רגע, האם מעריצי שי חי מזהים הצטמקות, אולי שינוי בפיגורה או חלילה הצרת היקפים אצל הדייר האהוב עליהם בעונה השביעית של "האח הגדול"? כי לטענת "צבא המעריצים של שי חי", המשתתף הכי בולט בעונת הריאליטי הנוכחית, לא רק מנודה חברתית על ידי שאר דיירי העונה, אלא גם ממצרכי המזון שאותם חולקים המתמודדים שמתחרים בינם על הזכייה בתכנית.


מי שלא צופה בערוץ השידור חי הבלתי פוסק מהבית המצולם ביותר במדינה, כנראה פספס את החלוקה של המזון בבית, שמגיע במסגרת התקציב השבועי. עם זאת, חברי "צבא המעריצים של שי חי", שמתקשרים בקבוצה סגורה ברשת (כך הם מתארגנים למפגני תמיכה מול האולפנים בנווה אילן) - זועמים על ההפקה, שבוחרת שלא לשדר קטעים שכאלה בתכנית הערוכה. 


פעם שי חי היה אוכל בננות! (צילום מסך)

"הדיירים מחביאים משי חי אוכל. מדובר במזון ששייך לכל בני הבית, התקציב הוא של כולם, למה יורם זק לא משדר את זה בשידור המרכזי? אנחנו לא נשקוט עד שהאמת תצא לאור", כתבו כמה מהם בפייסבוק. את ההוכחות לכך, הביאו במספר סרטונים בהם נראים דיירים שונים כשהם "מחביאים" אוכל - נניח כאשר שי מיקה אומרת שהחביאה קרטיבים "לכל השישייה" (עמרי, קסניה, דודו, אור, ברק ולה עצמה). בהמשך, דיירים שונים מתלחששים על בירה, על בקבוקי משקאות מוגזים, או במקרה אחר, ארוסתו של חי תניה נראית לוקחת פיתה, כאשר ברק לוקח אותה בחזרה וטוען שמדובר במוצר ששמר עבור אור. הכי אכלו לי, שתו לי.


מיותר לציין כי השידורים הערוכים, מופיעים על המסך פעמיים בשבוע למשך שעה וחצי, פחות או יותר. החומרים מהם התכניות נערכות, מתועדים 24 שעות, שבעה ימים בשבוע, כך שלא ניתן להכניס לשידור שבערוץ 2 את כל התכנים המשודרים בערוץ השידור החי. אז מחביאים, או לא מחביאים? 


זה בסדר, הצבא שלך יפנק אותך בסושי כשתצא מהבית. שי חי ב"האח הגדול" (צילום מסך)