חגיגות Weihenstephan Oktoberfest

לראשונה בישראל, בירת החיטה הגרמנית ווינשטפן חוגגת את האוקטוברפסט בישראל עם אוהל ענק, מגוון בירות של ויינשטפן, מנות מותאמות ומוזיקה טובה בפארק התחנה תל אביב בחול המועד
במסגרת החגיגות  תופיע כל ערב להקת הקאברים BAND GABER, בנוסף, לכבוד האירוע תוכלו לטעום את בירה WEIHENSTEPHAN FESTBIER (ויינשטפן פסטביר), במהדורה מיוחדת המבושלת פעם בשנה לרגל חגיגות האוקטוברפסט בכל העולם.
סוגי בירת Weihenstephan  שיוגשו בחגיגות:

  • ויינשטפן  Hefe Weizen (חיטה קלאסית)- בירת חיטה גרמנית קלאסית, לא מסוננת ופירותית עם מרירות מעודנת.
  • ויינשטפן פסטביר- בירת לאגר עונתית, גוון זהוב, בעלת ארומה פרחונית , מתקתקות נעימה מהלתת ומרירות מרווה 
  • ויינשטפן Vitus- בירת חיטה גרמנית חזקה ועוצמתית, לא מסוננת ופירותית עם מרירות עדינה.
  • ויינשטפן Dunkel- בירת חיטה גרמנית כהה, לא מסוננת, פירותית עם טוויסט קרמלי ומרירות מעודנת.

מתי:  חול המועד סוכות בתאריכים 11 עד ה-13 באוקטובר
איפה: מתחם התחנה בתל אביב

אוהל האוקטוברפסט (צילום: יחצ)
אוהל האוקטוברפסט (צילום: יחצ)

פסטיבל הבירה אילת 2022

פסטיבל הבירה באילת חוזר אל טיילת אילת בסוכות, עם כ-40 טעמים שונים של בירות ממגוון רחב של מותגים מוכרים בינלאומיים לצד מבשלות בוטיק מקומיות, שימזגו בטיילת הבירה הארוכה בישראל

בגזרה הישראלית יחכו המותגים הגדולים של גולדסטאר, כולל מהדורת אנפילטרד ומכבי, כולל מהדרות 7.9%. וכמובן שגם מבשלות הבוטיק יקבלו מקום של כבוד, ויהיה ניתן גם ללגום בירות של שפירא, שקמה, מלכה ונגב.
מי שמחפש ניחוח יותר בינלאומי, יוכל למצוא את בירת סול המקסיקנית, אסטריה דאם הישר מברצלונה, ברודוג, לגוניטס מארה"ב, אחת ממותגי ה-IPA הגדולים בעולם, גרימברגן – בירת מנזרים בלגית, או בלו מון - בירת הקראפט הנמכרת בארה"ב, ליפמנס - בירת פירות אדומים המתיישנת לא פחות מ-18 חודשים, סומרסבי  - סיידר תפוחים אלכוהולי מדנמרק, או צ'רי שוף בירת דובדבנים בלגית, הייניקן ההולנדית, ווינשטפן ופאולנר הגרמניות, קרלסברג מדנמרק, גינס האירית, באדווייזר האמריקאית ועוד.

בטיילת הבירה יוקמו דוכני מזון עם מנות מעולות שישתלבו נפלא לצד הבירה. וליד כל זה יחכו גם הופעות חיות! 
מתי:  בחול המועד סוכות, בצמוד לפנינת אילת, 10-13 באוקטובר, החל מ-19:00 
פרטים נוספים https://eilat.city/event/30089

עמית מלצר (צילום: גיל אבירם)
עמית מלצר (צילום: גיל אבירם)

פסטיבל אוקטוברפסט במלצר בית בירה

במלצר בית בירה, עושים כבוד לחגיגות האוקטוברפסט. במהלך חול המועד סוכות, יתקיימו במלצר, מידי יום חגיגות שמחות במיוחד. בבר וגם בביר גארדן מחוץ למקום.
המקום המעוצב כולו כבית בירה, עם אוסף אקססוריז הבירה הייחודי של עמית מלצר, יתקשט במהלך החגיגות בקישוטים מסורתיים של האוקטוברפסט. יוגש תפריט אוכל מיוחד שהותאם לפסטיבל, יימזגו מגוון בירות גרמניות וגם בירת אוקטוברפסט, שיוצרה ובושלה במיוחד לחגיגות וברקע פלייליסט שהותאם לפסטיבל. החגיגות יתחילו מהשעה 12.00 בצהרים ועד 01.00 בלילה. במלצר יצרו  יחד עם ז'או טוגוסקי ממבשלת שיטה ושלומי מקיקשצא בר בירות הקראפט, בירת אוקטוברפסט במיוחד למאורע והיא תושק בשלושת המקומות במקביל והיא תמזג כמו כל הבירות במלצר בכוס ייחודית שגם יוצרה עבורה. ומי שישתה 10 ליטר מהבירה במהלך ימי הפטיבל יקבל את הכוס במתנה. יימזגו בנוסף בירות גרמניות כמו פרנסיסקאנר, לוונבראו, מייזלס ועוד

