ספריית בית אריאלה ומחלקת הספריות של עיריית תל אביב יפו, מציעות בימים אלו שירותים ופעילויות מיוחדות לילדים, לנוער ולמבוגרים לימי המלחמה. חלק מהפעילויות הינן פרונטליות, בהרשמה מראש ובהתאם להגבלות ההתכנסות, וחלקן מקוונות. בין הפעילויות ניתן למצוא שעות סיפור ומופעים מיוחדים לגילאים שונים. כל הפעילויות ללא תשלום.

שעות סיפור פרונטליות לילדים:

ביום רביעי 18.10 בשעה 16:00 – "החלילן מהמלין" (לגילי 3-4), ובשעה 17:00 "ג'ק ואפון הפלא" עם אורן דסאו (לגילי 4-5). ביום חמישי בשעה 16:00 – "אגדת עץ האורן" (לגילי 3-4) ובשעה 17:00 "דג המשאלות" (לגילי 4-5). למידע והרשמה, עמוד הנחיתה של האירועים ב - EVENTER.

אירועים מקוונים לילדים:

בשעה 14:00 יחל שידור חי מספריית בית אריאלה בהנחייתה של הדר לוי. בתוכנית - רמי טל המאייר של סדרת "כראמל" האהובה, חברי "מגש הקצב" בשירי אלתרמן לילדים, שירים של ההרכב המוזיקלי "אינדי ילד" מארחים את יובל מנדלסון, ופעילות תנועה עם נגה הרמלין מלהקת המחול "אבשלום פולק".

בין האירועים למבוגרים:

ביום רביעי 18.10 בשעה 19:00 (בזום) – "בין דונה פלור לאנטוניו קרלוס ז'ובים" על התרבויות המוזיקליות הלטיניות ששינו את הג'אז, וביום חמישי 19.10 בשעה 19:00 אירוע בזום עם אתגר קרת על "הסיפורים שמאחורי הסיפורים". מידע על שלל האירועים למבוגרים ניתן למצוא באתר בית אריאלה: https://www.ariela.today/

במקביל, ספריית הילדים והנוער בבית אריאלה פתוחה לקבלת קהל במתכונת מצומצמת, בהזמנת מקום מראש בלבד, בקפסולות של 50 קוראים ועובדים בכפוף להנחיות פיקוד העורף. ילדים וילדות מוזמנים לספרייה בליווי הורים בלבד, לקריאה, החלפת ספרים ובילוי.

שאר הספריות הקהילתיות סגורות בינתיים, אבל חלקן מאפשרות השאלת ספרים בשירות עצמי. למידע על הספריות המאפשרות השאלה בשירות עצמי: https://l-p.site/copy_1636_of