לאחר הציפיות שהפעם פתיחת משחקי הליגה הלאומית בכדורגל תחל עם ניצחון, ספגה הפועל רמת גן-גבעתיים הפסד צורב במשחקה הביתי מול הפועל נוף גליל - 1-0.
במועדון האמינו שהופקו הלקחים מעונות קודמות, כאשר הקבוצה פתחה לא טוב את העונה ונאלצה בהמשך להתמודד בתחתית הבוערת. אבל כגודל הציפיה, גודל האכזבה. רמת גן-גבעתיים אירחה באצטדיון רמת גן את הפועל נוף גליל, שאשתקד נאבקה בתחתית הבוערת של הליגה הלאומית.
בדקה ה-40 הצליח אוהד רבינוביץ’ להעניק יתרון לאורחים מנוף הגליל - 0-1, ובסיום המשחק התברר שזה גם היה שער הניצחון.
רמת גן-גבעתיים ירדה מאוכזבת מכר הדשא, אבל העונה רק החלה, ובמועדון מאמינים בפוטנציאל סגל השחקנים הנוכחי להתברג בחלק העליון של טבלת הליגה הלאומית.
הערב תצא הפועל רמת גן-גבעתיים למשחק החוץ הראשון שלה במסגרת הליגה הלאומית, כאשר תתארח אצל מכבי הרצליה, בתקווה לזכות בניצחונה הראשון, אשר יעניק לה רוח גבית לקראת המשך המשחקים.

משחק מבחן ראשון

מכבי עירוני רמת גן, שהעפילה לליגת העל בכדורסל ובנתה במהלך הפגרה סגל שחקנים, שאמור להתברג בחלק העליון של הטבלה, תקיים מחר את משחק האימון הראשון שלה, כאשר תארח באולם רוזמרין בפתח תקווה את הפועל חולון.
עירוני רמת גן החלה את הכנותיה לקראת פתיחת העונה באולם רוזמרין, מאחר שאולם זיסמן ברמת גן עובר שיפוץ ומתיחת פנים, על מנת להתאימו לדרישות ליגת העל בכדורסל.
הקבוצה מתאמנת מדי יום, ובשבוע הבא היא תקיים משחק אימון נוסף, והפעם מול הפועל תל אביב.
ההערכות הן שבזמן הקרוב עבודות השיפוץ באולם זיסמן יסתיימו ולעירוני רמת גן יהיה אולם ביתי לאימונים ולמשחקים במסגרת ליגת העל.
משחקי ליגת העל בכדורסל יחלו בחודש אוקטובר, כאשר במשחק הפתיחה תארח עירוני רמת גן את הפועל באר שבע.

פריחת ענף הגלגיליות

במועדון הגלגיליות הפועל במסגרת העמותה לקידום הספורט בגבעתיים, צופים השנה גידול חד במספר המחליקות ובהישגים הקבוצתיים.
“הצפי הא לכ-260 מחליקות בגילאי 16-4, שיפעלו במסגרת 12 נבחרות וארבעה בתי ספר להחלקה על גלגיליות”, אומרת ל”המקומון” שירה בלק, המרכזת את ענף ההחלקה האומנותית על גלגיליות, הפועל במסגרת העמותה לקידום הספורט בגבעתיים, בניהולו של כדורסלן העבר המצטיין עמוס פרישמן.
הספורטאיות הפעילות במועדון הגלגיליות מתאמנות במגרש מנורה, שנפתח לאחר עבודות שיפוץ ושדרוג, ובאולם הספורט תלם.
הגידול החד במספר הבנות מגבעתיים שיתאמנו ויתחרו במסגרת החלקה אומנותית על גלגיליות יבוא לידי ביטוי במספרן בנבחרות של המועדון, שיגדל השנה מכ-80 לכ-120. 
“היעד שלנו הוא גם להביא יותר קבוצות לדרג הגבוה ביותר בארץ, שהוא דרג א’”, היא מספרת.
“הבנות מתאמנות חמש פעמים בשבוע, וכל אימון נמשך כשלוש שעות. נוצר ביניהן גיבוש, ולהחלקה על גלגיליות יש ערך מוסף”, מציינת בלק. “זו חוויה מדהימה ומאתגרת, שמסייעת למצוינות ומעניקה המון ביטחון. ענף ההחלקה האומנותית על גלגיליות הפך לחלון ראווה ספורטיבי בגבעתיים”.