כשהרוחות מתלהטות והטמפרטורות רק עולות, בר ה"לה אוטרה" הוותיק מחליט לחגוג את אוגוסט עם פופ-אפ מקסיקני לוהט במיוחד (מי אמר חריף ולא קיבל?). כי שבחוץ הכל הולך לעזאזל, אין דבר שטקילה וטאקו לא יפתרו.
ה"לה אוטרה", להזכיר למי שלא מעורה בסצנת הבילויים התל אביבית, הוא בר הקוקטיילים האהוב של ה"אימפריאל". באמתחתו כמה שיתופי פעולה מוצלחים עם שפים ומיקסולוגים ושלל ערבי קונספט מעניינים. הפעם, כדי להרים את הפופ-אפ, הוזעק שחר וולמר, בוגר "כתית" של מאיר אדוני ומתחרה בעונה הראשונה של "משחקי השף". חוץ מזה, וולמר הוא מומחה לאוכל מקסיקני, שהביא את בשורת הטאקוס לתל אביב עם מזללת "de taco" התל אביבית, שבינתיים נסגרה.
יסכימו איתי לרגע חובבי הטאקוס - אותה טורטיית תירס פריכה וכיפית - שטאקוס הוא פשוט ביס מושלם באוגוסט הלוהט. לא מאמינים? תשאלו את מיליוני המקסיקנים. בכל מקרה, לנו היה ממש טעים וכיפי.

אז מה אוכלים: 

כפי שהבנתם כבר - טאקוס. הטאקוס של "לה אולטרה" נעשה בעבודת יד ומגיע בליווי סלסה טומטיו, סלסה הבנרו וליים במגוון וריאציות. בין מנות הטאקוס תמצאו: טאקוס במילוי תבשיל כרעיים בסלסה של עגבניות שרופות וצ'ילי וואחיו ואנצ'ו (34 שקל); טאקו דה פנקיטה - חלקים פנימיים בבישול ארוך עם בצל מוחמץ (36 שקל); וטאקו עם דג במרינדת אצ'יוטה וצ'ילי וואחיו, צרוב על הפלנצ'ה (42 שקל).
לצד הטאקוס השונים יוגשו מנות קלאסיות בפרשנות של השף, כמו: טוסטדה פסקאדו עם איולי ליים - טרטר דג ים, בצל ירוק, צ'ילי תאילנדי, קרם דובדבן וכוסברה (62 שקל); פרוסות דג ים עם ויניגרט ליים ועשבים, קרם שקדים, מלפפון, בצל סגול וכוסברה (72 שקל); תבשיל שעועית מעושנת עם פיקו דה גאיו וחלפיניו מוחמץ (52 שקל); וקסדיה עם מנצ'גו כבשים, קישוא בלאדי, בצל ירוק, אבטיח מוחמץ, צ'ילי וכוסברה (42 שקל). 
את התפריט ילווה תפריט קוקטיילים מיוחד על בסיס טקילה פטרון - כי חייבם דרינקים קרירים להורדת החריפות, וכי זה גם עושה שמח.
בשעות 20:00-18:00 תינתן הנחת ההאפי-אוור המפורסמת של קבוצת "אימפריאל", מה שאומר שקוקטייל יעלה 35 שקל. בנוסף, תינתן הנחה של 20% על תפריט האוכל של שחר וולמר.
מתי: עד סוף אוגוסט.

טל' להזמנות: 073-264-9464
לינק להזמנות אונליין: https://ontopo.co.il/imperial