קניון TLV מציע מתחמי פעילויות ויצירה לכל המשפחה ושלושה מופעי ענק של קוגומלו, ללוש ושל "נתי, הגעתי הופעתי". הכניסה חופשית. הפעילויות יתקיימו בין הימים א'-ה' בין השעות 12:00-18:00 כך שזו הזדמנות נהדרת להעביר כמה שעות חמות במזגן.

המופעים הגדולים

המופע של קוגומלו יתקיים ביום רביעי ה-9.8.23 בשעה 17:00
מאסטר הקפוארה של ישראל, מופע סוחף ומצחיק עד דמעות, בקצב ברזיל. המופע משלב שירים מקוריים ומסרים חינוכיים תלבושות מרהיבות קפוארה ואקרובטיקה עוצרות נשימה.

המופע של ללוש יתקיים ביום רביעי ה-16.8.23 בשעה 17:00
מופע מלא הומור, צבע, שירים מקוריים, קסם וערכים חשובים.

המופע של נתי, הגעתי, הופעתי יתקיים ביום רביעי ה-23.8.23 בשעה 17:00
כוכבת הילדים הכי אהובה נתי הגעתי הופעתי במופע מוסיקלי חדש, מצחיק, ערכי וקצבי לילדים ולכל המשפחה. מופע מוסיקלי חדש, מצחיק, ערכי וקצבי עם כוכבת הילדים הכי אהובה. המופע בליווי שחקן, רקדניות ותלבושות ססגוניות ומשלב את מיטב שיריה של נתי בעיבודים חדשים ומקפיצים.

נתי הגעתי הופעתי (צילום: רמי זרנגר)
נתי הגעתי הופעתי (צילום: רמי זרנגר)

בנוסף למופעים שיתקיימו, יציע קניון TLV מגוון פעילויות לכל המשפחה, גם בשעות הבוקר וגם בשעות הערב, כאשר כל שבוע יתמקד בנושא שמח אחר:
6-10.8
מתנפחי גן חיות, יצירות תלת ממד, מתחם גיימינג עם עמדות משחק של כדורסל אלקטרוני, פליפר דיגיטלי, סימולטור אופנוע ים, שולחן משחק פינג פונג ועוד.

 13-17.8
מתנפחי דינוזאורים, יצירות קומיקס, מתחם גיימינג עם עמדות משחק של כדורסל אלקטרוני, פליפר דיגיטלי, סימולטור אופנוע ים, שולחן משחק פינג פונג ועוד.

20-24.8
מתנפחי נינג'ה, יצירות מנדלה, מתחם גיימינג עם עמדות משחק של כדורסל אלקטרוני, פליפר דיגיטלי, סימולטור אופנוע ים, שולחן משחק פינג פונג ועוד.

27-31.8
מתנפחי כבאית, הכנת דמויות מגליל נייר טואלט, מתחם גיימינג עם עמדות משחק של כדורסל אלקטרוני, פליפר דיגיטלי, סימולטור אופנוע ים, שולחן משחק פינג פונג ועוד.

בנוסף, בימי שני וחמישי בשעות הבוקר יתקיימו פעילויות תינוקות בהדרכת מורן פיצ'ון/ קרן ובימי חמישי ושישי TLVMARKET יתאים את דוכניו לאווירת הקיץ.