חריף זו הנאה: קאב קם

בכל שבת, החל מהשעה 12:00, קאב קם פותחת את דלתותיה לבראנץ' תאילנדי עשיר וחריף עם מנות נבחרות מתפריט הערב ומגוון מנות חדשות לתפריט הצהריים.  
בשונה מרוב הבראנצ'ים, כאן הם מציעים ארוחה זוגית, שבה ניתן לבחור ארבע מנות ראשונות ומנה אחת עיקרית לכל זוג, בתוספת אורז או אטריות. לצד תפריט משקאות מיוחד לסוף שבוע - מגוון שפריצים, סאקה ויינות קלילים במחירים נעימים לצהריים. 
בתפריט: נתחי לברק בתוך סירות חסה אייסברג, דג ים מקומי קצוץ גס בתיבול "איסן" עם שפע עשבי תיבול, סלט פפאיה, תבשיל אורז ובשר, טופו ומחית חצילים, פאד תאי ועוד.
ארוחה זוגית תעלה 120 שקל לסועד.

שבת, בשעות 17:00-12:00 
לינקולן 11, תל אביב

מרטיני  (צילום: יונתן בן חיים)
מרטיני (צילום: יונתן בן חיים)

איטליה אהובתנו: קפה מרטיני 

חודשים ספורים לאחר שהשתלט בהצלחה על הפינה התל אביבית המפורסמת של דיזנגוף וגורדון, ממשיך קפה מרטיני את מסע הכיבושים שלו, וזולג בטבעיות לשעות המוארות של היום.
התפריט של קפה מרטיני האיטלקי מציע "ארוחת בוקר באיטלקית" עם ביצים לבחירה (כולל מקושקשת עם גבינת סטרצ'יאטלה נמתחת) וממרחים טובים. יש גם נגיעות מארץ המגף ואפשרות (בתוספת תשלום) להשתולל עם כמהין טרי, טוסט אבוקדו עם ביצה עלומה ורוטב עגבניות-חמאה, טוסט אמנטל וחמאת כמהין מושחת, וגם בוראטה, ברוסקטת ארטישוק או מוזלי עם קרמל מלוח, ותוספות צד קטנות יותר כמו חצי כדור מוצרלה עם שמן זית, ושילוב מושלם של בריוש-חמאה-ריבה-נוטלה. חשוב מאוד לספר שהמקום מציע קולקציה מתוקה של פרנץ' טוסט, שתסיים את הארוחה בצורה מתוקה ממש, עם נוטלה, בננה וקצפת, מייפל, פירות אדומים וקצפת, פיסטוק, אוכמניות וקצפת, ואפשר גם קרמל מלוח, פירות הדר וקצפת.
ראשון-שישי, בשעות 16:00-11:00
דיזנגוף 130, תל אביב

ללה  (צילום: גיל אבירם)
ללה (צילום: גיל אבירם)

משתה גאורגי: ללה בשוק הכרמל

"חדש מהניילונים" - השפית לילי בן שלום מציעה בראנץ' גאורגי עם מנות בוקר מושחתות, אצ'רולי שונים, מאפים פריכים, מלא באגוזים, גבינות, ירקות טריים והרבה סלטים קטנים בטעמים המיוחדים של בן שלום, מאפים מתוקים, קומפוט, קוקטיילים ואלכוהול בווייב מדליק של שוק.
ראשון-חמישי, בשעות 14:00-9:00
חיים חבשוש 42, תל אביב

פופ & פופ (צילום: רועי אלקבי)
פופ & פופ (צילום: רועי אלקבי)

בראנץ' עם כל השואו: Pop & Pope

יש משהו בבראנץ’ של סופשבוע שמגלה פן אחר של הרבה מסעדות שף. בפופ אנד פופ חווים את זה בצורה חזקה במיוחד, כי במקום לקבל את המסעדה הצבעונית והמעוצבת, תקבלו גרסה רגועה וחביבה למדי, עם אוכל נהדר שמשלב בין מטבח ישראלי לאסייתי.
מגש פחמימות עם בורקס פריך, מאפה גלילי ומיני לחמים, סלקים צלויים עם גבינת עזים ודבש, דים סאם סינטה ועוד. כל הטוב הזה מגיע עוד לפני המנה העיקרית שתצטרכו לבחור, כמו נודלס פילה בקר, טלה בברביקיו סיני או קארי אדום על אורז יסמין, וכמובן שפע של מתוקים. 180 שקל לאדם, לא כולל קינוח ושתייה.
שבת, בשעות 16:00-12:00
הארבעה 28, תל אביב

הכי אירופי: פליקס

בפליקס, בר היין של קבוצת הבלבוי, יש בראנץ' באווירה קלאסית עם ביסים קטנים: סלט ארטישוק ירושלמי ותפוחי אדמה, פדרון מטוגנים עם פטה ואיולי הדרים, ולצדם - מנות כמו סלמון צרוב במיסו וכרוב צלוי, סטייק אנד אגס ועוד. 
אפשר לבחור מה שבא לכם, או ללכת על בראנץ' מובנה שיכלול קוקטייל, ארבע מנות פתיחה ומנה עיקרית במחיר של 125 שקל. 
שישי-שבת, בשעות 17:00-11:00
דיזנגוף 230, תל אביב