מידי ערב תיערך תחרות צ'אג מסורתית - שתיית ליטר בירה בזמן המהיר ביותר , עם פרסים.ד.
מתי:  11-15.10 מ 12.00 עד 01.00
איפה: בן גוריון 4 ראשון לציון | 03-6719433

בירגאדן  (צילום: גיא סידי)
בירגאדן (צילום: גיא סידי)

פסטיבל אוקטוברפסט בבירגרדן שרונה

פסטיבל אוקטוברפסט מתקיים כשיתוף פעולה בין בירגרדן פאולנר שרונה, עיריית תל אביב, שרונה מרקט ומתחם שרונה. בירות פאולנר עומדות במרכז החגיגות המתקיימות זו השנה התשיעית. המותג מיוצג על ידי הבירגרדן שמחזיק באופן קבוע שבעה ברזי בירת פאולנר, חמישה מתוכם בלעדיים. את דוכני הבירה שיוצבו ברחבה המרכזית המקושטת במתחם שרונה יפעילו אנשי צוות בבגדי אוקטוברפסט מסורתיים. די ג'יי ולהקות צעירות ירימו את האווירה ויחממו אותה לקראת האמן המרכזי: דודו טסה (19.10) ומרסדס בנד (20.10). 

שולחנות עץ ארוכים ברחבה המגודרת (הכניסה לבני 18 ומעלה) ימתינו לקהל החוגגים והשותים. בירת פאולנר חיטה המפורסמת תימזג מהברזים ולצדה בירת אוקטוברפסט לאגר בהירה במהדורה מיוחדת, המיוצרת מדי שנה עבור הפסטיבל (35 ש"ח לחצי ליטר בכוס רב פעמית ממותגת למזכרת וריפיל מוזל ב־27 ש"ח; שליש בכוס רגילה 25 ש"ח). את הבירות הצוננות ילוו נקניקייה מתוצרת "פרנק" בלחמניה (30 ש"ח) ופרעצל (15 ש"ח), מנות אוקטוברפסט אהובות וקלאסיות. בתום האירוע ברחבה המרכזית תעבור המסיבה פנימה, אל תוך שרונה מרקט, להמשך החגיגות. הדוכנים ובתי האוכל יישארו פתוחים עד לשעה מאוחרת באווירת אוקטוברפסט כהלכתו עם די ג'יי ונהרות של בירה, בדיוק כמו במינכן. 

מתי: רביעי-חמישי - 19-20.10 מ-18:00, הכניסה חינם
איפה: אוקטוברפסט בבירגרדן, מתחם שרונה

פסטיבל הבירה עין גב (צילום: תקשורות יעל שביט)
פסטיבל הבירה עין גב (צילום: תקשורות יעל שביט)

פסטיבל הבירה ה-3 בנמל עין גב על הכינרת

תיירות עין גב, מארחת את פסטיבל הבירה ה-3, בנמל עין גב על הכינרת,
בפסטיבל הבירה ה-3 ישתתפו מבחר מבשלות בירה ישראליות – פס, בזלת, עמליה, מוסקו, נצרת, נורדן, גיבור, פנסה ועוד. הפסטיבל מציע מתחם פודטראק גדול ומגוון -נקניקיות, אוכל מקסיקני, פיצות, המבורגר, צ'יפס אמסטרדם, פלאפל, גלידה, מתוקים ועוד. כמו כן  בנמל- מפגש הדייגים, עם שלל מנות דגים, סלטים ועוד. ובית הפרי .
מופע של להקת 'פול טראנק'- כולל שיר השנה- 'סטלבט בקיבוץ'. לאורך כל הערב ינגן  D.Jשל חברת 'פפריקה' המובילה בצפון, ובמסיבה אל תוך הלילה לאחר המופע. בנמל- פינות ישיבה מול הכינרת.

מתי: יום חמישי 27.10.22, 17:00-23:00. הכניסה חופשית.
איפה: נמל עין גב, כנרת

DNA (צילום: יחצ)
DNA (צילום: יחצ)

האוקטוברפסט מגיע לDNA עזריאלי

בין התאריכים 9-28.10.22 חגיגות האוקטוברפסט  יתקיימו ב DNA ויכללו מגוון של נקניקיות איכותיות לצד בירה 3 סוגים של ויינשטפן מהחבית- חיטה, ויטוס והפסטביר מבושלת במיוחד לחגיגות. 

בחגיגו יגישו מגוון נקניקיות איכותיות בלחמניית פרעצל בתוספת כרוב כבוש. לדוגמא:  נקניקייה אירית, נקניקייה חריפה אש, נקניקיית פורט, צ'וריסוס, נקניקייה סיציליאנית, מרגז, נקניקיית עגל, נקניקיית ברדווסט. מגוון הנקניקיות ישתנה מדי יום ובמהלך כל החודש ניתן יהיה ליהנות משילוב של ½ ליטר ויינשטפן עם נקניקיה במחיר מיוחד של 59 ₪.
ביום שישי 28.10.22 נסגור את חגיגות האוקטוברפסט עם מסיבה. בשעה 18:00 הופעה של אמיר אטיאס סולן בית הבובות עם כל להיטי הלהקה ומיד לאחר מכן תעלה DJ מיטל ברזילי עם סט טראנס על הלילה.