זהירות, ייתכן שאחרי בחינת התמונות הבאות של כריסטיאנו רונאלדו תרגישו כאילו רצתם על המגרש במשך 90 דקות - כולל הזעה, דפיקות לב מואצות והתנשפויות. בכל זאת, הוא מצולם עבור שער מגזין נחשב כשהוא בתחתונים בלבד, יחד עם דוגמנית העל אלסנדרה אמברוזיו, שצמודה אליו, בלי התחתונים שלה. כמעט.


מי צריך כדורים על המגרש, יש לו שניים משלו! כריסטיאנו רונאלדו עם אלסנדרה אמברוזיו (צילום מסך, מגזין GQ)


הרקולס התקשר, רונאלדו (צילום מסך, מגזין GQ)


הסיבה למסיבה: כדורגלן קבוצת ריאל מדריד בן ה-30, מעטר יחד עם אמברוזיו את שער גיליון הכושר הגופני של מגזין הגברים הנחשב GQ - תוך כדי שהוא משוויץ בשרירים הבלתי אפשריים שלו, לבוש בתחתונים קטנטנים (מהקולקציה שנושאת את שמו כמובן). אמברוזיו בת ה-34 שם רק כדי להשקיט את הליבידו של בני המין החזק. או כדי להראות לאקסית של רונאלדו, הטופ מודל אירינה שייק, שהוא יודע להצטלם עירום גם עם נשים מפתות אחרות.


רגע, הז'קט מחמם אותך או שאתה סתם שמח לראות אותנו? (צילום מסך, מגזין GQ)


פאן, אילוסטרציה (צילום מסך, מגזין GQ)

הכדורגלן מפורטוגל, שהודף בשנים האחרונות שמועות על נטיותיו המיניות, לא התחפש ל"הרקולס" אלא באמת נראה שרירי עד כדי כך - בכל סט התמונות למגזין - לפחות תודות לנפלאות האיפור, התאורה והפוטושופ. בתמונות המעורטלות, ששמות דגש על החיטובים שלה מול אלה שלו, רונאלדו לא רק מפלרטט עם המצלמות תוך כדי שהוא מדגמן תחתונים צמודים, אלא גם משתובב עם דוגמנית הלנז'רי, שלפעמים "שכחה ללבוש" את החלק העליון של הביקיני שלה, בלי להפסיק לחייך כמובן. לו-הט!




עולה לה. רונאלדו ואמברוזיו (צילום מסך, מגזין GQ)


על מי הייתם דוהרים קודם? (צילום מסך, מגזין GQ)


שער ניצחון. כריסטיאנו רונאלדו ואלסנדרה אמברוזיו (צילום מסך, מגזין GQ)