בואו נודה באמת, אין אדם שלא אוהב שניצל. גם כאלו שלא אוהבים עוף (כן, זה מוזר), אוהבים אותו בגרסת השניצל. גם טבעונים וצמחונים, מתגעגעים לשניצל של אמא ומתפשרים על תחליפים. אני אגלה לכם סוד... כשכשהייתי צמחונית (כמעט עשור), כל כך התגעגעתי לשניצל שהייתי מכריחה את אמא שלי להכין מלא שניצלים ואז הייתי זוללת את הציפוי . כן כן, אל תשפטו אותי - לכולנו יש רגעים קשים.

אז חובבי השניצל שמעו נא. יש מצב שאחד השניצלים הטובים שתאכלו נמצא לכם מתחת לבית והכי מפתיע, ברשת לנדוור. לא שאני מזלזלת בלנדוור חס וחלילה, אבל במקומות כאלו אתה לא תמיד מצפה לקבל מנות שיפתיעו אותך. הרשת הוותיקה השיקה ממש עכשיו, ארבע מנות שניצל חדשות המשלבות תוספות מיוחדות, בשילוב עם קלאסיקות מוכרות כגון שניצל וינאי קלאסי או שניצל סנדוויץ' של ילדות.

בין מנות השניצל תהיה גם מנת "שניצל נאמס" - המנה הזוכה של השף גיא רוזמרין שזכה במשימת השניצל בתוכנית 'משחקי השף' ברשת 13. אז מה בתכל'ס? טעים. ממש. ומפתיע כבר אמרתי?
למה מפתיע? כי השניצל הקלאסי מגיע עבה ועסיסי, אין פה עוד פיסת נייר דקיקה עמוסה בציפוי ולא בבשר. הקלאסי ממש גדול ומכסה צלחת ממוצעת והפירה חלבי ורך, ולכן הביס הוא הכי מנחם שיש. אבל ההפתעה האמיתית הגיעה בכריך. בדרך כלל דוחפים לסנדוויץ' פיסת שניצל וכמה מריחות של משהו. פה הלחם הוא רק תירוץ לשניצל. תבינו שבהתחלה עוד עיקמתי את האף שאין צ'יפס ליד, אבל אחרי שסיימתי אותו לא ממש יכולתי להכניס כלום. טוב אולי צ'יפס אחד. אבל זהו.

הכריך שניצל הזה הוא אחד הביסים הכי כיפיים ומשביעים שזללתי לאחרונה. שתי נתחי שניצל עבים וגדולים אחד על השני כשבינהם דחוסה לה גבינת חלומי צרובה, סלסה ורדה מעט פיקנטית, וכל זה נאחז בקושי בשתי פרוסות לחמניית בריוש דקות שנצרבו בחמאה. כך שהלחם הוא מינימלי ותכלס רק בא להחזיק את כל האושר הקריספי הזה.

בא לנו כזה עכשיו . כריך שניצל בלנדוור (צילום: אסנת גואטה)
בא לנו כזה עכשיו . כריך שניצל בלנדוור (צילום: אסנת גואטה)

יסלח לי גיא רוזמרין החמוד ממש, המנה שלו גם הייתה טעימה. לא כמו שני הקודמים אבל הרעיון מקסים ומרענן את הביס הסטנדרטי. נתחי השניצל ממש נדיבים והשילוב של החסה והעלים האסייאתים עושה יופי של ביס . לא מנה שתפוצץ אתכם כמו שתי האחרות אבל מנה שווה ממש . המנה הכי פחות טובה מכל הארבעה, אבל עדיין טעימה, הייתה השניצל שייטל ולו רק בגלל עובי השניצל. הנתח היה מעט דק מידי לטעמי ולכן הציפוי הדומיננטי קצת השתלט - מצד שני לכי תריבי עם אוהבי השניצל דק דק. אז תכלס גם זו מנה טובה. אבל אני נשארת עם הקלאסי במקרה הזה.

כמה עולה? נאמס שניצל - 64 שקלים; כריך שניצל - 62 שקלים; שניצל קלאסי עם פירה - 72 שקלים.