פופ אפ וורוד של יקב תבור

IBBLS, יקב תבור וRound Tables – שמחים לפתוח את הפופ אפ הייחודי שיקח אתכם למסע של חוויות ורודות במלון אסמבלאז' בתל אביב אשר יפתח שעריו במלון האסמבלאז' בתל אביב, ב-31 באוקטובר, ה-2 וה-3 בנובמבר, בין השעות 18:30-23:30 בהפקת ROUND TABLES  ובשיתוף חברת המשקאות והיין IBBLS ויקב תבור.

במסגרת הפופ-אפ, המלון יהפוך כולו לחלל חוויתי של אומנות וקולינריה, בו יוגשו מגוון רחב של יינות הרוזה ולצידן מנות נבחרות של שפים מובילים- תומר טל, גיל דהאן ומאיה דרין, תערוכה של האמן בזוקה ג'ו והיוצרת והאומנית מרינה פוזנר ולסיום יוגשו קינוחים של הקונדיטורית נורית צ'יטיאת.
חלק מכלל הכנסות האירוע וממכירת יצירות האומנות יתרמו לעמותת "גמאני" לרגל סגירת חודש המודעות לסרטן השד
לרכישת כרטיסים ניתן להיכנס לאתר : https://www.to-mix.co.il/product/house-of-rose/

חדש על המדף // Glenmorangie – A Tale of Forest

מזקקת הוויסקי הסקוטית Glenmorangie מבית Moët-Hennessy מציגה במהדורה מיוחדת סינגל מאלט ייחודי עשוי בהשראת הסודות הכמוסים של היער.
ד"ר ביל לומסדן המאסטר דיסטילר ומומחה היישון של גלנמורנג'י, מביא גם השנה לידי ביטוי את השראתו ויצירתו במהדורת וויסקי מיוחדת לחורף הקרוב:  Glenmorangie – A Tale of Forest. - סינגל מאלט המאופיין בארומה וניחוחות של עצי אורן, ערער ועשן עצים, אשר הגיעו לוויסקי תוך שימוש בטכניקת ייבוש עתיקה.  זהו וויסקי עשיר, עשבוני והראשון מסוגו שיוצר במזקקת Glenmorangie המתיישן בחביות שרובן משומשות.
את המהדורה המוגבלת יהיה ניתן לרכוש בחנויות. משווק ידי IBBLS

גלן מורנג'י (צילום: יחצ)
גלן מורנג'י (צילום: יחצ)

חגיגות יום השמפניה במשיה

לכבוד יום השמפניה הבינלאומי שיחול בשבת הקרובה, מותג השמפניה היוקרתי "קרוג" חובר למסעדת משייה.
השף גיא אריש בחר להרכיב 3 מנות, שכולן מתכתבות באופן טבעי עם המסעדה ולכולן הותאמה במיוחד כוס של שמפניה "קרוג".המנה ראשונה מורכבת משלושה פתיחים אישיים -  פאף אורז וקרפצ'יו שרימפס, ניגירי שרימפס קריסטל על אורז קוג'י, טרטר שרימפס, אצות ואורז קלוי (62₪). לצד המנה הראשונה תוצע כוס קרוג גראן קווה ברוט (92₪). המנה השניה היא מנה של פרידה, צדפות ורוטב חמאה לבנה שמבוסס על לקטו קוג'י (136₪) עם כוס קרוג  רוזה (92₪). המנה האחרונה היא פרפה אורז (54₪) לצד כוס קרוג רוזה (99₪).
28.10.22 - 31.10.22 | מסעדת משייה, מנדלי מוכר הספרים 5 תל אביב | 03-750-0999

חגיגות השמפניה (צילום: אוראל סברן)
חגיגות השמפניה (צילום: אוראל סברן)

חגיגות יום המתים בדלאל

לכבוד יום המתים, מותג הטקילה וולקן חובר למסעדת דלאל לערב חד פעמי במסגרתו יביאו השניים את הקולינריה והתרבות המקסיקנית ללב סמטאות נווה צדק, ביום שני ה-31.10.22 החל מהשעה 18:00. בין המנות שיוצעו בתפריט :טאקו - אבוקדו, אספרגוס ובצל מוחמץ בצ'ילי \ שרימפס על הגריל, עגבניות, כוסברה וצ'ילי קצוצים \ בשר בבישול ארוך, תירס לבן ואבוקדו ( 48 ₪ לזוג, 136 ₪ לשישייה ) / דג לבן מטוגן, סלסה ורדה, איולי וולקן, צ'יפוטלה וקקטוס מוחמץ ( 98 ₪ ) ועוד
לצד המנות יוצע תפריט קוקטיילים עשיר על בסיס טקילה וולקן :

  • VOLCAN MULE- וולקן רפוסאדו, סירופ חיווג', ג'ינג'ר ביר, נענע, מלפפונים וביטר עשבים – 62 ₪ 
  • MARACUIA- וולקן בלאנקו, טריפל סק, פסיפלורה, לימון ולימון פרסי-52 ₪ 
  • PEACH PANCH – וולקן רפוסאדו,אפרסק, רוזטה ואנגוסטורה- 62 ₪ 
  • MARGARITA – וולקן בלאנקו, לימון, ליקר תפוזים ומלח – 52 ₪ 
  • JAY-V – וולקן בלאנקו, גרנד מרינייה, אגבה, ורמוט ולימון – 56 ₪ 
  • יום המתים בדלאל (צילום: אוראל סברן)
    יום המתים בדלאל (צילום: אוראל סברן)

