קרלסברג חוגג 30 שנות חסות עם מועדון הפאר ליברפול ומציג פחית חדשה ומעוצבת במהדורה מוגבלת
כבוד חגיגת 30 שנות חסות בין קרלסברג למועדון הפאר ליברפול, קרלסברג משיקה מהדורה מוגבלת של פחיות מעוצבות הכוללות את סממני המועדון .
לאחר 30 שנים במהלכן הפכה קרלסברג לחלק ממועדון הפאר של ליברפול כ"בירה הרשמית" של המועדון האנגלי ולספונסר הוותיק ביותר בפרמייר ליג, השתיים חוגגות את שיתוף הפעולה עם השקה של פחיות חדשות ומעוצבות במהדורה מוגבלת ובמקביל לפתיחת עונת הפריימר ליג.
מהדורת ליברפול של פחיות קרלסברג (500 מ"ל) תושק בעיצוב מיוחד שיכלול בין היתר שמות אגדות העבר של הקבוצה האנגלית. הפחיות יצאו במהדורה מוגבלת עד גמר המלאי.
את המהדורה המוגבלת של פחיות ליברפול ניתן יהיה למצוא ברשתות שיווק וחנויות מתמחות ברחבי הארץ.

חדש מה- DAROM, רוזה יתיר 2021 בבקבוק מגנום
DAROM מבית יתיר, מאופיינת ביינות נגישים ומרעננים המבוססים על זנים מוכרים, המיוצרים מכרמים נבחרים בטרואר הדרומי. לקראת חגי תשרי, מציג DAROM יין רוזה מבציר 2021, בבקבוק מגנום חגיג, זהו רוזה יבש המופק מ- 34% גרנאש, 33% זינפנדל ו33% מוסקט אדום מהכרמים בדרום הרי יהודה ורמת ערד. היין תסס והתבגר במכלי נירוסטה במשך 4 חודשים. מדובר ברוזה אלגנטי שטעמי הפרי המובהקים שלו שומרים על איפוק ורעננות. צבעו ורוד בהיר, בעל טעמים פירותיים, רעננים, מאוזנים ומעט חמצמצים. ליין ריח המזכיר תות שדה ופריחת ורדים. 
מחיר מומלץ לצרכן: 180 ₪
ניתן להשיג את היין בחנויות היין המובחרות ובמסעדות ברחבי הארץ .

רוזה יתיר בבקבוק מגנום (צילום: אייל קרן)
רוזה יתיר בבקבוק מגנום (צילום: אייל קרן)

ג'וני חוזר לדרכים!
לאור ההצלחה של שנה שעברה, ג'וני ווקר- מותג הוויסקי הפופולארי חוזר לסיבוב מסחרר עם JOHNNIE'S HIGHBALL TRUCK אשר יסתובב בנקודות ברחבי הארץ החל את הסיבוב ברחבי הארץ מה-1 בספטמבר, למשך כחודשיים, יעבור בעשרות ברים וחנויות אלכוהול מצפון לדרום בהם: מילבה, קפה גולי, ביץ' בר קיסריה, לאגר אנד אייל ובחנויות הטורקי, יין בעיר, חינאווי, ועוד כמו כן ג'וני הייבול טראק יעבור בהופעה של יסמין מועלם בקו רקיע, ובסופ"ש של הופעות בבארבי ושם יציע חוויה וויסקי חדשנית, אינסטגרמית ומיוחדת. בכל מקום שאליו יגיע ג'וני הייבול טראק יוקמו פינות ישיבה מפנקות, שולחנות בר, מוזיקה טובה, וקיר צילום מיוחד שתהיה שם האופציה להתחפש לדמותו האייקונית של ג'וני ווקר האגדי. 

בין הדרינקים: 

  • Johnnie & Ginger Highball- ג'וני ווקר בלק לייבל, ג'ינג'ר אייל פיבר טרי.
  • Boker  Walker  Highball- ג'וני ווקר בלק לייבל, חמוציות ותפוחים.
  • Soda & Carmel Highball- ג'וני ווקר בלק לייבל, סודה, מונין קרמל.

 לעדכונים ופרטים נוספים על המסלול של JOHNNIE'S HIGHBALL TRUCK ניתן למצוא בעמודי הסושיאל של ג'וני ווקר ישראל.

ג'וני ווקר בדרכים (צילום: נמרוד קרן)
ג'וני ווקר בדרכים (צילום: נמרוד קרן)

מיקלר-מותג הבירות הדני  משיקים לראשונה בישראל מהדורה מוגבלת של בירות בהשראת סידרת "משחקי הכס" 
חברת הכרם, יבואנית "מיקלר", תייבא מהדורה מוגבלת, חלק משיתוף פעולה עם הסדרה  "משחקי הכס"."מיקלר" מקיימת שיתופי פעולה רבים, אך זהו ללא ספק שיתוף הפעולה הגדול ביותר עד כה. השלב הראשון של שיתוף הפעולה כלל יצירת תווית בירה שמיזגה באלגנטיות את היקום הייחודי של "משחקי הכס" עם הביטוי הקליל והצבעוני יותר של "מיקלר".

בין הבירות המוצעות בישראל:

  •  GNight King Dipa - דאבל IPA מודרנית קלאסית עם גוף מלא והרבה כשות שמאזן אותו. 8.2%
  • Iron Throne Wit: בירת חיטה בסגנון בלגי, עם זרעי כוסברה וקליפת תפוז, לא מסוננת, קרמית ומאוזנת. 5%
  • Castle Black Stout - נוזל שחור, סמיך ושמן של אימפריאל סטאוט עם וניל וקפה ויישון בחביות בורבון. המוצר בהזמנה מיוחדת
  • בקרוב בישראל: סירקס - סשן אייפיאיי, 3.5%, כשותי וארומטי, קליל ומרענן. שם הבירה על שם אחד משלושת הדרקונים.

