מעריצי הקרדשיאנ'ז, אם ציפיתם לבייבי נוסף מטעם קים קרדשיאן וקניה ווסט, ייתכן שלא תקבלו את הבשורה הבאה בקלות: על פי הדיווחים, מלכת הריאליטי-טראש והראפר לא יביאו עוד ילדים לעולם. פחות משבועיים אחרי שהבייבי סיינט ווסט נולד בלוס אנג'לס, בתום הריון קשה וחוויית לידה "מכאיבה" לדבריה של קים, הרופאים של הכוכבת הודיעו לה שעדיף שלא תרחיב את המשפחה.



משחקים באש? קים קרדשיאן וקניה ווסט בתקופת ההריון (רויטרס)

קרדשיאן, שגדלה עם עוד חמישה אחים (מלבד ארבעת אחיה החורגים, מצדו של ברוס שהפך לקייטלין ג'נר), ככל הנראה תסתפק בשני ילדים ביולוגיים - נורת' ווסט ואחיה הקטן, סיינט. הצהובון TMZ, מדווח היום (שני) כי רופאיה של קימי הודיעו לה שתקופת הריון נוספת תהייה "כמו לשחק באש", כיוון שמדובר בהריון בסיכון לא רק עבור העובר, אלא גם עבור האמא, שהיא האחות הבכירה לבית משפחת הריאליטי.

"קים ממש מפחדת מעוד חוויית לידה נוראית כל כך, כמו שעברה עם סיינט, מה שעזר לה לקבל את ההחלטה המסובכת הזאת", מספר מקורב לבני המשפחה. מיד אחרי שילדה את בנה, קרדשיאן בת ה-35, גילתה לחבריה כי הלידה השנייה בחייה היתה "החוויה הקשה ביותר והמכאיבה ביותר שעברתי בחיי". הכל, כפי שחשפה קרדשיאן בעצמה בעבר, בגלל מצב רפואי שנקרא "שיליה חודרנית".

גוש של אושר. הבייבי נורת' ווסט עם בת הדודה פנלופה (אינסטגרם)

לפי שעה, קניה ווסט ואשתו עומדים מאחורי ההחלטה, כיוון שהם "עסוקים עד מעל הראש" עם שני ילדיהם הקטנטנים. סיינט ווסט נולד בתחילת החודש כתינוק בריא, שעל פי הקרובים אוכל הרבה, ישן הרבה ובקושי בוכה - בשונה מאוד מכפי שהיתה אחותו הגדולה (והחמוצה) נורת' בגילו. ואם ישנו את דעתם, תמיד מומלץ לאמץ ילד נזקק ממדינת עולם שלישי כמיטב המסורת בהוליווד, לא?


כבר לא תתעגל? קים קרדשיאן (רויטרס)