"העסק הוא התשוקה והאהבה הכי גדולה שלי, אוכל" מתארת אנגל בפשטות את מהות העשייה שלה. מאז ומתמיד אהבה להכין, לבשל, לארח ולהאכיל. אל הקונספט של הכנת מנות מחומרים טריים ואיכותיים ומכירתן כשהן קפואות ומוכנות להכנה קלה ופשוטה, הגיעה דווקא כצרכנית. "כלקוחה שרכשה את השירות הזה היה לי ממש כיף ועכשיו אני לוקחת את זה למנות שאני אוהבת". 

הלקוח מקבל את ההזמנה שלו קפואה עם הוראות הכנה מדויקות ופשוטות (בחלק מהמנות מצורפים חומרי גלם טריים). על דף מעוצב, נקי וברור, הוא מקבל מידע כמה זמן המנה צריכה לחכות בחוץ לפני ההכנה, באילו כלים עליו להשתמש וכמה זמן ייקח להכין אותה. רוב המנות דורשות הפשרה והכנסה לתנור כשהתוצאה היא אוכל טרי, מחומרים איכותיים וטעם מענג. 

למשפחות עסוקות וזוגות אוהבים
קהל הלקוחות של אנגל נע בין משפחות עסוקות, זוגות ובעיקר אנשים שרוצים להכין אוכל בבית אבל במינימום מאמץ. "המנות השונות דורשות טיפה עבודה ולכן הן לא מתאימות לאנשים שבכלל לא רוצים להפעיל את התנור. השירות מתאים לאלו שרוצים ליהנות מכל העולמות, גם מאוכל ביתי שנעשה הרגע וגם לחסוך בזמן ופעולות תפעול". אין צורך לקלוף, לקצוץ ולתבל, רק לפעול על פי ההוראות הפשוטות וליהנות מארוחה מושלמת במהירות ובקלות.
 
העסק כל הזמן מתפתח ולכבוד הוולנטיין דיי יצרה אנגל גם חבילות זוגיות מיוחדות. הן הפתרון המושלם לזוגות שרוצים לבשל יחד, ליהנות מחוויית העשייה המשותפת, אך שלא מומחים בבישול או אפייה. אנגל מביאה אל העסק המון אהבה למטבח, לאנשים, לאירוח ובסופו של דבר יוצרת חוויה פשוטה וטעימה. התשוקה של אנגל לבישול באה לידי ביטוי בכל שלב, מבחירת המנות, יצירת המתכונים ועד הוראות ההכנה.
 
לצד הטעם אפשר לראות את הדיוק בפרטים הקטנים ביותר. כל מנה נראית כאילו יצאה עכשיו ממסעדה או קונדיטוריה וכל פרט מעורר את החשק להתכונן לארוחה. אפילו הוראות ההכנה קיבלו תשומת לב רבה כשהמטרה הייתה להפוך את ההכנה לנגישה לכולם. "דף ההסבר נועד לאנשים שלא קוראים מתכונים. יצאתי מהראש שלי וחשבתי מה יקרה למי שיקבל את המנה וניסיתי להסביר לו מה לעשות איתה בצורה הכי פשוטה שיש".

פרויקטים נופלים בצד הפרקטי – אבל לא במקרה הזה
אנגל מביאה איתה ניסיון בעולם השיווק בתור מנהלת האקדמיה לקוסמטיקה בסניף ג'יג'י סנטר במסגרת עסק משפחתי. "ישנם יתרונות וחסרונות לעבודה עם המשפחה, מצד אחד יש רצון גדול לעזור ומצד שני זה דורש זמן". בנוסף לעבודה, היא אמא לשתי בנות ולכן כבר בתחילת הדרך היא הבינה שעליה למצוא פתרונות שיהיו פרקטיים.

"המון פעמים עסקים נופלים בצד הפרקטי. יש רצון גדול לבשל, ליצור, להאכיל, אבל צריך גם למצוא את הזמן לעסוק בזה ושלכל הצדדים תהיה חוויה מצוינת". הפתרון של מנות קפואות נותן מענה פרקטי. הוא מאפשר לאנגל לבשל בזמן שהבנות שלה נמצאות עם אבא שלהן, היא מקפיאה את המנות והלקוחות יכולים גם לקנות כמויות יותר גדולות או לקנות היום ולהכין לעצמם את האוכל בכל יום שיבחרו במהלך השבוע. "המנות יכולות להחזיק מעמד מספר חודשים במקפיא, אבל זה לא קורה, הלקוחות מתקשרים במהירות כדי להזמין עוד פעם".

את העסק אנגל בנתה ועדיין בונה בהדרגה. בהתחלה החברים היו הנסיינים הראשונים וכך היא הבינה מי בעצם קהל היעד שלה. "היו המון ניסיונות כדי לגלות אילו מנות הכי מוצלחות בהקפאה וכך נבנה התפריט לאט, לאט." אתגר שהיא גילתה כבר בתחילת הדרך היה המקום. "המקפיא התמלא במהירות והדבר הראשון שהייתי צריכה להבין זה שאני מכינה מעכשיו ארוחות גדולות ושאני צריכה להכיל את כל זה. ברגע שהבנתי את זה, קניתי מקפיא שוכב והבנתי שעם כל השאר אני אסתדר".

ההצלחה טמונה בתשוקה לדבר
העשייה של אנגל מתמקדת בתשוקה שלה לאוכל, לאירוח ולבישול. "באחד הימים בת הזוג שלי עמדה לידי וראתה ששמתי הרבה בשר בקובה. היא אמרה לי "את זוכרת שזה לא בשבילי?" ברגע הזה ידעתי שאני עושה את הדבר הנכון". 

העסק הנוכחי קיים חודשים ספורים אך במהלכם הספיקה אנגל לעשות ניסויים, למצוא את המתכונים המושלמים שגם יהיו פשוטים להכנה, גם יתאימו להקפאה וגם יהיו זמינים במהירות ובקלות. מבחינתה, מה שמושך אותה קדימה זו התשוקה. כשהיא נשאלת מה ההמלצה שלה ליזמיות בתחילת דרכן היא אומרת: "תוציאי את החלומות מהמגירה. בשבילי הם תמיד היו שם ובסוף התחלתי ליצור אוכל ועסק משלי, אז פשוט תוציאי את החלומות ותהפכי אותן למציאות".

להזמנות (וואצאפ): 052-8108805