עוד מילדות אני רגילה לא לאכול כלום עד הצוהריים. הקיבה שלי פשוט לא מפגינה רעב עד אז. אז כדי להתחיל את היום עם בוסט של אנרגיה אני פותחת כל בוקר בכוס או שתיים של קפה חזק עם כפית סוכר וטיפונת חלב.אני אוהבת לטעום מכל העולמות, אז כדי להצליח ולשמור על תזונה מאוזנת המוטו שלי בחיים הוא לאכול הכל – רק במידה. אני מתנסה במאכלים חדשים, יוצאת למסעדות, זוללת עוגות ומאפים ולא בוחלת גם בג'אנק פוד וחטיפים כדי לשמח את הלב ואת הנשמה.+ המתכון הכי אהוב אצלנו בבית הוא פנקייקים שמנמנים עם בריכה של מייפל אמיתי מעל. בתחילת הדרך בעלי גילה שאני יודעת להכין פנקייקים מושלמים, אז אני מחויבת להכין אותם כשהוא מבקש, והוא מכין כבד קצוץ מהאגדות כשאני מבקשת. 

תמיד הייתי בחורה של לילה, ואני הולכת לישון בממוצע בסביבות אחת בלילה לאחר שמיציתי את היום עד כלות. בסביבות תשע אני סוגרת את הערב עם כוס תה ירוק ונשנוש קטן. אני משתדלת לא לזלול קרוב לשעת השינה, אבל זה לא תמיד עובד.אני מסוג האנשים שרואה מנה מגרה בטלוויזיה או בסרט ובגרגרנותי כי רבה, מיד רצה להכין אותה. לכן תמיד יהיו אצלי חומרים שיאפשרו קבלת החלטות אימפולסיביות. 
ענבל לביא. צילום: שני הלוי
ענבל לביא. צילום: שני הלוי

 חברה שלי מאמנת כושר ותזונאית, והיא לימדה אותי פעם לא ללכת לסופר כשאני רעבה. זה טיפ שעוזר להפחית את כמות הרכישות האימפולסיביות ולעשות בחירות מושכלות בזמן הקנייה.דווקא מאחר שמאפים מתוקים סובבים אותי בכל שעות היום, אז מאפים מלוחים ופריכים הפכו להיות הגילטי פלז'ר האמיתי שלי. החולשה הכי גדולה שלי היא ללא ספק בורקס גבינה חם ישר מהתנור, ואם יש ביצה קשה בצד עם קצת מלח זה אושר אמיתי. בבישול אני אוהבת לגלות עולמות חדשים ולהתנסות במה שמאפשר לי לטייל בעולם דרך המטבח. אני אוהבת תבשילים שמגיעים מארצות רחוקות. אני גם מטורפת על תבשילי קדירה. יכולה לחולל יום שלם במטבח בהכנה של תבשיל מורכב אחד.
+ אני אף פעם לא מסתובבת עם אוכל בתיק. מבחינתי, כל יציאה מהבית היא הזדמנות קולינרית ליהנות ממאכלים חדשים. אז אם אני נתקפת רעב כשאני מחוץ לבית, פשוט אקנה לי נשנוש טעים ומרגש ואיהנה מכל ביס.

המתכון לפנקייקים שמנמנים במיוחד
 
החומרים ל-8-10 פנקייקס:
 
2 ביצים 
50 גרם (רבע כוס) סוכר
180 מ"ל (שלושת רבעי כוס) חלב1 כפית תמצית וניל 
50 גרם חמאה, מומסת ומצוננת
1/4 כפית מלח
210 גרם (כוס וחצי) קמח
1/2 1 כפיות אבקת אפייה
1/4 כפית סודה לשתייה
 
פנקייקים שמנמנים במיוחד. צילום: ענבל לביא
פנקייקים שמנמנים במיוחד. צילום: ענבל לביא
 
 
אופן ההכנה:
 
טורפים יחד בקערה ביצים, סוכר, חלב, תמצית וניל, חמאה מומסת ומלח במטרפה ידנית במשך דקה.
 
מנפים לקערה נפרדת קמח, אבקת אפייה, סודה לשתייה ומלח.
 
מוסיפים את החומרים היבשים לחומרים הרטובים וטורפים לבלילה אחידה.
 
משמנים כמה רינגים בקוטר 7-10 ס"מ ומרפדים ברצועות נייר אפייה בגובה 4 ס"מ.
 
מניחים את הרינגים על מחבת טפלון גדולה משומנת קלות, וממלאים בבלילה בעזרת מצקת עד לגובה של כ-2 ס"מ. 
 
מניחים מעל מכסה גדול שמכסה את המחבת כולה ומטגנים את הפנקייקים על להבה בינונית בחום נמוך 7-12 דקות כך שתחתית הפנקייקס משחימה.
 
מרימים את הרינג בעזרת מרית או תרווד, הופכים לצד השני ומטגנים להזהבה.
 
מסירים את הרינג בזהירות רבה, (זהירות זה חם! כדאי להיעזר בנייר סופג או במגבת, ולתמוך בפנקייק ביד השניה), מקלפים את נייר האפייה סביב,

מספיגים בהרבהההה מייפל וזוללים!