מלאכיות לוהטות צועדות בתחתונים מינימליים, על המסלול של אחת מתצוגות האופנה השנתיות המדוברות ביותר בעולם. יש צורך להוסיף? כי זה כלל גם שלושה זמרים מדוברים, חזייה בשווי שני מיליון (!) דולר ובת משפחת קרדשיאן אחת ששרפה את המסלול וכמיטב המסורת של הפמיליה, משכה את תשומת הלב מההלבשה התחתונה שאותה הגיעה כדי לדגמן.



הבלאגן הזוהר התרחש במהלך תצוגת האופנה לציון 20 שנות פעילות של מותג הלנז'רי, "ויקטוריה'ס סיקרט", איך לא. תודה לאל על התמונות המרגשות מהאיוונט, שנערך אתמול (ג') בניו יורק ותועד עבור כל שאר העולם שלא זכה בכרטיס לשואו עם המלאכיות של ויקטוריה.




פורשת כנפיים. ג'יג'י חדיד (צילומים: רויטרס)



דה וויקאנד מאחור, אבל ברור שאף אחד לא מצמץ לעברו 


על המסלול: תחתונים שלבשו עשרות טופ מודלז כמו אדריאנה לימה ואלסנדרה אמברוזיו. מלאכיות ותיקות לעומת ג'יג'י חדיד וקנדל ג'נר (אחותן הלוהטת של קים קרדשיאן ושאר ילדי משפחת הריאליטי טראש) - שהציגו מחשוף מפתה על המסלול המדובר שלך "ויקטוריה'ס סיקרט" בפעם הראשונה. בין הצופים בקהל: הוריה המפורסמים של קנדל, האקסים קריס וקייטלין ג'נר - אמא ואבא שהפך לאמא, שהפגינו גירל פאוור משפחתי מרגש כעת כשכולן נשים חזקות.


האחיות? שישארו בבית! קנדל ג'נר

ג'נר הפאשניסטה, שלא הצליחה להסיר את החיוך מהפנים, בילתה על המסלול לצד כמה אמנים שהגיעו לתת את השואו שלהם בין התחתונים. כך שהראפר דה וויקאנד, סלינה גומז ואלי גולדינג (שהחליפה את ריהאנה מש ברגע האחרון) יכלו לצווח את הלהיטים שלהם - אבל לא ריגשו לעומת כוכבת הריאליטי המדגמנת או "חזיית פנטזיית הזיקוקים" בשווי מיליוני דולרים, שאיתה פסעה על המסלול לילי אלדריג'. ומה התרחש מאחורי הקלעים? כנראה המון פטמות משתוללות.


אדריאנה לימה בלבוש חווה. כמעט


סלינה גומז לא מנסה להתחרות בגובה של חברותיה לבמה


הזמרת אלי גולדינג הגיעה במחשוף מפנק


היוש, מלאכיות. הדוגניות משתובבות על המסלול בתצוגה של "ויקטוריה'ס סיקרט"