מה בסך הכל ביקשנו? כמה שעות של אסקפיזם מהחמסינים והמצב המדיני בתוספת מזגן ובחינם? בדיזנגוף סנטר בחרו לאפשר לנו לחגוג את אוגוסט בפעילויות נפלאות שיעניקו לילדים חוויה מרתקת ולנו כמה שעות של רגיעה (יחסית). אז מה בתוכנית?

באירוע יחיד במינו לרגל 60 שנה ל"הנוקמים" בישראל: Avengers: Beyond Earth’s Mightiest, שייפתח ב-6 לאוגוסט, ויימשך 4 שבועות, יוצגו לראשונה בישראל התלבושות והאביזרים המקוריים מתוך סרטי "הנוקמים" (The Avengers) אותם לבשו השחקנים בסרטים. בהם: מדי קפטן אמריקה עם המגן המפורסם, ת'ור והפטיש האייקוני מיולניר, המסכה מהסרט הראשון של איירון מן, תלבושת הוקאי והקשת, חליפת הפנתר השחור, החליפה של האלמנה השחורה, התלבושת האייקונית של אנטמן, תחפושת הצרעה והחליפה של דוקטור סטריינג' עם העין של אגאמוטו.

Avengers age of ultron -  chris evans (צילום: פורום פילם)
Avengers age of ultron - chris evans (צילום: פורום פילם)

המבקרים יוכלו להצטלם למזכרת בעמדות צילום מושקעות במיוחד, עם רפליקות רשמיות של המגן של קפטן אמריקה, הפטיש של ת'ור ודמות ענק בגובה של כמעט 3 מטר של האלק. בנוסף יוקם מתחם הקרנה ייעודי בו יוקרנו ברצף וללא תשלום, מידי יום, הסרטים מסדרת "הנוקמים", למבוגרים ולילדים.

כמו כן, הקהל הרחב יוזמן לקחת חלק בחגיגה ולשלוח עבודות שיצרו בהשראת סדרת הקומיקס והסרטים של "הנוקמים". וועדה מיוחדת שתורכב מנציגי דיסני ישראל ונציגי דיזנגוף סנטר יבחרו את העבודות הבולטות שיוצגו בתערוכה במהלך כל החודש.

במקום תוקם, לראשונה בישראל, חנות פופ-אפ רשמית של MARVEL למשך 4 שבועות בלבד, שתציע שלל מוצרים ייחודיים שיובאו במיוחד ויוצעו לראשונה למכירה בישראל. החנות, שתשתרע על שטח של כ-160 מטר, תכלול מגוון עצום של מעל ל- 3,000 מוצרים ואביזרים שונים ברמות מחיר שונות, החל מפריטים לילדים ומשפחה ועד פרטי אספנים מיוחדים. בין המוצרים ניתן יהיה למצוא פסלים של Iron Studios, בובות פופ מיוחדות של FUNKO, פרטי ביגוד ממותגים של Difuzed, פרטי עיצוב וכלי בית מבית Pyramid, מוצרי חזרה לבית הספר כגון ילקוטים, קלמרים ומחברות, משחקי קופסא לכל המשפחה ועוד.

6.8.23-1.9.23 בדיזנגוף סנטר, הכניסה חופשית
א'-ה': 9:30-20:00, ימי שישי: 9:30-15:00