האח הצעיר והפוחז ביותר בקבוצת הברים של אימפריאל הצטרף לפני חמש שנים למשפחה וממשיך במסורת הקוקטיילים המיוחדים והמוקפדים לצד אווירה משוחררת ושמחה. 
לכבוד יום ההולדת יצרו בקבוצה ליין אפ ארועים מושחת במיוחד שקיבץ אליו נפשות קולינריות שבאו לחגוג לו מכל קצוות הארץ ויאפשרו לכם להנות ממנות מיוחדות שלא תמצאו בתל אביב בימים כתיקונם. 

2.5 – אוהד לוי – מסעדת ״ מאמו״ אילת.

את סדרת הארועים יפתח אוהד לוי, שמגיע הישר מאילת להפיח רוח מדברית בתל אביב. השף של מסעדת ״מאמו״ האילתית זוכה לשבחי הקהל והמבקרים כאחד ויצר תפריט מיוחד של טעמים שיקח אתכם למסע של חומרי גלם מהערבה ועד המרכז. בתפריט תמצאו: כופתא בורגול ותערובת תבלינים סודית, סשימי דג בויניגרט עגבניות (64 ₪), כיסונים של דג קצוץ בציר של ראש לוקוס ושמן צ׳ומא חריף (₪88), סיר ארטישוק וירקות אורגניים מומר טנא ופרמז׳ן מגורד (₪52), צלחת טעימה מהערבה – ברזאולה ״6 חודשים״, סלק שרוף, פאן טומאט, ממרח דג מעושן, קישוא חלוט ואבן יוגורט, לאבנה מעשנת (₪78) ועוד.

14-20.5 – השקת תפריט קוקטיילים חדש

תפריט קוקטיילים חדש הוא ארוע מיוחד בפני עצמו בכל אחד מהברים של הקבוצה שיצרה מהפכה בתרבות השתייה של העיר. מאחורי כל תפריט חודשים של  תכנונים, שרטוטים וטעימות עד התוצר שהוא לא פחות ממושלם, כזה שבו כל אחד ימצא את עצמו, ואם חשקה נפשך לגוון תמיד תפגוש פלטת טעמים מאוזנת ומרגשת בכל בחירה. תפריט יום ההולדת החדש יושק במסגרת שבוע הקוקטיילים של תל אביב במחירי השקה מיוחדים. הזדמנות ייחודית שתאפשר לכם למצוא את זה שאהבה נפשכם.

איתיאלה (צילום: שירן כהן)
איתיאלה (צילום: שירן כהן)

THE BLOODY BRUNCH SERIES 

הבראנץ׳ המושחת של הבושוויק חוזר בגרסא חדשה ומעודכנת עם מלך הקוקטיילים של ארוחות הבוקר והבראנצ׳ים - הבלאדי מרי. הקוקטייל האייקוני לא סתם עלה לגדולה עם שילוב טעמים ממכר ואינספור מתכונים סודיים. שמו של הבלאדי שמכינים בבושוויק יצא כבר למרחקים עם קמצוץ חריפות בועט שיעיר לכם את היום הוא זוכה למעמד הראוי לו ויוגש ללא הגבלה בשלל גרסאות ועם מבחר גרנישים מסחרר לבחירתכם. לדוגמא: בייקון, שיפודי שרימפס, גאודה, שיפודי ירקות, קורנישונים, עלי שמיר ועוד. שתמיד תוכלו לסמוך על החך של הצוות שימליץ על השילוב המושלם.

את הבראנץ׳ הראשון תשיק איתיאלה היאט ב-19.5, שמאז שזכתה במאסטר שף הקימה מיזם אוכל בעמק האלה שמושך אליו קהל שבוי מרחבי הארץ. תור ארוך משתרך אל מול הפודטראק שלה שמדי יום השמועות על מנות מרהיבות עושות להן כנפיים וגורמות להזלת ריר. לראשונה תגיע איתיאלה לבשל במרכז תל אביב שהיא אמונה על תפריט הבראנץ׳ הראשון, עם שלל מאפים ייחודיים מעשה ידה והפתעות נוספות שלצידה הברמנים של הבושוויק שירקחו קוקטיילים שיבטיחו לכם סופ״ש מבושם קלות, או יותר. אנחנו ממליצים על יותר.

בושוויק - רח' נחלת בנימין 28 | טלפון להזמנות:  03-567-8006| או באתר אונטופו