אז מתברר שהשמחה והששון שכוכבת הריאליטי קיילי ג'נר חשה כשהגיעה לגיל 18 המופלג, גרמו לה להפוך לתופעה מתפשטת - לא פחות מאחיותיה הגדולות יותר, קים, קלואי או קורטני קרדשיאן. האחות הקטנה ביותר במשפחת הריאליטי-טראש פשוט לא מפסיקה להוריד את הבגדים מאז שהפכה לבגירה באופן רשמי, וזה ממש לא משנה שלשתות אלכוהול אסור לה בתוך גבולות ארצות הברית, אבל להצטלם בעירום (כמעט) מלא - הכי מותר.



הפעם, בתן של קריס וקייטלין ג'נר מסירה את החולצה והמכנסיים ונותרת בלנז'רי מינימלי בסגנון סאדו מאזו - כזה שחושף ישבן (שהעולם כבר בחן) וגם את החזה שלה. הכל עבור קליפ "אמנותי" מפתה שבו היא גוהרת על מיטה, שפורסם באתר הרשמי ובאפליקציה שלה. הרי ככה משפחת קרדשיאן עושה תוכן ויראלי שמושך גולשים (הנה, אתם כאן!).

אם קיילי שמרה עד שמלאו לה 18 על סוג-של-תמימות, אז מהרגע שבו פצחה בקשר רומנטי עם הראפר טייגה - נדמה שהגבולות בינה לבין אחותה המפורסמת ביותר, קים קרדשיאן, היטשטשו מאוד. גם לה יש מאהב שהוא ראפר מוכר, גם היא אוהבת לשרבב שפתיים ונחשבת למודל לחיקוי בצילומי סלפי חושניים, גם היא מצטלמת כעת בהלבשה תחתונה שנועזת תהיה המילה העדינה ביותר שבה ניתן לתאר את ה"לבוש" הזה. מאמא קריס יכולה להיות גאה, הנה קים 2.0.


הו, שלום לך חביבה. קיילי ג'נר במיטה (צילום מסך)



ירח מלא. התחתונים החושפניים של קיילי (צילום מסך)


ככה זה נראה בפעם הקודמת, עבור מגזין "אינטרוויו". קיילי ג'נר