פופ אפ  קינוחים נוסטלגיים באסיף

לכל אחד מאיתנו יש זיכרון מתוק מקינוח או עוגה שמציף את בלוטות הטעם והרגש כבר בביס הראשון. 
הקונדיטורית מיכל גולדברגר יוצרת פרשנות עכשווית ועונתית למתוקים נוסטלגיים שהשתרשו בתרבות הישראלית: ממתק הקוקוס הוורוד שליווה את ילדותנו, עוגת קצף וקצפת האיקונית שעלתה על רבים משולחנות האוכל בישראל, עוגת ביסקוויטים עם גבינת ריקוטה תוצרת בית ועוד. את הקינוחים השונים יהיה אפשר לרכוש הביתה במהלך הפופ אפ בקפה אסיף או לאכול במקום.

קינוחים נוספים שיימכרו במהלך הפופ אפ: טארטלט קרם מלבי ורוטב רימונים, חיתוכיות בצק פריך עם ריבת שסק ושטרויזל, רוגלך שוקולד, בריוש עם קומפוט, ושלשה סוגים שונים של בבקה – קלאסית עם שוקולד, בבקה במילוי תפוחים ותבלינים ארומטיים ובבקה עם מרציפן ומחלב (זרעי דובדבן טחונים). טווח מחירים: 6-54 שקלים
מתי : בימים חמישי ושישי 28-27 באפריל ו-5-4 במאי
מיקום: קפה אסיף, לילינבלום 28 תל אביב

געגוע לוורוד . פופ אפ קינוחים באסיף (צילום: יונתן בן חיים)
געגוע לוורוד . פופ אפ קינוחים באסיף (צילום: יונתן בן חיים)

דלי קרים וישראל אהרוני  משיקים: "הסדרה האסיאתית" 

רשת הגלידה דליקרים והשף ישראל אהרוני משתפים פעולה למהדורה מוגבלת של טעמים לא שגרתיים בהשראת המטבחים האסיאתיים: קרמל מיסו, סורבה שזיפים עם ג'ינג'ר, וסורבה קוקוס עם קארי ופלפל צ'ילי חריף שבאים לספק הצצה מעניינת לשילובי טעמים לא שגרתיים.

הטעמים החדשים ימכרו לזמן מוגבל בסניפי רשת דלי קרים. מחיר יחידה 40 ₪ (כ-500 גרם), מחיר שלישייה (כל הסדרה) 105 ₪. https://www.delicream.co.il

הגלידות של אהרוני (צילום: אסף קרלה)
הגלידות של אהרוני (צילום: אסף קרלה)

מלון קולוני בחיפה משיק ארוחות בוקר

לראשונה מזה שנים, מלון קולוני שבמושבה הגרמנית של חיפה (נוסד ב 1905) פותח את שעריו לארוחות בוקר גם לסועדים שאינם לנים במלון. אל צוות המטבח הצטרף השף אנדריי בובר, ששדרג את ארוחת הבופה העשירה בכמה מנות חדשות, זאת לצד המאפים הטריים, הסלטים הצבעוניים, הגבינות, הדגים הכבושים ועוד. האורחים יוכלו ליהנות משקשוקה ירוקה; מאפה  סירניקי ביתי; חומוס עבודת בית המוכן במקום ועוד.
ארוחת הבופה כוללת גם מיצים טבעיים סחוטים וקפה ללא הגבלה.
מלון קולוני  א'-ה' 07:00- 10:00 מחיר: 75 ש"ח לסועד
שדרות בן גוריון (המושבה הגרמנית) 28 חיפה טלפון: 048513344

בוקר בקולוני (צילום: חגית סרדס)
בוקר בקולוני (צילום: חגית סרדס)

מחנה יהודה מגיע להרצליה לכבוד חגיגות 100 השנה

בפעם הראשונה בהרצליה, תהיה לכם הזדמנות לחוות טעמים וניחוחות שבדרך כלל אפשר למצוא רק בירושלים. בפסטיבל מיוחד שיתקיים בתחילת חודש מאי למשך שלושה ימים, באי הפסטיבל יוכלו להנות מהחוויה של השוק המוכר והאהוב על כל מה שמיוחד בו: האנשים השמחים, הצבעים השונים, הריחות העוצמתיים וכמובן הטעמים שקשה לשכוח. הקניון יתקשט בהתאם למאורע ובהשראת חוויות הקנייה והשוטטות בשוק על מנת להעניק חוויה נוסטלגית מבלי שיהיה צורך בנסיעה לירושלים .
באי הפסטיבל יוכלו לטעום ממטעמי המטבח העיראקי ב'עזורה',  מממרחי וגבינות דליקטס אצל 'מעדני צדקיהו', מאמפנדס ארגנטינאיים אצל 'ארחנטו', מגבינות, חמוצים ודגים מלוחים ב'מעדניית איבגי' ומפיצוחים ותבלינים של 'פיצוחי עמדי'. בגזרת המתוקים, יוכלו להנות מקרמבו ב-12 טעמים ב'קאבום', לנגוס בכריכי גלידה ועוגיות של 'קוקי- קרים'. מגוון רחב של חלבות ב"ממלכת החלבה", להנות מהמאפה ההונגרי המפורסם ב'קיורטוש מחנה יהודה', ממגוון ממתקים מזרחיים של 'כנאפה עיר דוד' וממגוון מאפים של מאפיית 'דובשנית' ועוד.

