קניה ווסט, קניה פאקינג ווסט, אולי תתאפס על החיים שלך? בשבוע האחרון, המוזיקאי הפרובוקטיבי שהוא מיסטר קים קרדשיאן, תפס כל כך הרבה כותרות - רובן בהקשר שלילי - כך שלא מפתיע שעבר התמוטטות עצבים מאחורי הקלעים של אחת התכניות הנצפות ביותר בארצות הברית, תועד במהלך ההתפרצות וכעת, כולם יכולים לחוות ולבדוק איך זה נשמע. ככה זה כשהאגו שלך גדול יותר מהישבן של אשתך.



הראפר האמריקני, שהשיק בימים האחרונים את האלבום "The Life Of Pablo" וקולקציית אופנה חדשה ברעש גדול, מעורר שערוריות על בסיס יומי. לא ברור אם מדובר בתרגילי יח"צ אן שיגעון גדלות, אבל ווסט הספיק להכריז שהוא נמצא בחוב של לא פחות מ-53 מיליון (!) דולר (ורגעתועד בחנות תכשיטים יוקרתית), ביקש עזרה ממנכ"ל פייסבוק (פחות מתאים), לציין שגיסתו הצעירה קיילי ג'נר לא תייצג מותג ספורטיבי שיתחרה בנעליים שהוא מעצב עבור אדידס (היא כן), ללכלך על טיילור סוויפט בשירים חדשים (ולספוג אש בחזרה), לעצבן את קים בסדרה של ציוצי טוויטר - וכעת, מתברר גם לעבור התמוטטות עצבים שהוקלטה.

ככה זה הלך:



ווסט, התארח בסוף השבוע שעבר בתכנית "סטרדיי נייט לייב", שהציגו אותו כאמן אורח - לקידום המוזיקה החדשה שלו. מעבר לעובדה שביקש להעלות את קרדשיאן איתו לבמה בסיום התכנית אבל היא סירבה, נשמע שהיו עוד כמה דברים שעצבנו אותו כשהגיע להופיע בתכנית הבידור האהובה, כלומר מעבר לעובדה שהוקלט בלי ידיעתו כשהוא מסביר איך "אני משפיע ב-50% יותר מכל בן אנוש אחר". אוקיי, מדובר במלטדאון בייבי.

בקטע אודיו שהגיע לעיתון "ניו יורק פוסט", בעלה של קימי נשמע צועק ומתעצבן מאחורי הקלעים, בלי הרבה הגיון, אך עם המון חשיבות עצמית. "שיט, הם הורידו את הבמה שלי מבלי לשאול אותי. אני מבואס...", נשמע קניה כשהוא צווח, "אם נעשה את זה אני עומד לשבור את האינטרנט המז**ן". אחר כך הוסיף "אל תתעסקו איתי, מז**".

 עשה אותה מפורסמת? טיילור סוויפט (Getty images)

אחרי ששר על טיילור סוויפט שהוא מרגיש כאילו הם עומדים לשכב, כי "הוא עשה את הכלבה מפורסמת", קניה כנראה לא נרגע מהלכלוך על הפופסטאר המצליחה. בתיעוד מאחורי הקלעים, צעק "טיילור סוויפט היא ת** מזוייף", אמר לפני שטען שהיצירה שלו חשובה פי שתיים מזו של פיקאסו, במאי הקולנוע סטנלי קובריק ושאר שמות שהשפיעו על האנושות. "אני משפיע על יותר מ-50%, חיים או מתים, למשך 1,000 השנים הבאות". מה אתה רוצה ווסט?

בהמשך, צייץ שהוא "האויב מספר אחת של עצמי". "איש חכם צריך להיות צנוע מספיק כדי להודות שהוא לא בסדר ולשנות את דעתו על סמך מידע חדש. יש כל כך הרבה אנרגיה חיובית סביבי עכשיו", צייץ, "בז'אנר הראפ פיתחנו אחווה... האויב מספר אחד שלי הוא האגו שלי . יש רק אחד וזה אלוהים". אה, לא מדובר בך, יזוס!


אפשר לתת לו וואליום? משפחת קרדשיאן-ווסט בתצוגת האופנה של קניה (Getty images)


משוגע מרוב אהבה. קניה ווסט עם קים קרדשיאן (Getty images)