השף יובל בן נריה פותח קצביית דגים ומעדניה בשם "ימה", שתציע מבחר רחב של דגים שלמים או מפולטים ומנות שף מוכנות להכנה ביתית.

הדגים הנקיים ייארזו מראש באריזות וואקום מיוחדות השומרות על טריות הדג, וניתן יהיה לרכוש אותם תוך דקות ללא המתנה. על גבי כל אריזה יופיע קוד לסריקה שיוביל למתכון בו מדגים בן נריה את ההכנה.

המקום יציע שני סוגי מכירה: הסדרה הכחולה - דגים שלמים או מפולטים; וסדרת הזהב - מנות שף ready to cook & ready to eat. 

בין מנות השף  המוכנות להכנה תוכלו למצוא: 

סלמון במרינדה טארה - סלמון מחורץ בקריס־קרוס שעליו טארה, (גלייז של השיפודים היפניים). טארה נעשה מסאקה, סויה ומירין. ליד הסלמון - סלסה של צ'ילי מותסס, עם ג'ינג'ר ובצל סגול לאיזון המתיקות.

כנפיים ברוטב הוטסוס למון גראס – כנפייים חריפות- גרסת הדג. הרוטב מצ'ילי מותסס, דבש, סוכר חום, חומץ ולמון גראס ויש לו קצת טעם מעושן. הכנפיים באות עם סלט מלפפונים כבושים עם שומשום קלוי, ג'ינג'ר וצ'ילי.

אוסובוקו דג בקארי אדום - דג בחריימה ברוטב קארי אדום מהמטבח התאילנדי – עם ירקות צלויים בגריל, למון גראס, ג'ינג'ר, קפיר ליים. ומעל -עלים ירוקים טריים ובוטנים קלויים.

שיפוד שווארמה של יובל - פרוסות דקות של דג מושרות בהשרייה יפנית עדינה - זוקה, עם סויה סאקה ומירין, משופדות על שיפוד עץ ומושרות בשנית בשמן זית איכותי ובתערובת תבלינים. מוגש עם בצלי שאלוט צלויים.

מרק דגים –מרק חמצמץ ועשיר מתובל בעגבניות, שמן זית, קליפות תפוז, טרגון, ערק ״ימה״ ושמיר.

המעדניה העשירה שספק מוצרים מקומיים כגון : ג'ין של מזקקת זוהרה, קוקטיילים של ספייס האוס, טוניק של נעמה שטרנליכט, שמן זית של מסיק מגל, מבחר רחב של יינות ריזלינג, גלידת גן עדן קוקוס פסיפלורה (שיתוף פעולה בין בן נריה לאדם זיו ממקימי גלידת בוזה) ולחם תבלינים של חגי לחם.

ראשון-חמישי   10:00-19:00 / שישי  8:00-18:00 / המעון 5 ת״א | 036094445 | https://yamaonline.co.il/