קוראים לה בשכונה "מלכת השושנים"? כי אמש (שני), עדן בן זקן - ההיא עם האוברול המנומר שכמעט זכתה בעונה הראשונה של "אקס פקטור" הישראלית, הוכיחה שהיא מלכה גם על הבמה, כשהשיקה את אלבום הבכורה שלה בהופעה מול מאות צופים. 



המנטור שהדריך מקרוב את הזמרת הצעירה מתקופת תחרות הריאליטי המלחיצה, רמי פורטיס, דווקא הבריז. מזל שמנטור אחר בשם משה פרץ, הגיע למועדון "רידינג 3" שבנמל תל אביב, כדי לייצג בכבוד את התחרות שבה נחשפה בן זקן ולבחון אותה מסלסלת בקול גדול. יאללה, בלאגן.


זיקוקים! משה פרץ עם עדן בן זקן (צילום: עידן מידה, יח"צ)


שורף לי בעיניים. פרץ

זה קרה אתמול, כשבן זקן השיקה את הופעת הבכורה שלה עם שיריםמ מהאלבום "מלכת השושונים" - וביצעה גם כמה להיטים מרגשים מתקופת ה"אקס". הפעם, השאירה את הבגדים המנומרים בבית, לטובת בגד ערב לבן וסולידי - אבל זכתה בעצמה להפתעה מרגשת על הבמה, כשקיבלה אלבום זהב על מכירות של למעלה מ-15 אלף עותקים במהלך חודש אחד ואלבום פלטינה כפול, על למעלה מ-50 אלף שימושים דיגיטליים. 


סופריזה! בן זקן מתחדשת


פיסה מזכרוני. בן זקן


בין האורחים הנוצצים שהגיעו לבחון את מלכת השושנים של המסך המקומי, היו גם הזמרים רגב הוד, דודו אהרון ושמעון בוסקילה. הראפר סאבלימינאל עבר הפעם את המארחת בכניסה למקום בקלות יחסית,שם יכול היה לפגוש את יובל דיין, היוצר המוזיקלי דורון מדלי ואחרים.


שיכורים מאהבה. דודו אהרון



כמה רזית (זה שם של שיר!). רגב הוד



HURT. דורון מדלי



אלבינה. יובל בן דיין



הוא עבר סלקציה. סאבלימינל



מנגינה. שמעון בוסקילה