טלפון להזמנות: 054-3636357

עד דלא ידע במסעדת סוהו ראשל''צ (צילום: יחצ)
עד דלא ידע במסעדת סוהו ראשל''צ (צילום: יחצ)

שלישיית מה קשור במסיבת פורים בסוהו (צילום: דודי חסון)
שלישיית מה קשור במסיבת פורים בסוהו (צילום: דודי חסון)