דודו אהרון ובת הזוג כבר הספיקו לשכוח את הבלאגן סביב הנתק המשפחתי של הזמיר עם אמו האהובה ציפורה, רק בגלל שפחות אהבה לאהוב את אהובתו? כי נראה שהפרשה המביכה קצת השפיע על המסלסל המדובר. אמש (שבת), אהרון הגיע צמוד מתמיד לשיר רוזנבלום החביבה כדי לפרגן לחברם הטוב ליאור נרקיס - אבל נראה קצת מוזר. לא, לא בגלל עיניים טרוטות, אלא בגלל השיער המפוזר.

אהרון את רוזנבלום, הפציעו אתמול במרכז ראשון לציון החמימה, שם השיקה ספיר נרקיס - אשתו של הזמיר ליאור - חנות חדשה בשם "MyBaby". בחוץ: שלל צלמים ומעריצים סקרנים של כוכבי ז'אנר המוזיקה הים תיכוני. בפנים: כנראה כל מי שאוהב את נרקיס ועובד בתעשיית המוזיקה הים תיכונית. כן, גם אייל גולן עם רולסנה רודינה, רון שובל או עומר אדם.

כן, הגענו יחד, מה ההתרגשות? דודו אהרון ושיר רוזנבלום


טוב לנו יחד, אמא!


בייבי, אני רוקסטאר. אהרון ורוזנבלום

אז רוזנבלום ואהרון חייכו לעבר עדשות המצלמות והפגינו שלווה ונינוחות, אבל נדמה שהיה חשמל באוויר - כי לא ברור מה עובר על הפריזורה של אהרון, שעבר לאחרונה שינוי בסטיילינג האישי שלו, מאהוב הקהל בחליפות מפונפנות לסוג של רוקסטאר עם תספורת מפוזרת. 


בין השאר, אל החנות החדשה של נרקיס הגיע גם זוכה "הישרדות" טילטיל יחד עם אשתו ורד, ששמח לראות את חבריו אייל ורוסלנה, אבל גם את השורד במיל' רון אלוף, טהוניה רובל, ישראל אטיאס החתיך, אסף אטדגי ומאור אדרי, דידי הררי ואחרים.


אמרתי לספיר שאתה בא! ליאור נרקיס ואשתו עם אייל גולן


אנחנו צריכים להתבדח בעוד 3, 2, 1...


חה! גולן ונרקיס עם עומר אדם


יאללה, תתקדמו! טילטיל עם רעייתו ורד


חולה על רוסלנה. טילטיל ורודינה


טהוניה רובל מדגמנת בטן


אבל רון שובל עם קצת פחות בטן


הופה! עומר אדם בא לבד


רוסלנה ויתרה על העקבים...


בהצלחה, מאמי. ליאור וספיר נרקיס