“אני מצפה לפגישה עם ראש העירייה כדי למצוא פתרון תקציבי, שיאפשר לנו להיות גם בעונה הבאה בצמרת ליגת העל לנשים, ושמחלקת הנוער תמשיך לשגשג”, אומרת יו”ר קבוצת הנשים של מכבי עירוני רמת גן אורה גלזר. לדבריה, “קיצצו לנו כ-22% לעומת ההקצבה בעונה שעברה. אנחנו גם לא יודעים מה יהיו ההכנסות מהטוטו וממנהלת הליגה. במצב הנוכחי קשה לנו לבנות קבוצת צמרת, ואנו בחוסר ודאות”, סיפר עוד גלזר. “השנה אישרו לנו הקצבה שנתית של כ-470 אלף שקל, וזה מעט מדי כדי לבנות קבוצה שתתמודד בצמרת הגבוהה של ליגת העל לנשים, כפי שעשינו כל השנים”.
גלזר מדגישה כי המחלקה הצעירה של מכבי עירוני רמת גן נשים היא חלון הראווה של המועדון, לצד הקבוצה הבוגרת, שמגיעה מדי שנה להישגים בצמרת הליגה, ובעבר אף זכתה באליפויות ובגביע המדינה. “אין לנו מספיק כסף, וזה מקשה על בניית הקבוצה. אני לא יכולה להחתים שחקניות, בשל חוסר הוודאות התקציבית”, סיפרה גלזר. “בינתיים סוכם שהמאמן רועי לזר ימשיך לאמן את הקבוצה הבוגרת, וזו תהיה העונה הרביעית שלו במועדון. החתמנו רק ארבע שחקניות שימשיכו לשחק בקבוצה - נופר שלום, ג’ני ברמן, אלי חתוקאי וליבי מתיתיהו”.
גלזר מדגישה כי בשל חוסר הוודאות והתקציב הנמוך, היא גם לא יכולה להביא שחקניות חיזוק זרות וחיזוק ישראלי נוסף. “יש לנו מסורת של קבוצת צמרת, ובתקציב הנוכחי לא נוכל להתמודד בצמרת”, היא מציינת. “נקבעה פגישה עם ראש העירייה כרמל שאמה הכהן, ואני מקווה שיימצא פתרון להגדלת ההקצבה העירונית לעונה הקרובה, או שניתן יהיה למצוא מקור תקציבי נוסף כדי לאפשר למכבי עירוני רמת גן לרוץ גם בעונה הקרובה בצמרת ליגת העל לנשים ולשמר את ההישגים המרשימים של המחלקה הצעירה”, היא אומרת.
יצוין כי למכבי עירוני רמת גן גברים, שהעפילה לליגת העל בכדורסל גברים, אושרו 3 מיליון שקל מהעירייה - חלקם מענק עלייה, שהוגדל במהלך ישיבת המועצה שאישרה את ההקצבות, והיתר - כתמיכה שנתית, שתתפרס על פני שנתיים. 
גלזר ציינה: “יש לנו שיתוף פעולה הדוק עם מכבי עירוני רמת גן גברים, ואני שמחה בשבילם שהעלו את התקציב ושהעירייה מסייעת להם. אני מאמינה שגם קבוצת הנשים תקבל את הסיוע הנדרש כדי להעמיד קבוצה שתתמודד בצמרת ליגת העל”.