השף איתי קושמרו (לשעבר "בית קנדינוף" ו"בלו סקי" של השף מאיר אדוני) לקח את מושכות האוכל במתחם הבילוי, היין והקוקטיילים, ה-A.K.A44, וכצעד ראשון השיק ארוחת בראנץ’ של סופ”ש, שמוגשת בימים שישי ושבת בין 12:00 ל-16:00. 
יש האומרים שחג השבועות שעבר פה בשבוע שעבר סימל את פתיחת עונת הבראנצ’ים, כך שאנחנו בוודאי צפויים לשמוע על עוד ארוחות חדשות שצצות בכל פינה, ממש כמו פטריות אחרי הגשם. אני רק אכריז שמבחינתי כמה שיותר בראנצ’ים יותר טוב, כי הם מציעים הזדמנות לחוות את תפריטי המסעדות במחירים נגישים וצבעוניים יותר.
AKA44 הוא מתחם בילוי שנפתח לפני כשנה וקצת, ממש במרכז נחלת בנימין. זהו מתחם המשלב בר יין, בר קוקטיילים ומסעדה קטנה. הוא הפך להיות להיט שנייה אחרי שהושק, ומאז הוא השתלט על הרחוב והפך לאחד המקומות הכי כיפיים להיות בו.                                                ממש לאחרונה הוחלט לרענן שורות, והשף של המתחם הוחלף. את המושכות לקח איתי קושמרו המוכשר, שהכניס אנרגיות חדשות וטעימות עם תפריט ערב מדהים ובראנץ’ שמח במיוחד, שכולל שפע של מנות בוקר מושחתות אך מוקפדות. 

מה אוכלים?

כרישה צלויה עד רכות מתקתקה עם גבינת פרמז'ן ופלפל שחור (38 שקלים); גרבלקס (סלמון) כבוש עם שמיר טרי ושמנת, שעבד מדהים עם ערימת הלחמים שהגיעה לצד חמאה נהדרת (32 שקלים); קרעי רוסטביף עם זרעי חרדל מותססים, שסיפקו משחק כיפי חרפרף, ושמן עירית (52 שקלים); כבד קצוץ, שהיה מדהים, לא גס מדי אבל כזה שיש לו בייט כיפי, עשיר בבצל ולצד חזרת מדהימה (36 שקלים); ולצדו סלט ביצים שמנמן, שגם הוא עשיר בבצל מטוגן ופלפל שחור (36 שקלים). אין מה לומר שהלחם עבד אצלנו שעות נוספות.
המשכנו עם טרטר קצבים, שקיבל אינטרפרטציה מקומית מרעננת ומפתיעה (72 שקלים); וסיימנו עם נתח של אונגלה עם ביצים - שכלל תפוח אדמה וסלסת הדרים רעננה, שהשתלבה נפלא עם הבשר (92 שקלים); וכמובן כמה ביסים מתוקים.
קושמרו עושה אוכל נהדר, כיפי, טעים ובגובה העיניים. הבראנץ' שלו, שפותח את הסופ"ש ברגוע, מאפשר להרגיש את האווירה של המקום גם בשעות היום. אם תתנחלו בצהרי שישי, תוכלו ליהנות גם מדרינקים קלילים של בר הקוקטיילים "ג'אנגל ברד" סטייל: איטליאן אייס טי - קוקטייל שמבוסס על קמפרי, אפרול, וורמוט קפה, מלפפון, אנגוסטורה, לימון וסודה; או פרנץ שפריץ - ורמוט ענבר, טוניק, פרוסקו, אורגנו ופלח תפוז.
בקיצור, כל מה שנותר לכם זה לפנות שישי בצהריים, לוותר על דינר עם ההורים ופשוט לבוא לשלוש שעות, לשתות, לאכול ולשכוח מהכל. וההמלצה הכי חמה - תגיעו גם בערב, אוהד מבשל נהדר.

A.K.A44
נחלת בנימין 44, תל אביב
טל’: 054-5448544, 03-9443944