זה לא רק האוכל המעולה שתיכף אספר לכם עליו - אוכל מעולה יש בעוד מקומות. זה משהו באווירה בתוך הבר, באנרגיות הכיפיות שיש לאנשים שעובדים שם, במטבח החשוף שעושה לך חשק לבהות בו שעות ולראות את כולם בפעולה. זה הבר שיש בו גם אינטימיות, אבל גם זווית ראייה לכל מה שקורה. וכן, זה האוכל הטעים. טעים שם ממש.


את הפינה של "פריז טקסס" אני מכירה כשהיא הייתה "פאפא-סאן" של השף המקסים משה בדישי. עם כל אהבתי לבדישי, "פריז טקסס" מתלבשת על הפינה הזו טוב יותר. הבר הגדול באמצע המקום הוא כיפי וגורם לך להרגיש במרכז העניינים, עם מבט-על אל הגברברים החמודים שיושבים בחבורות בשולחנות ואל הולכי הרגל שמתגודדים בחוץ, בזמן שאני שותה מרגריטה או בירה ומכרסמת ערימה נדיבה במיוחד של כנפיים צלויות ברוטב ברביקיו שעושים במקום.
"פריז טקסס" אמור להיות דיינר אמריקאי. אמור להיות, כי בתכל'ס הוא מסעדת המבורגרים משודרגת ממש, עם נטייה לגדול יותר לכיוון המסעדה.
אחרי שהסניף המקורי ברמת גן נשרף (ושופץ והפך לסניף משלוחים וטייק אוויי), הסניף החדש בגבעתיים הפך לסניף הראשי ובו שפע של מנות מושחתות ממש. אני מדברת על הרבה דברים מטוגנים, בשרניים וגדולים - הכל פה מגיע בנדיבות.
אבל אי אפשר לפספס, או יותר נכון לא כדאי לפספס, את זה שיש פה מעבר. למקום יש פינת קצביה משלו - הם מקבלים את הבשר (גידול מקומי) ומקצבים אותו לבד, מיישנים אותו ארוכות ומספקים ביסים שהם מעבר לעוד המבורגר. יש פה נתחי סטייק נהדרים, ומנות ספיישל של בשרים שונים עם הרבה תחכום, שערן בכור, שהוא גם השף והבעלים, ממציא ומכין.
קודם כל, ההמבורגר טעים, אבל ממש. הוא בנוי מבלנד של הולשטיין וגרזי, והתיישן למשך 21 ימים לפחות - מה שפותח את הטעמים והופך את הביס לרך במיוחד. שתבינו שאחת המנות הנמכרות פה היא רק המבורגר על חסה. פשוט קציצה עסיסית כמו שהיא.
לצד אלו תמצאו מגוון של המבורגרים מוגזמים ממש, עם נתחי בייקון טלה, רוטב וויסקי, טבעות בצל ענקיות (שחובה לקחת אותן כמנת צד!), פלפלים חריפים, מלא פטריות, בצל מקורמל, ואפילו מייפל וריבה יש פה. בקיצור, שכבות על גבי שכבות של דברים טעימים במיוחד שיוצרים ביס שלא חווים ביומיום.

איזה כריך!  (צילום: גיל אבירם)
איזה כריך! (צילום: גיל אבירם)

אבל לצדם עומד, לא פחות טעים - כריך העוף המטוגן שלהם. וואו, איזה ביס. קודם כל, הגודל - יש פה שני נתחים עבים וקראנצי'ים של חזה עוף על ערימת קולסלאו בתוך לחמנייה רכה במיוחד ורוטב חריף שמלהיט את כל העניינים בפה. משחק המרקמים פה עובד בצורה הכי מושלמת שיש - זה כריך שלא מוותרים עליו!
זוכרים שאמרנו שיש להם נתחים מדהימים? טעמנו נתחים אדמדמים של פלאט איירון סטייק ברוטב מופלא של לימון ופלפל שחור, בצל ירוק, יין לבן ובייקון טלה. מנה שהיא הכי לא מסעדת המבורגרים טקסס ויותר מסעדת גורמה פריז.
במקום יש את החשודים הרגילים, רק בגרסאות שמנמנות יותר, הצ'יפס מגיע מוקרם ועם מלא הפתעות בפנים. טבעות הבצל נעשות במקום, והן ענקיות וקראנצ'יות, ובאות לצד רוטב שום מושלם, והכנפיים טעימות ממש, אבל מה שמפתיע זו הכמות - במחיר של 46 שקל מקבלים מנה שבמקומות אחרים עולה 60 שקל. 
יש עוד מלא אוכל, אבל אין פה מקום, ונראה לי שהבנתם שהיה לי ממש כיף שם. השמועות מספרות שעוד כמה חודשים הולכים לפתח את המקום לכיוון מסעדה עם מנות בשר שוות ממש, אני מחכה בסבלנות.
עד אז, מנת כנפיים ועוף מטוגן בשבילי בבקשה.
שתדעו שלכבוד חנוכה יש במקום ספיישל של עוף מטוגן במייפל או סמשבורגר בתוך דונאטס. אני לא מתחברת למנות כאלו, אבל חובבי המתוק מוזמנים לספר לי איך זה.

כצנלסון 59, גבעתיים
 https://www.paristexasil.co.il/contact