הגולשת נעמי עידן, שהיא ארוסתו היפה של ישראל אטיאס, השורות הבאות נועדו עבורך: אם תהית איך מעביר בעלך לעתיד את תקופת החזרות למחזמר "מרי לו", הנה כמה תמונות של השחקן המסוקס כשהוא מבלה עם הצוות מאחורי הקלעים. תמונות לוהטות לפחות כמוהו, כן?



השבוע התקיים יום הצילומים לקליפ שיקדם את הסיבוב השני על הבמה של המחזמר, המבוסס על שיריו של צביקה פיק. שלא מול המצלמות, אטיאס לא רק הוציא לשון כדי ללקק את החברה הכי טובה שלו על הבמה (מדובר בלולי, טום באום), אלא גם לזמרת מאיה בוסקילה, שתככב לצדו. 


מוצג א': ישראל אטיאס והלשון עם אסף הרץ (צילומים: גיא יחיאלי)


מוצג ב': אטיאס והלשון עם טום באום


מוצג ג': אטיאס בלי לשון, עם בוסקילה

כדי לא לחמם ואז להרגיע, כולם יכולים לנשום לרווחה: בוסקילה בסך הכל התפארה בפני אטיאס על הקעקועים החדשים שלה, כשהציגה לו את הראשון שנמצא על אצבעות ידה - המילה Music - ושני שמתנוסס על הזרוע השמאלית שלה, של שמו של בנה האהוב לני. הכי אפלטונית.


גם היא חורצת. מאיה בוסקילה


שיר מורנו חמושה בגלגיליות


מתמתח. הרץ


אטיאס, באום ובוסיקלה, הצטלמו לקליפ יחד עם כל כוכבי המחזמר, בהם גיא זוארץ שמגלם את האמרגן הרשע של מרי לו (והופיע גם בגרסה הראשונה של המחזמר, אז הכיר את אשתו הזוהרת יעל בר זוהר), שיר מורנו שתגלם את מרי לו (ותחליף את בר זוהר שוויתרה על ההשתתפות ברגע האחרון, בגלל התחייבויות קודמות), אסף הרץ בתור בן הזוג שלה וגם הילה סעדה. המאסטרו פיק, אגב, הגיע לתצפת ולהעניק את ברכתו לקאסט החדש. בין שיר לשיר, הוא העניק הצצה לתמונות של בנו הקטן. 


מדסקסים על העבר והעתיד. צביקה פיק עם גיא זוארץ

סלפיש! מורנו עם פיק


לגבי מה טום באום מתלבטת?


BFF. אטיאס ובאום


"אני, אני, אני נופלללתתתת!"


בומס! מורנו והרץ


תמיד אותו חלום. צוות המחזמר "מרי לו"