טלה

מערכות יחסים נוטות להתחזק, אך יש נטייה לעשות אידיאליזציה ולייפות את המצב. הצד השני נוטה לטאטא את הדברים מתחת לשטיח ולא להיות ישיר, היו ערניים.

בשישי־שבת תחושו נתק מכיוון בן/בת הזוג, מה שמקשה עבורכם להבין מה קורה ביחסים; בראשון־שני מולד הירח בעקרב יפתח חודש משמעותי ביחסים. יחסים לא מדויקים עשויים להתנתק כדי לפנות מקום לאדם מתאים יותר לכם; בשלישי־רביעי תחושו שחרור רגשי אחרי ימים אינטנסיביים. האופטימיות תחזור והדברים יתבהרו.

שור

מולד הירח השבוע פותח חודש משמעותי במערכות יחסים עם שינויים קיצוניים לכאן או לכאן. יחסים לא מאוזנים עשויים להסתיים באופן לא צפוי. שחררו שליטה ותנו להזדמנויות מתאימות יותר להגיע.

בשישי־שבת צפויה רגישות ביחסים בעבודה, ייתכן כי מדובר ביחסים שנרקמים ולא ברור לאן הם מובילים; ראשון־שני, ימי מולד הירח, יהיו אינטנסיביים; בשלישי־רביעי תחושו הקלה ואופטימיות; בחמישי מומלץ לנקוט גישה תכליתית ולערוך תכנון לטווח ארוך.

תאומים

ביחסים רומנטיים נסו לא לייפות את המצב והתבוננו בו כפי שהוא. מולד הירח פותח חודש של שינויים ביחסים בעבודה - עם ממונים, קולגות או לקוחות.

שישי־שבת צפויים להיות רגישים ביחסים רומנטיים, ייתכן נתק; בראשון־שני מולד הירח ישפיע על הבריאות ו/או על היחסים בעבודה. ייתכנו נתקים שיביאו לשינויים גדולים; בשלישי־רביעי תחושו אופטימיות במערכות יחסים בעקבות השחרור וההקלה שמביאים היחסים. ייתכנו הזדמנויות לפנויים; בחמישי צפויה התפכחות.

סרטן

מולד הירח השבוע ישפיע על היחסים הרומנטיים ועל היחסים עם הילדים. ייתכנו נתקים ביחסים, חוויות רגשיות עוצמתיות וחיבורים רומנטיים משמעותיים.

בשישי־שבת היחסים המשפחתיים יעניקו לכם תחושת איזון, אך יש נטייה לייפות את המצב; בראשון־שני מולד הירח יביא עמו ימים אינטנסיביים מבחינה רגשית וחוסר שקט; בשלישי־רביעי תחושו הקלה ושחרור בעבודה. ייתכן אירוע משמח בעבודה - הטבת תנאים וכיו"ב; בחמישי צפויה מתיחות במערכות יחסים, המצב יתבהר.

אריה

מולד הירח השבוע ישפיע על האווירה בבית ובקרב המשפחה במהלך החודש הקרוב. ייתכנו נתקים בקשרים משפחתיים ויש נטייה לאימפולסיביות ולתגובות קיצוניות. החלטות חשובות יתקבלו. ייתכנו לידות, נישואים או היכרויות גורליות.

בשישי־שבת צפויה רגישות מול קרוביכם. יש נטייה לייפות את המצב; בראשון־שני מולד הירח יגרום לרגישות בבית ובקרב המשפחה, הימנעו מתגובות קיצוניות; בשלישי־רביעי תחושו הקלה ואופטימיות.

בתולה

יש לכם נטייה לבזבוז ולחוסר גבולות, כדאי לנהל בקרה על התחום הכלכלי. מולד הירח ישפיע על היחסים עם הסביבה הקרובה ויביא לניתוקים עם קרובים בחודש הקרוב. נסו להימנע מאימפולסיביות ומתגובות מוגזמות.

שישי־שבת צפויים להיות רגישים מבחינה כלכלית עם נטייה לייפות את המצב; בראשון־שני מולד הירח יביא עמו אינטנסיביות בסביבה הקרובה; בשלישי־רביעי האווירה בבית קלילה ותחושת הביטחון והאופטימיות מורגשת; חמישי יהיה טוב ליישום רעיונות יצירתיים.