פסטיבל מחנה יהודה בקניון שבעת הכוכבים בין השעות 12:00-20:00 ימים שלישי, רביעי וחמישי,  2-4 במאי 2023
 הכניסה חופשית, קניון שבעת הכוכבים-הרצליה www.7star.co.il

שוק מחנה יהודה (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)
שוק מחנה יהודה (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

רשת BBB משיקה  את ה'בורגר ישראלי' וסמאש בורגר!

ההמבורגר הישראלי,  שהושק ליום העצמאות וימשיך להיות עד מאי במסעדות, מורכב מנתחי בקר וטלה טריים ומובחרים, הנטחנים מדי בוקר במקום, מוגש בלחמניה עם טחינה, ארגולה, טבחה, בצל מוחמץ, סלט חצילים, וביצת עין מעל לצד תוספת צ'יפס ספיישל.
הבורגר ישראלי  יוגש במסעדות הרשת ויהיה זמין במשלוחים ובשירות איסוף עצמי בין התאריכים 23.4.2023 עד ה -4.5.2023

במקביל משיקה הרשת המבורגר חדש- הסמאש בורגר!
מדובר ב- 2 קציצות סמאש עם שכבת פריכות, עשויות מבשר בקר טרי שנטחן בכל בוקר במסעדות, איולי חרדל, ברבקיו, פרוסות מלפפון כבוש, בצל סגול, בצל צרוב, גבינת צ'דר והמעושנת.

BBB המבורגר ישראלי (צילום: גיל אבירם)
BBB המבורגר ישראלי (צילום: גיל אבירם)

חדש על המדף // חמאות עיזים של משק צוריאל

'משק צוריאל' משיקה מוצר חדש ממשפחת מוצרי העיזים - חמאת עיזים העשויה 100% חלב עיזים. החמאה תושק תחילה ב - 2 טעמים שונים: חמאת עיזים בטעם טבעי וחמאת עיזים בתוספת שום - שמיר. מדובר בהשקה חדשנית בשוק הישראלי, משק צוריאל יהיו היחידים בשוק עם חמאת עיזים בתוצרת כחול לבן. החמאות יגיעו בגליל תכולה של 100 גרם, החמאה מאופיינת בטעם עשיר ומפנק ובמרקם עדין וקליל יותר מחמאת בקר.  אהבנו מאד!

 

חמאת עיזים של משק צוריאל (צילום: סטודיו 0304)
חמאת עיזים של משק צוריאל (צילום: סטודיו 0304)

חדש על המדף // חסלט יוצאת במוצרים חדשים

חברת חסלט העוסקת בגידול ושיווק של ירקות כשרים למהדרין ללא חרקים יוצאת בליין חדש של ירקות קפואים וארוזים. החברה בחרה לשווק בשלב הראשון כרובית וברוקולי מוקפאים באריזה ייחודית לשימוש הצרכנים. הירקות של החברה הינם גידולים ייחודים מחקלאות עוטף עזה, והם נקיים וללא חרקים תוך שימת דגש על איכות, בריאות וכשרות ומבלי לפגוע במרקם העדין של הירקות ובטעמם. הכשרות - בד"צ העדה החרדית. ניתן להשיג בחנויות נבחרות ברחבי הארץ וברשתות השיווק הגדולות.

חסלט (צילום: יחצ)
חסלט (צילום: יחצ)

גלידה על האש? בן אנד ג'ריס משיקים גלידת סמורס

לרגל ל"ג בעומר בן&ג'ריס משיקים גלידה חדשה בטעם מרשמלו סמורס,  במהדורה מוגבלת.
מדובר בגלידת שמנת משובחת המשלבת מרשמלו עם פירורי עוגיות, פרורי עוגיות שוקולד וחתיכות פאדג.  
סמורס,  הוא ממתק פופולארי שאוכלים סביב המדורה, כשבמקורו מגיע מארה"ב. יש לסמורס גרסאות שונות ורבות שהתפתחו עם הזמן והוא למעשה סנדוויץ של מרשמלו צלוי עם שוקולד, שמונח בין 2 ביסקוויטים. המנהג   המוכר של  צליית המרשמלו באש המדורה הוא עניין שהולך איתנו מהילדות,  כשמקור השם  סמורס הוא קיצור של הביטוי  SOME MORE (יותר/ עוד). 
מחיר מומלץ: 25.90 שקלים

סמורס של בן אנד ג'ריס (צילום: יחצ)
סמורס של בן אנד ג'ריס (צילום: יחצ)

חדש מאלפרו: סדרת משקאות במקרר

אלפרו, מותג תחליפי החלב המוביל באירופה, המשווק על-ידי מחלבות שטראוס, משיק סדרה חדשה של משקאות תחליפי חלב שתימכר במקרר. הסדרה כוללת משקה על בסיס שקדים ומשקה על בסיס שיבולת שועל המועשרים בסידן ובוויטמינים. המתכון לסדרה החדשה של אלפרו מותאם לטעם הישראלי, כאשר המוצרים החדשים מתאימים להקצפה ו/או להוספה לקפה, שהינו השימוש העיקרי של משקאות תחליפי חלב. כמו כן, המוצרים מתאימים להכנת שייקים מרעננים, לשילוב במנות הכוללות דגנים, ואף לשתייה ישר מהכוס.

אלפרו שקדים (צילום: סטודיו שטראוס)
אלפרו שקדים (צילום: סטודיו שטראוס)