לפני שבועיים כשגברת ביונסה שחררה את הלהיט האחרון שלה בהפתעה, היא שרה על כך שהיא כל כך חסרת אחריות כשהיא מבלה בשמלה שהכין עבורה בית האופנה הצרפתי ג'יבנשי - אבל הלילה (שלישי), כשהגיע להגיש פרס באחד הטקסים החשובים ביותר של תעשיית המוזיקה העולמית, קווין בי דווקא העדיפה ללבוש שיק כחול-לבן, כשעלתה לבמה בשמלה של המעצבת הישראלית ענבל דרור! ריספקט.
 
ביונסה, הגיעה לטקס פרסי הגראמי כשהיא לבושה בשמלה דרמטית מקולקציית הכלולות של מעצבת בגדי הערב הישראלית, שמייצרת את האופנה שלה באשדוד. כן, קווין בי לבשה בגד שנתפר ממש מתחת לאף שלכם. זה כלל המון תחרות ורשתות, חרוזים, צווארון ושרוולים ארוכים, לצד שסע שחשף את הרגליים שלה, בעת ששמלת הגלימה של התנפנפה על הבמה ממש כפי שהסטייליסטים שלה בחרו. 
 


כלולות, ביונסה לובשת ענבל דרור (Getty images)



הפאשניסטה אישרה את זה? ביונסה מאחורי הקלעים עם טיילור סוויפט (Getty images)


את עגילי הענק של בי, עיצבה לורן שוורץ, התכשיטנית היהודייה החביבה על משפחת קרדשיאן וליידי גאגא. אגב, זו לא הפעם הראשונה שביונסה לובשת את התוצרת של ארץ הקודש, כיוון שכבר הספיקה לנסות בעבר אאוטפיט של אלון ליבנה המקומי, לאחד מסיבובי ההופעות האחרונים שלה.
 
אותה דרור, אם תהיתם, היא זו שעיצבה שמלות גם לחתונות של בר רפאלי ולירן כוהנר, כמו גם את השמלה החושפנית שלבשה השורדת במיל' אירית רחמים לאירוע משפחתי שערכה לאחרונה. גם מנחת חדשות הבידור והפאשניסטה האמריקנית, ג'וליאנה רנסיק, הספיקה ללבוש את העיצוב שלה במהלך שידור שטיח אדום נוצץ. דרור עצמה, סיפרה שהיא "נרגשת מאד בבוקר זה. השמלה המיוחדת שלבשה ביונסה היא פרי עמלי ויצירתי ועם זאת היא מהווה השראה וכבוד ישראלי ובינלאומי".

 

The gorgeous & fabulous @beyonce in #inbaldrorofficial !! @thegrammys #thegrammys #beyonce

A photo posted by Inbal Dror (@inbaldrorofficial) on



 

A video posted by Inbal Dror (@inbaldrorofficial) on



 

A photo posted by Inbal Dror (@inbaldrorofficial) on