עכשיו זה סופי, אין דרך חזרה: שי חי, תניה גרבר ואיציק כרסנטי עזבו את מתחם "האח הגדול" בנווה אילן ושבו לביתם. אחרי ויכוח שהתגלגל לפסים אלימים בין משתתפי הריאליטי שאירע אמש (חמישי), עזבו חי ותני את בית "האח הגדול". רגע אחר כך, בחר גם כרסנטי - חברו של שי חי - לצאת בעקבותיו.

 
עזיבתם של שלושה משתתפים מרכזיים בעונה השביעית של "האח הגדול", גרמה לבהלה גדולה בזכיינית המשדרת את התכנית, קשת, כך שבכירי הפקה הוזעקו לישיבת חירום במקום. שלישיית המשתתפים שהתה במלון באזור נווה אילן, בזמן שבהפקה ניסו למצוא פתרונות למצב. עם זאת, אך לפני מספר שעות חי, גרבר וכרסנטי יצאו סופית לביתם - כך שלא ישובו לחיות בין כותלי הבית המצולם. לאור היריבות בין מעריצי שי חי לאלה של מתמודדים אחרים, לשי חי וגרבר הוצמד מאבטח - שיבלה איתו בימים הקרובים.

 

איציק חזר הביתה והעם מחבק❗️Izik Carasenti

Posted by ‎ניר שובר‎ on Friday, March 11, 2016


כרסנטי, חזר לביתו שבחיפה, שם חגגו לו בני המשפחה וחברים את חזרתו. "אהלן חברים שלי. חזרתי לחיים. תודה על כל האהבה הענקית, נפגש בקרוב", כתב הוא בחשבון הפייסבוק האישי שלו. בסרטון שבו מברכים אותו על חזרתו, נשמע כרסנטי אומר שמעשי האלימות שהובילו לך שהדיירים הוצאו מהבית, הגיעו לטונים גבוהים מאוד - אך הדבר לא אושר לפרסום על ידי הפקת התכנית. ברוך הבא למציאות.