מכבי עירוני רמת גן, שהעפילה לליגת העל בכדורסל, ממשיכה את מסע בניית סגל השחקנים לקראת העונה הקרובה.
לאחר שצירפה לשורותיה את כרם משעור והצעירים בניה סרור ויהל מלמד וחידשה את ההסכם עם הראל דדון, החתימה העולה החדשה-ישנה לליגת העל בכדורסל צעיר נוסף.
רמת גן צירפה לשורותיה את יובל שניידרמן (20 וחצי, 1.85 מטר), ששיחק בעונה האחרונה במדי גלבוע גליל, שירדה לליגה הלאומית. בקבוצה ציינו כי ההסכם הוא לשלוש שנים.
שניידרמן גדל בהפועל ירושלים. בהיותו בן 17 צורף לקבוצה הבוגרת של המועדון, שאותה אימנו באותה עת עודד קטש ואורן עמיאל. לאחר עונה וחצי בקבוצה עבר במחצית העונה למכבי ראשון לציון (בליגת העל בעונת המשחקים 2022-2021). בעונה שעברה עלה צפונה להפועל גלבוע גליל. הוא פתח טוב את העונה והספיק לשחק בארבעה משחקים בלבד, עד שקרע את המינסקוס, עבר ניתוח ולא חזר לפרקט בהמשך העונה. שניידרמן העדיף לעבור תהליך שיקום יסודי ולא חזר לשחק במהלך העונה. 
בימים האחרונים הוא עבר בדיקות כשרות מקצועית במכון הלאומי לרפואת ספורט בבית החולים שיבא תל השומר, המעניק שירותי רפואה לקבוצה, ורק לאחר שנמצא כשיר חתם במכבי עירוני רמת גן.
“כל החיים שלי סובבים סביב הכדורסל. אני מכוון מטרה. השאיפה שלי היא שמכבי עירוני רמת גן תתקע יתד בליגת העל ותגיע הכי גבוה שאפשר. אני מבטיח לתת את כל מה שאני יכול לתת כדי שהקבוצה תצליח", אמר שניידרמן, שנחשב לשחקן נשמה המפגין רוח לחימה יוצאת דופן ללא פשרות ומקווה להחדיר את הרוח הזאת בקרב חבריו לקבוצה.
שניידרמן הוא בן לאב כדורסלן, אמיר שניידרמן (1.95 מטר), ששיחק בהפועל ירושלים בתקופתם של דורון שפע, פפי תורג’מן ופיני לוי. 
אביו היה זה שהמליץ לו בחום רב להצטרף למכבי עירוני רמת גן, כאשר הגיעה אליו הפנייה מהמועדון.
“אבא שלי אמר לי שמכבי עירוני רמת גן הוא מועדון גדול מאוד, בעל מסורת מיוחדת של עשרות שנים, עוד מימי טרום הולדתי. הוא אמר לי שזהו מועדון עם מערכת ניהולית טובה, שכדאי להיות בו. אנשים רבים סביבי אמרו לי את אותם הדברים, ואני שמח מאוד שאהיה בשנים הקרובות חלק מהמשפחה הרמת גנית המיוחדת הזאת”.
שחקן חיזוק נוסף שהוחתם בקבוצה הוא אדם אריאל (29, 1.92 מטר), אשר שיחק בעונה האחרונה בהפועל תל אביב במשך שתי עונות.
לאריאל ניסיון רב בליגת העל, שבה הוא משחק כבר 12 עונות. הוא גדל בהפועל ירושלים והיה שותף לזכייתה באליפות בעונת 2015-2014 - עונה שבה שיחק ב-27 משחקים. אדם שיחק גם בהפועל חולון, מכבי אשדוד ומכבי ראשון לציון.
כזכור, מכבי עירוני רמת גן צירפה לשורותיה עוד קודם לכן ארבעה שחקנים חדשים: כרם משעור, בניה סרור, יהל מלמד ויובל שניידרמן.
בנוסף, מהעונה שעברה ממשיכים בקבוצה גם בעונה הקרובה: הראל דדון, ג’ורדן כהן ויואב ברמן.
לאחר חתימת ההסכם אמר אריאל: “מהניסיון רב השנים שלי בליגת העל אני רוצה לתרום לקבוצה בכל הקשור לחיבור הקבוצה שתשחק למען מטרה אחת כיחידה מגובשת, שבה כל אחד מאיתנו יידע שטובת הקבוצה לפני הכל, כי בסופו של דבר המטרה העיקרית שלנו היא הניצחונות”. 
אריאל, ששימש כקפטן בהפועל ירושלים ובמכבי אשדוד, מאמין ש”הדרך היא הדבר החשוב ביותר בהצלחת קבוצה. כשכולם יאמינו בדרך, התוצאות ידברו בעד עצמן. אעשה הכל שנהיה קבוצה לוחמת שלא מוותרת לרגע כדי להשיג את המטרות שלה”. אריאל אינו מסתיר את הציפיה שלו לתחילת האימונים של מכבי עירוני רמת גן ומוסיף: “אני מאוד נרגש להצטרף לקבוצה שראשיה בונים משהו חדש בשאיפה גדולה להגיע למקומות גבוהים. אני שמח מאוד להיות שותף למשימה הזאת”. 
יו”ר מכבי עירוני רמת גן חן שניידרמן אמר עוד: “הפעם, כמו גם בפעמים קודמות, אנו נרגשים לצרף לקבוצה שחקן עם ניסיון רב, שעשה וחווה כבר דבר או שניים בכדורסל בישראל, כמו אדם. אנו מאמינים שהוא וכרם משעור יובילו ויסחפו אחריהם כבר העונה חבורה של שחקנים ישראלים צעירים ומוכשרים להצלחות. סגל השחקנים הישראלי שלנו, ההולך ונסגר בימים אלו, עומד במתווה של שר התרבות והספורט החדש מיקי זוהר, בנוי בצורה מאוזנת, ומשלב ניסיון, כישרון והרבה רצון להוכיח".
שניידרמן הודיע כי לאחר גיבוש הסגל הישראלי, ההתמקדות תהיה בבחירת ארבעה שחקני חיזוק זרים. 
“נעשה כל שביכולתנו כדי להעמיד סגל חזק, איכותי ואטרקטיבי, שיביא אותנו כבר העונה להשתלבות בפלייאוף העליון”, הוא ציין.