טלה

צפוי לכם שבוע אינטנסיבי מבחינה רגשית. אתם חשים צורך להילחם ולהתגונן מפני פחדים והתמודדויות רגשיות מורכבות. ליקוי הירח השבוע יעצים את התחושות ויקצין את הרגשות. התקשורת טעונה וחשוב לחשוב חיובי. הירח במזלכם בשישי-שבת יחזק את האנרגיה, החיוניות והטמפרמנט אך גם את הכעס והאימפולסיביות. שמרו על סבלנות ואיפוק. ליקוי הירח בשבת צהריים-שני יביא להקצנה של פחדים. בתחום הכלכלי ייתכן שינוי, בדמות חובות או קבלת כספים. בשני אחר הצהריים עד רביעי צפוי עומס גירויים ואינפורמציה. נסו לסנן מידע מיותר ושימרו על מיקוד; חמישי צפוי להיות רגיש בבית ובקרב המשפחה.

שור

ליקוי הירח במזלכם בשבת ישפיע על החודשים הקרובים בכל תחום: כספים, מערכות יחסים, עבודה. אתם נכנסים לתקופה אינטנסיבית ונדרש שינוי מסיבי ביחסים ובתקשורת. ייתכנו שינויים ביחסים - פרידות, נישואים, הכרויות גורליות וכדומה. בשישי-שבת צפויה רגישות גבוהה. רצוי לבטא את כאביכם. אומנויות לחימה, יוגה ומדיטציה יכולים לעזור לכם לאזן את עצמכם; בשבת בצהריים עד שני ליקוי הירח במזלכם יגרום לרגישות גבוהה ולאינטנסיביות. תיתכן נטייה לקיצוניות רגשית; בשני אחר הצהריים עד רביעי רצוי להיות מאורגנים מבחינה כלכלית כי יש לכם נטייה לבזבוז ולחוסר פוקוס, שיכולים לגרום לקושי כלכלי; בחמישי תחושה ביתית ומשפחתית עשויה לחזק אתכם בימים אלו.

תאומים

ימים אינטנסיביים בעבודה. ליקוי הירח יעצים את הרגישות הפיזית שלכם ורצוי מאוד לשמור על איזון בעזרת עם פעילות גופנית ותזונה מאוזנת. שחררו שליטה. בשישי-שבת יעלו הרבה רעיונות ליוזמות חברתיות אך תתקשו לבצע אותם כרגע. נדרשים סבלנות ואומץ על מנת להתחיל להניע את היוזמות; בשבת בצהריים עד שני ליקוי הירח יחזק את הרגישות. ייתכן שלחצים ישפיעו על הגוף. נסו להרפות שליטה ולהיות קשובים לגוף; בשני אחר הצהריים עד רביעי הירח במזלכם יגביר את העומס. סובבים אתכם הרבה גירויים ואינפורמציה מיותרת, נסו לסנן; בחמישי התחום הכלכלי מספק לכם ביטחון כרגע ומאזן אתכם.

סרטן

ליקוי הירח ישפיע עליכם ויגרום לרגישות חברתית. ייתכנו ניתוקים מחברים או שינויים בדינמיקות חברתיות בחודשים הקרובים. ייתכנו חוויות רגשיות מעצימות בתחום הרומנטי או ביחסים עם הילדים. בשישי-שבת יעלו רעיונות ליוזמות במסגרת התפקיד שלכם אך הזמן עדיין לא בשל למעשה, היו סבלנים; בשבת בצהריים עד שני ליקוי הירח יגביר את הרגישות החברתית, נסו לא להיות קיצוניים בנתינה ובהתנדבות ושימרו על האנרגיה שלכם; בשני אחר הצהריים עד רביעי צפוי עומס גירויים, שימרו על גבולות וסננו מידע וגירויים מיותרים; בחמישי הירח במזלכם יגביר את הרגישות ויחזק את הרצון לתת ולטפל.

אריה

האווירה בבית ובמשפחה טעונה ואינטנסיבית. ליקוי הירח השבוע יעצים את התחושות הללו. גם הקריירה תושפע מכך. תורגש מתיחות בין הבית לבין הקריירה. שינויים מפתיעים ייתכנו בהשפעת הליקוי. בשישי-שבת ברצונכם ליזום אך היו סבלנים כי הזמן לעשייה יגיע רק בהמשך; בשני אחר הצהריים עד רביעי צפויים רגישות חברתית ועודף גירויים ואינפורמציה. נסו לסנן מידע כי לא הכל רלוונטי לכם; חמישי צפוי להיות רגיש. האינטואיציות שלכם חזקות. אתם חשים צורך להתכנס ולהיות בבית או בתנאים ביתיים, הקשיבו לעצמכם.

בתולה

ליקוי הירח ישפיע על השקפת עולמכם בחודשים הבאים. צפויים שינויי תפיסה והסתכלות פתוחה וחדה יותר על החיים. ייתכן שגם הלימודים או ידע חדש שתצברו ישפיעו על ראיית עולמכם. במערכות יחסים יידרשו גבולות ברורים. בשישי-שבת צפויה רגישות לצד התחזקות, וכן, רצון לבטא את רגשותיכם יחד עם קושי לחשוף את מה שמתחולל פנימה; בשני אחר הצהריים עד רביעי נסו לסנן מידע מיותר ולא מדויק שמגיע אליכם; בחמישי צפויה רגישות חברתית ותחושו משפחתיות, ביטחון ושייכות במפגש עם חברים.

