Roastelier by Nescafé - מבית קפה לבית קלייה.
Nestle Professional משיקה פתרון קלייה חדש וייחודי לבתי הקפה- שילוב של מכונת קלייה דיגיטלית מיוחדת שבעצם מאפשרת לקלות ממש בקלות את הטעם הספציפי של בית הקפה, במקביל – מאפשרת לו למכור לכל אחד את הפולים להכנת קפה בבית בטעם האהוב.  

שוק צריכת הקפה משתנה בשנים האחרונות בארץ ובעולם כולו, יותר ויותר צרכנים מבקשים להעשיר את הידע שלהם בנושאי הקפה, ולמצוא בבית הקפה השכונתי שלהם קפה טרי עם טעמים מדויקים ובאיכות גבוהה שיתאים לטעמם האישי. אחד הפרמטרים המשפיעים ביותר על טריות הקפה היא מועד הקלייה – ככל שהקלייה סמוכה יותר למועד הכנת הקפה, איכות הקפה גבוהה יותר. בארץ, מרבית בתי הקפה אינם קולים בבית העסק בגלל שלוש סיבות עיקריות: הידע והמקצועיות הנדרשים לביצוע קלייה, עלויות גבוהות של ציוד הקלייה והמעשה הרב הנדרש בנקודת הקלייה.

Roastelier by Nescafé, תאפשר לבתי הקפה בישראל להציע לצרכנים את הקפה האולטימטיבי באמצעות טכנולוגיית PrimeRoast המאפשרת לכל בית קפה לקלות פולים במקום ליצירת קפה בעל חותמת טעם ייחודית ומותאמת אישית לבית הקפה וליצור חוויה חדשה עבור הצרכנים.

באמצעות טכנולוגיית הרוסטלייה לקלייה בתוך בית הקפה עצמו, בית הקפה יוכל לייצר ולהציע פרופילי טעם שונים, תוך חיפוש אחר ניחוחות וטעמים טבעיים, להפיק את המיטב ממקורות הפולים, ולשלוט בעוצמות הקלייה השונות. וכך כל בית קפה יכול להציע ללקוחותיו את הקפה האולטימטיבי בקלייה מקומית טרייה ולייצר קפה בעל חתימה ייחודית משלו. זאת כתוצאה משילובים ייחודיים של מקורות הקפה ורמות הקלייה ופרופילי הקלייה השונים המאפשרים אין סוף אפשרויות ותוצאות סופיות עבור הקפה, שניתן לצרוך במקום או לקחת הביתה באריזה אישית.

המכונה הושקה לראשונה בבית הקפה "מונטי" ברחוב מונטיפיורי ובתושה בייקרי באכזיב.
קיקי ניצן, הבעלים של קפה מונטי: "אני נרגש להיות בין הראשונים בארץ שמטמיעים את Roastelier בבית הקפה שלנו. אנחנו בית עסק שמעוניין לרגש את לקוחותיו, הרוסטלייה מאפשר לי לשדרג את הצעת הערך שלי לצרכן ולעמוד בסטנדרטים בינלאומיים של קפה מקורי וטרי בטעמים שונים.  למעשה, הרוסטלייה מאפשר לנו לבנות את פרופילי הטעם על פי ההבנה האישית שלי, הוויב של בית הקפה וכך נותן מענה ייחודי ללקוחות שלי. בנוסף, הרוסטלייה מעניק את האפשרות לפתוח עוד ערוץ הכנסה באמצעות מכירת הפולים ישירות לצרכן, ולהמשיך את החוויה של בית הקפה בבית הלקוח, הרוסטלייה משדרג אותי כעסק ומעניק את הערך גם ללקוחות".