אוהביה המקומיים של הדוגמנית שיר אלמליח, זו שדואגת לפתות את העולם בשלל תמונות חושפניות - שימחו לגלות שאת התקופה הקרובה הגברת תבלה קרוב אליהם בארץ הקודש. עם זאת, נסיבות שובה של אלמליח לישראל, לא משמחות במיוחד.

אלמליח, שעבדה בחודשים האחרונים מסביב לעולם על מנת להזניק קריירה בינלאומית בעולם האופנה, כבר התרגלה "לחיות על מזוודות" עם בעלה ומנהלה האישי, אלרואי כהן. עם זאת, השניים נחתו בנתב"ג לפני יותר משבוע, כאשר הסיבה הרשמית היתה עבודות וצילומים מקומיים שנקבעו לה מראש - אך ישנו גם מפח נפש שעזר לקבל את ההחלטה לשוב לארץ.


כאמור, לחזרתה הביתה יש סיבה נוספת ומצערת - אלמליח רוצה לבלות עם אימה, שנאבקת בתקופה האחרונה במחלת הסרטן. מתברר שאלמליח, שיודעת לחשוף טפחיים, יודעת גם לרגש את מעריציה. לאחרונה, פרסמה ברשת תמונה עם המאמא המאושפזת בבית החולים, לצד הכיתוב "אמא שלי המדהימה. האמת שאין לי מושג מאיפה נפלה גם עלינו המחלה הארורה הזאת. אבל מה שאני כן יודעת זה שאת אחת הנשים החזקות ביותר שהכרתי ואני ממש בטוחה שאת תנצחי אותה. כי את לוחמת וכי אני לא יכולה בלעדייך. אוהבת אותך מאד ואני איתך בהכל".

לפי שעה, אלמליח ובעלה צפויים להישאר בגבולות ישראל עד להודעה חדשה, כשהיעד הבא שאליו היא צפויה להגיע במסגרת העבודה הוא טוקיו שביפן. הדוגמנית, תטוס לשם בסוף חודש פברואר, אך רק אם מצבה הרפואי של אימה יאפשר לה לעזוב אותה לטובת הג'וב. רק בריאות.

 

By the incredible @sabineliewald

A photo posted by Shir Elmaliach - Cohen (@shirelmaliach) on