מיקלר משחקי הכס (צילום: באדיבות חברת הכרם)
מיקלר משחקי הכס (צילום: באדיבות חברת הכרם)

מותג הקוניאק רמי מרטן יוצא בשתי מהדורות מיוחדות ומוגבלות  
הכרם, יבואנית רמי מרטן בישראל, מציגה שתי מהדורות מיוחדות ומוגבלות של מותג הקוניאק הפופולארי בעולם שיהוו מתנה יוקרתית שכל מארח ישמח לקבל.
רמי מרטן X.O של מעצב העל לי ברום, אחד ממעצבי המוצר המובילים והמוכרים בבריטניה, שזכה בפרסי עיצוב יוקרתיים ונחשקים.
ברום מתמחה בעיצוב רהיטים, אקססוריז יוקרתיים וגופי תאורה ושם דגש גדול בעבודתיו על עיצוב כוסות. ברום עיצב מארז דקורטיבי מיוחד לבקבוק ה- X.O וכמובן את הבקבוק, זאת הפעם הראשונה מאז השקת המוצר שהבקבוק של ה- X.O  עבר שינוי. על הבקבוק נחרטו 400 חתכים בזכוכית המעטרת אותו, כמחווה ל – 400 סוגי ה- Eau De Vie (מי החיים) אשר מרכיבים אותו.
מחיר מומלץ לצרכן: 650-680 שקלים

רמי מרטן מיקס טייפV.S.O.P   - מהדורה מוגבלת זו משלבת בין שני אירועי עבר אייקונים – יצירת התווית האייקונית בשנות ה-60 לבקבוק ה- V.S.O.P, שנה בה הקנטאור (דמות שחציה אדם וחציה סוס) המפורסם של רמי מרטן שינה את כידונו כלפי מעלה, שינוי זה בא לתאר את תפיסת העולם של בית רמי מרטן השואף תמיד למצוינות, מכוון הכי גבוה שאפשר ועם הפנים קדימה ולמעלה. עיצוב מארז המתנה כמיקס טייפ נוצר כמחווה לתרבות הקלטות שהייתה נפוצה מאד בעולם בשנות ה- 80 וה-90 של המאה הקודמת ומשלב צבעוניות המסמלת את אותן השנים.
מחיר מומלץ לצרכן: 220-240 שקלים.

רמי מרטן XO (צילום: באדיבות חברת הכרם)
רמי מרטן XO (צילום: באדיבות חברת הכרם)

הילולים: פסטיבל יין מיוחד לרגל 140 שנה למושבה זכרון יעקב
המועצה המקומית זכרון יעקב בשיתוף עם עמותת התיירות גדעונים ועמותת התרבות זמארין תקיים פסטיבל יין מיוחד לרגל חגיגות 140 שנה להקמת המושבה זיכרון יעקב, המושבה בה נוסדה תעשיית היין הישראלית המודרנית בתאריכים 16.9.2022 - 15.9

האירוע המרכזי יתקיים בחמישי בערב 15.9, בין השעות 22:30 -18:00 בגן טיול.

כ-25 יקבים ישראליים יציגו מבחר יינות איכותיים לטעימה ולרכישת בקבוקים, באוויר הפתוח, בליווי מוזיקה חיה ודוכני מזון, באווירה הקסומה של גן טיול הפסטורלי במרכז המושבה זכרון יעקב. בין היקבים המשתתפים: כרמל, תשבי, אביבים, טברנקל, כישור, חמש אבנים, יזרעאל, כמיסה (לשעבר דלתא), דדה, גבעות, סקוריה, גת שומרון, אביתר, בר-מאור, סימון, סרור, בת אל, עתלית ועוד.
עלות כרטיס לאירוע: 95 ש"ח והוא כולל כוס יין איכותית (Riedel), וטעימות יין חופשי ללא הגבלה. כל מבקר באירוע מחויב ברכישת כרטיס. לרכישת כרטיסים לאירוע : אתר זמארין  zamarin.org.il

פסטיבל יין (צילום: אמיר כץ)
פסטיבל יין (צילום: אמיר כץ)

לקראת ראש השנה: בירת ברבר מתובלת בדבש אמיתי
לקראת ראש השנה, רדקס, יבואנית בירות פרימיום מאירופה, מציעה את בירת ברבר מתובלת בדבש אמיתי. ברבר הינה בירת הדגל של מבשלת לה פבר הבלגית. ברבר מתובלות בדבש אמיתי ובצבע זהוב, בעלת טעמים מתוקים של קרמל ולתת ומרירות המעניקה ארומה עוצמתית המיוצרת במיוחד עבור המבשלה ולפי מתכון משפחתי סודי.

ברבר בתיבול דבש כוללת שלושה סוגים:
ברבר בלונד בירה בהירה וחזקה בצבע דבש ומכילה דבש אמיתי. היא מתוקה, פירותית ולא כבדה יחסית לעוצמתה | 8 % אלכוהול
ברבר בוק מסוג אייל בלגי כהה, המתובלת בדבש. ארומת לתת קרמלי קלוי, טעמי דבש וקרמל, מרירות נמוכה וגוף בינוני| 8.5 % אלכוהול 
ברבר רוז  בירת אייל בלגי, בעלת ראש קצף עדין, בצבע אדמדם כהה, עםטעם דומיננטי של דובדבן עם דבש ותבלינים | 8 % אלכוהול 
מחיר מומלץ לצרכן: 13-15 ₪

בירת ברבר בוק (צילום: יחצ חול)
בירת ברבר בוק (צילום: יחצ חול)