האם לקרדשיאנז או לחברי שבט בנאי יש ממה לחשוש? כי נראה שמשפחת רפאלי בדרך להפוך להיות הפמיליה המדוברת ביותר בביצת הבידור המקומית. במס ההכנסה כבר "התלבשו" על בר רפאלי ואמה ציפי, אך כעת גם דור רפאלי על המוקד. לא בגלל הטבות כספיות, אלא בגלל העסק החדש והמדובר שלו.

לאחרונה, השיק אחיה הצעיר של הטופ מודל אפליקציה סלולרית חדשה בשם "Blindspot" שהוא אחד מהמשקיעים המרכזיים שלה - כזו שמאפשרת העברת תכנים באופן אנונימי בין משתמשי סלולר. כוכבים רבים קיבלו תשלום על מנת לקדם ולפרסם אותה באמצעות אינסטגרם ופייסבוק, כדי לשכנע משתמשים צעירים לעשות בה שימוש. אך כעת, איגוד האינטרנט הישראלי פנה לרפאלי ג'וניור והחברה שהקים באופן אישי על מנת שיגנוז אותה באופן מיידי. הסיבה: חשש לשליחת תכנים פוגעניים כלפי צעירים.

 

Same same but different different. #nike #athleticbrothers @barrefaeli

A photo posted by Dor Refaeli (@dor_refaeli) on



בימים האחרונים, הורים לילדים בגילאי בתי הספר ברחבי ישראל, קיבלו סמסים והודעות שכוללות תמונה של השלט שהוצב מעל נתיבי איילון לקידום האפליקציה לסמארטפון, עם הלוגו שלה. לצילום, צורף המסר "מישהו רוצה לפגוע בילדים שלכם אל תעצמו עין". לדברי הורים זועמים, מדובר בגישה שמאפשרת לצעירים "להציק, לאיים, להביך או להעליב בלי לקחת אחריות", כך ש"הסמיילי החמוד הזה הוא ערוץ פתוח להשפלות. דלת פרוצה לרשעות... אל תעצמו עין מול הסמיילי הזה".

מנהלת "הקו החם" של איגוד האינטרנט הישראלי, אורנה היילינגר, מי שמקבלת תלונות על פגיעות בילדים ופועלת להסרתם ברשת, החליטה להקדים תרופה למכה. היא פנתה לאח המפורסם דרך פייסבוק כשכתבה "האפליקציה הזו פשוט מזמינה התעללות. כבר היינו בסרט האימים הזה, למה שוב? ניסיון העבר מלמד שהציבור לא מספיק בשל להשתמש בכלי הזה לחיוב. אנא גלה אחריות חברתית ואל תיתן לזה יד".



הודעה שנשלחה בין קבוצות הורים, נגד בליינדספוט (צילוםמסך)

צוות בליינדספוט, החברה בבעלותו של רפאלי, הגיב כי "מדובר באפליקציה לשליחת הודעות אנונימיות שהושקה לפני פחות משבוע, וכבר הפכה לאפליקציה המדורגת מספר אחת. משתמשים יכולים לשלוח הודעות אחד לאחד בין אנשי הקשר שלהם. עם זאת, כל משתמש יכול לחסום כל הודעה בלחיצת כפתור אחת". 

"הלוואי שבחיים האמיתיים היינו יכולים להתנהל בצורה כזו כשמישהו מתנהג סביבנו בצורה לא ראויה. ההודעות לא ציבוריות, ואנחנו נוקטים באמצעי זהירות בתוך האפליקציה", הבהירו אנשי בליינדספוט. "זו לא האפליקציה האנונימית הראשונה, ובטח לא האפליקציה האנונימית היחידה, אבל היא ללא ספק הפופולרית ביותר".