השנה חג פורים יתקיים בצל מלחמת חרבות ברזל. ואם בתחילת המלחמה עדיין לא ידענו איך החג ייראה, עכשיו אנחנו כבר מבינים שהחיים ממשיכים למרות הכל, וכישראלים אנחנו מוצאים איך לשמוח גם ברגעים הקשים ביותר. אז אחרי שבוטלו מסיבות הרחוב הגדול, לפתע אנחנו רואים התעוררות ופרסומים על עוד ועוד מסיבות פורים. 

השנה, לצד במסיבות הרגילות, תתקיים מסיבת יין חגיגית של חברת היין MyYain בבעלות נתי נעים. במקרה הזה החברה מאחדת כוחות עם אליאס דגן, ויחד הם משתלטים על מתחם DNA בעזריאלי עם מסיבת יין יוצאת דופן. המסיבה אמנם תשים את היין במרכז, אך תספק משתה לכל החושים. את המסיבה ילווה דיג’יי – אמיר נקש.

מסיבת יין בפורים ב-DNA (צילום: שי בן סניור)
מסיבת יין בפורים ב-DNA (צילום: שי בן סניור)

ביום חמישי ה-21.3 משעה 19:00, המבקרים יוכלו לבחור במסלול שמתאים להם: מסלול למתחילים: הזמנה לאירוע + 2 כוסות יין: במחיר של 130 שקלים (במכירה מוקדמת); או מסלול למתקדמים: הזמנה לאירוע + 4 כוסות יין: במחיר של 160 שקלים (במכירה מוקדמת). 
תפריט היין יכלול מגוון יינות של יקבים מובילים, בהם: יקב בנימינה, פיזארו (מותג מבעבע מספרד שנעשה בשיתוף יקב ציון), יקב ירושלים, יקב היוצר, יקב מוני, יקב גוש עציון וצור משקאות עם וילה קייפ, יקב עמק האלה והרצוג.
בנוסף, באירוע יהיו גם מייצגי אומנות ועמדת קעקועים, תחרות תחפושות, צילום 360 בתכונה ייחודית שמאפשרת להקפיא את הזיכרונות שלכם מכל זווית, ועוד.

כרטיסים לאירוע: https://myyain.com/product/purimwineparty/
DNA - דרך מנחם בגין 132, תל אביב