ההכנות של מכבי עירוני רמת גן לקראת שובה לליגת העל בכדורסל, נכנסו להילוך גבוה כאשר הקבוצה החתימה ארבעה שחקני חיזוק זרים.
הזרים מצטרפים לסגל הישראלי שבנתה רמת גן, הכולל את אדם אריאל, כרם משעור, הראל דדון, ג’ורדן כהן, בנייה סרור, יובל שניידרמן, יהל מלמד ויואב ברמן.  
שחקן החיזוק הזר הראשון שהוחתם ברמת גן הוא הרכז קנדל מקולום (27, 1.84 מטר), שהתחיל את העונה שעברה בהמבורג (גרמניה) וסיים אותה בריטאס וילנה (ליטא). 
“קנדל מקולום הוא רכז מהיר, מלהיב, עם כישרון רב, בעל ניסיון של מספר שנים באירופה, שהציג יכולות מרשימות בגרמניה ובליטא”, ציין מאמן מכבי עירוני רמת גן שמוליק ברנר.
שחקן החיזוק הזר השני שחתם בקבוצה הוא הסנטר ג’סטין אלסטון (29, 2.03 מטר), ששיחק בעונה שעברה ביובנטוס הליטאית, שם קלע בממוצע 12.6 נקודות למשחק, קלט 5.7 כדורים חוזרים בממוצע למשחק ורשם 1.3 אסיסטים בממוצע למשחק.
“אני מאוד נרגש להמשיך את השנה השביעית שלי בקריירה האירופית ולשחק לראשונה בליגה הישראלית במדי מכבי רמת גן, שחזרה לליגה הבכירה - מה שמאתגר עוד יותר להצליח”, ציין אלסטון. “אני מצפה כבר לנחות בישראל לפגוש את חבריי לקבוצה, להתחיל בהכנות לעונה ולהכיר את העיר רמת גן”.
ברנר ציין עוד כי “לסטון הוא שחקן גבוה ובעל יכולות אתלטיות מרשימות מאוד. “הוא בעל ניסיון רב באירופה, וזוהי הפעם הראשונה שבה הוא מגיע לליגה הישראלית. יש לו מוטיבציה גבוהה מאוד לסייע לקבוצה להשיג את מטרותיה המקצועיות - כניסה למשחקי הפלייאוף”.
שחקן החיזוק השלישי שהוחתם הוא הגארד פיל גרין (31, 1.87 מטר), ששיחק בעונה שעברה בפולין. לפיל גרין יש ניסיון באירופה. הוא שיחק בקריירה שלו במספר קבוצות בליגות הבכירות בטורקיה ובאיטליה.
את סגל השחקנים הזרים בעונתה הראשונה בליגת העל חותם הפורוורד ג’י פי טוקוטו (בחודש הבא 30, 2.01 מטר), ששיחק בשלוש העונות האחרונות בהפועל תל אביב. 
תהיה זו עבורו הקבוצה הרביעית בישראל, ועונה חמישית בסך הכל בליגת העל בישראל. לפני הפועל תל אביב הוא שיחק בעירוני נס ציונה והפועל אילת.
“אני נרגש לקראת סיום בניית סגל השחקנים שלנו. זה היה תהליך לא פשוט, אך השגנו את רוב היעדים והמטרות שהצבנו לעצמנו בבניית הסגל”, אמר יו”ר מכבי עירוני רמת גן חן שניידרמן.
מכבי רמת גן תפתח את הכנותיה לליגת העל ביום ראשון, 20 באוגוסט. את האימונים הראשונים תקיים הקבוצה באולם רוזמרין בפתח תקווה, מאחר שאולמה הביתי זיסמן ברמת גן, עובר שיפוצים והתאמות לליגת העל שמבצעת עיריית רמת גן, כולל שיפוץ משטח הפרקט.

ניצחון בכורה במשחק רשמי

הפועל רמת גן-גבעתיים השיגה ביום שני את ניצחון הבכורה שלה העונה במסגרת רשמית, כאשר גברה במחזור השני בגביע הטוטו של הליגה הלאומית על הפועל ניר רמת השרון בתוצאה 1-2.
ביום שישי פתחה רמת גן-גבעתיים את משחקיה בגביע הטוטו בתיקו עקר משערים במשחק חוץ באצטדיון המושבה מול מ.כ כפר קאסם.
הערב תתמודד רמת גן-גבעתיים במשחק חוץ במסגרת המחזור השלישי בגביע הטוטו, מול הפועל כפר סבא.