יש אמרה שטוענת שממש קשה להיפטר מהרגלים ישנים, אבל במקרה של מריה קארי - ההרגלים האלה כוללים מחשוף עצום והתנהגות לאון דווקא בריאה. גם מבחינה נפשית.
 
רק בתחילת החודש, הזמרת בת ה-45 חשה ברע כשחלתה בשפעת קשה, עד כדי כך שהתמוטטה והובהלה לבית החולים שם קיבלה עירוי ותרופות. ימים ספורים אחר כך כבר חזרה להופיע על הבמה, אבל כעת כאשר כל העבודה הקשה הסתיימה מגיע הפיצוי: חופשה לוהטת בעיירת סקי יוקרתית, שבה קארי חשה בנוח מספיק כדי לחשוף את כל מה שהטבע (והכסף) העניק לה. בבגד ים צבע זהב.

 

A video posted by Mariah Carey (@mariahcarey) on


קארי, בילתה את חג המולד האחרון עם בן הזוג המיליארדר וילדיה בעיירה אספן שבקולורדו - שם היפים והעשירים מבלים את התקופה הקרה, כשהם משתעשעים בשלג. למרות שהטמפרטורות צונחות מתחת לאפס, רגע אחרי שנטשה את סנטה לאוס והשכיבה את הילדודס לישון, קארי מיהרה להסיר את הסוודר לטובת בגד ים מינימלי שהציג את המחשוף המתפקע שלה.


אבל זה לא הכל. אם כבר פאן בבגד ים אז למה לעשות זאת בבריכת שחייה מקורה, כשאפשר לעשות את זה בג'קוזי חיצוני, שאמנם מחומם, אבל סביבו המון קרח ופתיתים לבנים, בהתאם למזג האוויר המקפיא של סוף דצמבר בהרים המושלגים? מילא התמונה לאינסטגרם, אבל דלקת ראות היא לא משחק, גברת!

 

A photo posted by Mariah Carey (@mariahcarey) on



 

A video posted by Mariah Carey (@mariahcarey) on