מאזניים

ונוס במזלכם מול נפטון מעניק רצון להתאהב. תוכלו להיכנס ליחסים מאוזנים והרמוניים אם רק תהיו כנים עם עצמכם. הירח במזלכם בשישי־שבת יביא עמו רגישות ביחסים ותחושת ניתוק ובלבול. מולד הירח בראשון־שני ישפיע על התחום הכלכלי - ייתכנו סגירת חובות, הוצאות או הכנסות בלתי צפויות.

בשלישי–רביעי תחושו פתיחות ואופטימיות מול הסביבה הקרובה; בחמישי האווירה בבית תהיה מתוחה. צפויה התפכחות סביב יחסים קרובים.

עקרב

מולד הירח במזלכם פותח חודש אינטנסיבי וטעון במערכות יחסים ויחד עם זאת גם חודש של התחלות חדשות ונטייה לנתקים, גם בלתי צפויים. מומלץ לשחרר שליטה ולתת לתהליך לקרות.

בשישי־שבת צפויה רגישות גבוהה ביחסים; בראשון־שני מולד הירח במזלכם יביא עמו ימים טעונים מבחינה רגשית; בשלישי־רביעי תחושו הקלה ושחרור, בעיקר בהיבט הכלכלי. לפניכם הזדמנויות טובות להרחבת השפע; בחמישי צפויה התפכחות ביחסים בסביבה הקרובה.

קשת

מרקורי במזלכם גורם להתחזקות כושר הביטוי שלכם, לראייה בהירה ולחשיבה פתוחה. אתם תקשורתיים ופתוחים. זהו זמן טוב להפצת ידע ועיבוד מידע.

שישי־שבת צפויים להיות רגישים מבחינה חברתית: עלול להיות בלבול ביחסים, ואף נתק. השתדלו להתחבר לעצמכם ולא להיסחף ולייפות את המצב; בראשון־שני מולד הירח יביא עמו חששות ופגיעות, האינטואיציות חזקות מתמיד וכדאי להקשיב להן; בשלישי־רביעי הירח במזלכם יחזיר את האופטימיות ותחושו הקלה ושחרור.

גדי

מולד הירח השבוע יביא עמו רגישות ואחריות חברתית. אתם נוטים לקחת על עצמכם הרבה ומוציאים הרבה אנרגיה ביחסים חברתיים. זהו חודש מורכב עבור מי שעובדים עם קבוצות, קהל וארגונים גדולים.

שישי־שבת צפויים להיות רגישים ביחסים בקריירה, נסו להסתכל על המצב כפי שהוא בלי לייפות אותו; בראשון־שני מולד הירח יביא עמו ימים טעונים, בעיקר מבחינה חברתית; בשלישי־רביעי תחושו הקלה ושחרור, ואפילו האופטימיות תתגנב; בחמישי הירח במזלכם יביא להתפכחות ולראייה ברורה של המצב.

דלי

מולד הירח השבוע פותח חודש של שינויים משמעותיים בקריירה. יש לכם נטייה לפעול באימפולסיביות ובחוסר סבלנות. ייתכנו שינויים בלתי צפויים שיובילו לשינויים בתפקיד ובמעמד. נסו לא להיאחז בקיים, מכיוון שהשינויים הם לטובתכם, לקראת התחלות חדשות בקריירה.

בשישי־שבת גישתכם ביחסים תגרום לכם לקבל החלטות לא נכונות עבורכם. אתם נוטים לייפות את המצב ולא להסתכל על המציאות כפי שהיא; בשלישי־רביעי תחושו הקלה ושחרור, בעיקר בהיבט החברתי. אלה ימים טובים לעובדים עם קבוצות; בחמישי תחושו בלבול וחוסר ודאות.

דגים

מולד הירח פותח חודש שיביא שינויים בהשקפת העולם שלכם. אתם נוטים להיות רגשניים יותר, ולראות את הדברים בשחור־לבן. ייתכן שיתעורר רצון לשנות סביבת מגורים. השתדלו לא להחליט החלטות קיצוניות כרגע.

בשישי־שבת מערכות יחסים אינטימיות יהיו רגישות, ותחושו נתק ובלבול. נסו להיות מפוכחים בראייתכם; בראשון־שני מולד הירח יביא עמו ימים רגישים עם נטייה לקיצוניות בהשקפה; בשלישי־רביעי תחושו הקלה ושחרור, בעיקר בקריירה. אלה ימים טובים להפצת ידע וכישרון; חמישי צפוי להיות רגיש מבחינה חברתית.