מאזניים

ליקוי הירח מגביר את הרגישות ומשפיע על היחסים האינטימיים, על המיניות ועל התחום הכלכלי. ערך עצמי גבוה חשוב כדי לנהל נכון את הרגשות. יש נטייה לפרידות, הכרויות גורליות ושינויים ביחסים. בשישי–שבת צפויות תגובות רגשיות דרמטיות, חשוב להיות סבלנים; בשני אחר הצהריים עד רביעי אינפורמציה וגירויים, גם מעבר לים, ייצרו עומס מידע. לימדו לסנן מידע מיותר והישארו ממוקדים; חמישי צפוי להיות רגיש בקריירה. עם זאת, תחושו ביטחון.

עקרב

הרגשות אינטנסיביים וטעונים ומערכות היחסים מתוחות ורגישות. בחודשים הקרובים ייתכנו פרידות, הכרויות גורליות, ניתוקים ונישואים. בשישי-שבת יעלו רעיונות ליוזמות בעבודה שעדיין לא ניתן לבצע. אתם מתקשים לבטא את רצונכם ונדרשת סבלנו; בשבת בצהריים עד שני, ימי הליקוי, מערכות היחסים רגישות, ואתם חשים עצבנות וחוסר שקט. רצוי לא לקבל החלטות קיצוניות בימים אלה; בשני אחר הצהריים- עד רביעי תחושו חוסר שקט ועומס אינפורמציה וגירויים. נסו לסנן את המידע והתבוננו פנימה; חמישי צפוי להיות רגיש. אתם לוקחים הכל ללב והכל משפיע עליכם. נסו להימנע מכך.

קשת

ליקוי הירח השבוע ישפיע על היחסים בעבודה ועל הבריאות. בחודשים הקרובים ייתכנו שינויים מול הממונים, הקולגות והלקוחות. פרויקטים בהם אתם משקיעים יכולים להניב תוצאות ורעיונות יצירתיים עשויים לעלות ולהביא הישגים והצלחות. בשישי-שבת תחושו התחזקות ורצון ליזום ולבטא את עצמכם, אך זה עדיין לא הזמן, נדרשת סבלנות; שבת בצהריים עד שני, ימי הליקוי, צפויים להיות רגישים בעבודה. חשוב לשמור על איזון בפעילות גופנית ובתזונה מאוזנת; בשני אחר הצהריים עד רביעי תחושו חוסר שקט במערכות יחסים. עומס אינפורמציה ואירועים גורמים למתיחות ביחסים, נסו לסנן מידע וגירויים לא רלוונטיים; בחמישי צפויים רגישות וצורך בשייכות ובביטחון.

גדי

ליקוי הירח ישפיע על הערך העצמי שלכם, על הביטוי היצירתי שלכם, על יחסים רומנטיים ועל היחסים עם הילדים. יש נטייה לתגובות קיצוניות ולרגישות חברתית. ייתכנו ניתוקים, פרידות והכרויות גורליות. בשישי-שבת האווירה בבית ובקרב המשפחה תוססת, וייתכן אף סוערת, נסו להיות סבלנים, לא את הכל תוכלו לבטא כרגע; בשבת בצהריים עד שני, ימי הליקוי, ייתכנו חוויות רגשיות; בשני אחר הצהריים עד רביעי סביבת העבודה תהיה רועשת בשל הרבה דיבורים, אינפורמציה וגירויים. נסו לסנן אותם; בחמישי מערכות יחסים יספקו איזון ותחושת שייכות, משפחתיות וביטחון בימים מורכבים אלה.

דלי

ליקוי הירח ישפיע על הבית ועל המשפחה. צפויים שינויים במבנה המשפחתי: ניתוקים, פרידות, הכרויות גורליות, לידות. יש לכם נטייה לתגובות ולרגשות קיצוניים, וזה משפיע גם על הקריירה. נדרשת גמישות כדי לבצע שינויים נדרשים. בשישי-שבת תהיו דומיננטיים בסביבה הקרובה. רעיונות ויוזמות יעלו אך תתקשו לבצע אותם כרגע, היו סבלנים; בשבת בצהריים עד שני, ימי הליקוי, הרגישות בבית תהיה גבוהה, הימנעו מתגובות קיצוניות ואימפולסיביות; בשני בצהריים עד רביעי אינפורמציה, גירויים, אירועים והתקשרויות ייצרו עומס וקושי במיקוד, נסו לסנן מידע מיותר; חמישי צפוי להיות טוב בעבודה, בעיקר למטפלים ולמי שעובדים עם ילדים, נשים ומשפחות.

דגים

ליקוי הירח ישפיע על היחסים ועל התקשורת בסביבה הקרובה: אחים, בני דודים, שכנים. ייתכנו ניתוקים, התרחקויות, חיבורים גורליים. יש נטייה לתגובות קיצוניות ומוגזמות ולמתיחות. אל תתעקשו ותיצמדו, מי שלא נכון לכם לא יישאר בסביבתכם. בשישי-שבת יעלו רעיונות ליוזמות אך תתקשו לבצע אותם בשלב זה, היו סבלנים; שבת בצהריים עד שני, ימי הליקוי, צפויים להיות רגישים, בעיקר מול הקרובים לכם. הימנעו מתגובות קיצוניות; בשני אחר הצהריים עד רביעי האווירה בבית ובקרב המשפחה רועשת וגועשת, נסו לסנן מידע ולא להתפזר; חמישי צפוי להיות רגיש, ותיתכן חוויה רומנטית או חוויה עם הילדים. אתם חשים ביטחון ושייכות.