מלון רות צפת, משיק את "מוזה" בר יין שיעניק במה ליקבים מהגליל והגולן

המוזה בר יין ממוקם במבנה חאן ממלוכי עתיק מהמאה ה-13 במרכז העיר העתיקה בצפת בתוך מלון רות. הבר,  יציע תפריט יין של יקבים מקומיים כמו: לורייא, רמת הגולן, הר אודם, הרי גליל, אבוהב, דלתא, רקנאטי, כרמל, סקורייה, כרם בן זמרה ועוד לצד אלכוהול מקומי ממזקקות בוטיק צפוניות כגון, וויסקי ישראלי ממזקקת גולני, אבסינט וג'ין מקומי, תזקיקי O.D.V ווורמוט עבודת יד וכמובן בירה בוטיק מקומית, אוכל מקומי, גבינות ממחלבות צפתיות וקינוחים גליליים 

מוזה יין בר (צילום: דניאל לילה)
מוזה יין בר (צילום: דניאל לילה)


ספייסהאוס וכרמלה און ליין משיקים מארז צבעוני ל"ברמן הביתי".

לא רק קוקטיילים! ספייסהאוס מביאים את הקוקטיילים המבוקבקים בשיתוף פעולה עם כרמלה שתביא את פירות העונה ופרחי מאכל לשידרוג הקוקטיילים ממש כמו בבר מקצועי. את השת"פ מלווה סרטון ייחודי של יותם שילה, מייסד ספייסהאוס המעניק טיפים מקצועיים לברמן הביתי ולחובבים. דרך הסרטון תוכלו ללמוד כמה מהסודות והטריקים להכנת קוקטיילים ביתיים שיביאו את יכולות ההגשה שלכם לרמות חדשות, בדיוק כמו בבר האהוב עליכם 😊

המארזים כוללים: 6 קוקטיילים - ג׳ין ליצ׳י וורדים, וודסטוק דייזי , ג׳ין רסברי מיול, נגרוני, טסט טיוב בייבי, מרגריטה אננס  + קישוטי ספייסהאוס - שקית מלח הימלאיה  + 6 קיסמים + תוספות טריות מכרמלה כגון: ליים,  פינגר ליים, תפוזים, אננס, ענבים, מיקס צ׳ילי צבעוני, זוטה לבנה, פרחים אכילים, עשבי תיבול , מלפפונים ועוד. 
מחיר 299/379 שקלים להזמנה דרך כרמלה או ספייסהאוס

המארז המושלם (צילום: מיכאל טופיול)
המארז המושלם (צילום: מיכאל טופיול)

רדקס מציעה את הבירה הלא רשמית של ההאלווין - הובגובלין

ליל כל הקדושים מתקיים בכל שנה ב-31 באוקטובר וכדי לתבל את המסיבה עם בירה טובה, מציעה רדקס, יבואנית בירות פרימיום, את מגוון בירות הובגובלין. על פי האגדה, מספרים כי לורד אנגלי ביקש ליום חתונתו בירת אייל מכושפת. לאחר האירוע גילו כי על אחת החביות את דמותו של ההובגובלין, וכך התחיל סיפורה של המבשלה המכושפת, וויצ'ווד (Wychwood).

מבשלת וויצ'ווד נולדה באנגליה על שם היער הסמוך בפרברי לונדון. מאחורי שמה של בירת הדגל של המבשלה, הובגובלין, עומד יצור מסתורי ומיתולוגי אותו צייר אמן על אחת מחביות הבירה הראשונות שנמכרו. הבירה שהייתה עד אז ללא שם אימצה את היצור ששמו הובגובלין לשמה הרשמי.

במגוון בירות הובגובלין ניתן למצוא: הובגובלין רובי: בירת אמבר אייל אנגלי בעלת גוף נעים, טעם מרענן, טעמי טופי, וניחוחות עדינים. בין 4.5 ל-5.2 אחוזי אלכוהול /  הובגובלין גולד: בירת אייל בהיר בסגנון אמריקאי. שילוב מושלם של שעורה וחיטה. מריריות קלה, ניחוחות לימונים, ופירות יער פראיים. בין 4.2 ל-4.5 אחוזי אלכוהול /  קינגובלין: בירת אייל אנגלי כהה, המבושלת בלילות ירח מלא. ברמת ספיישל ריזרב. מיוצר בעבודת יד בעל גוף מלא וטעמים עשירים וחלקים. 6.6 אחוזי אלכוהול / ג'ינג'ר ביר: בירת אייל מתובלן עם טעמי ג'ינגר עדינים. בירת אייל בהיר אנגלי, עם אחוזי אלכוהול נמוכים, מרירות מורגשת, וגוף חלק. 4.2 אחוזי אלכוהול.
כמות 500 מ"ל | 4.2% אלכוהול  | מחיר מומלץ לצרכן 15 ₪

הובוגלובין בירה (צילום: יחצ)
הובוגלובין בירה (צילום: יחצ)

מארז בירה ומשחק של טובורג

הבירה הדנית טובורג משיקה מארז חדש OPEN FOR FUN, שמטרתו ליצור רגעים בלתי נשכחים ומשמחים עם החברים. המארז כולל בתוכו 6 בקבוקי TUBORG 330 מ"ל, 6 פחיות TUBORG 330 מ"ל ומשחק אמת או חובה אשר מובנה בתוכו טוויסטר 

את המארזים ניתן יהיה לרכוש ברשתות בנא, הטורקי, היבואן ופיופ באונליין וגם בחנויות.

טובורג (צילום: יחצ)
טובורג (צילום: יחצ)