בתוך שוק הכרמל ההומה מסתתרת לה מסעדת דגים שובת לב. “מרלוזה”, של בני הזוג מור חזן ודור אבן, מציעה תפריט שמבוסס על דגים טריים ופרודוקטים מהשוק. 
לחזן ואבן יש פז”ם ארוך בתחום האוכל. שניהם עבדו במסעדות מצליחות, אך החליטו לעבור לקדמת הבמה ולפתוח מקום משל עצמם. בשוק הכרמל, שמלא בטעמים ומקומות נסתרים, הם החליטו להקים מסעדת דגים מזמינה, שבה אפשר לשבת בצהרי היום או בערב.
ב”מרלוזה” תוכלו לשבת בכיף עם כוסית של משהו קר ביד וערימה של דגים מטוגנים, צלוחית של איקרה משובצת בצל ירוק ושמן זית מעולה ולחם טרי לצד צלחת חריפים לוהטים.
ניכר שבני הזוג מכינים דברים נהדרים מהנשמה, והכל טרי טרי. יש להם איקרה לבנבנה מושלמת, טרטר של דגים וירקות מהשוק שממלאים את הפה בעושר של טעמים, ויש להם צ’יפס של חציל שרק אלוהים יודע איך הם עושים אותו. מבטיחה, זה הדבר הכי טעים שאכלתי בחיי - מקלות חציל ארוכים, רכים מבפנים ופריכים בטירוף מבחוץ. וואו.
אתם חייבים לנגוס בברוסקטה של דג כבוש עם סלסת עגבניות, בצל ירוק וצ’ילי; או לטעום מהזוקיני בגריל עם עלי המרווה וגבינת הטולום המצוינת.
במקום המקסים הזה באמצע שוק הכרמל טעמתי גם סביצ’ה של מוסר טרי - שיש בו חריפות ומתיקות בביס אחד מטריף - הכל בזכות שילוב של שיפקה ולאבנה דבש. חוץ מזה, יש פה מנה מושלמת בעיניי, שממש אסור לכם לפספס, של כנף מוסר מטוגנת לשלמות. מנה בשרנית עם איולי שום ירוק ממכר. ואם אתם עוד רעבים, אז נסו את שיפודי הדג שנצלים על הגריל ומקבלים שמיכה של יוגורט, קרם פלפלים אדומים, צ’ילי מוחמץ, בצל, כוסברה וקרעי סאלוף, שעוזרים לנגב את כל הטוב הזה.
אז כן, יש מקום נהדר בשוק הכרמל שבו תוכלו לסיים ארוחת דגים נהדרת עם אספרסו משובח ופאי לימון ומרנג, או מלבי עם מי ורדים. מקום שיודע להגיש אוכל נהדר במחירים נהדרים לא פחות, ולגרום לכם להרגיש הכי בבית.

חיים חבשוש 39, תל אביב
ראשון - 23:00-19:00
שני עד חמישי - צהריים: 17:30-12:00, ערב: 23:00-19:00 
שישי - 16:30-10:30