טלה

יכולת הביטוי והנוכחות שלכם חזקות. זהו זמן טוב להגשים את עצמכם ולחזק את היצירתיות, אף שזה ילווה במאבקים פנימיים-רגשיים. ביכולתכם לנהל ולהוביל. בתחום הרומנטי עשויות להיות הזדמנויות ליחסים. הירח המלא בדלי בשישי יגרום להתמודדות רגשית מכבידה מבחינה חברתית. 

שור

מרס, אורנוס וראש דרקון בשור עדיין מביאים עמם לתהליך לא פשוט ולתחושה שהאדמה רועדת גם בבית וגם בקריירה. אתם מובלים לשינוי דרמטי: אל תפתחו ציפיות ושחררו את הצורך בוודאות ובביטחון - אלה יגיעו במהלך התהליך, אך כרגע רצוי לגלות גמישות ולזרום. שבת-ראשון: רגישים מבחינה חברתית.

תאומים

נוכחותכם חזקה בסביבתכם הקרובה, אתם דומיננטיים, ויחסים מחזקים יכולים להיווצר בסביבה הקרובה. התקשורת בבית ברורה ותכליתית. הירח המלא בדלי בשישי יכול להביא לסגירת מעגלים עם עצמכם ולחדד את ראייתכם לגבי המצב. זה מלווה בתחושת כובד ובהתפכחות. 

סרטן

התחום הכלכלי יכול להתחזק ולהשתפר השבוע, ותוכלו ליהנות מהשפע. יחסים אינטימיים נקלעים לסבך רגשות אינטנסיביים ויוצרים קונפליקטים פנימיים. כדאי לשחרר אמונות מגבילות ולהיפתח. הירח המלא בדלי בשישי מביא לסיומו של תהליך רגשי ולהתפכחות, ואלה יגרמו לכובד רגשי. 

אריה

ונוס מחזק את קסמכם, כך שתוכלו למשוך אליכם יחסים הרמוניים חדשים או לחזק קשרים קיימים. אתם מצויים במאבקים בכל התחומים. נדרש מכם לעשות חשבון נפש ולהתפכח על מנת לקחת החלטות נכונות. הירח המלא בדלי בשישי צמוד לסטורן בבית הזוגיות - מה שמעיד על תהליך התפכחות בתחום זה.

בתולה

מרקורי בבתולה מביא עמו בהירות מחשבתית וביטוי עצמי. השקפת עולמכם משתנה, וזה גורם לחוסר שקט ולצורך בשינויים לא אופייניים. מרקורי במזלכם עוזר לבטא את מה שעובר עליכם. הירח המלא בדלי בשישי גורם לסגירת מעגלים בעבודה, ואולי גם לעומס חריג בעבודה, אשר ייצור עומס רגשי. 

מאזניים

מערכות יחסים חברתיות עשויות להתפתח ולהביא חוויות מעצימות. אתם דומיננטיים מבחינה חברתית ונהנים ממזל ביחסים ובשותפויות, בעיקר ילידי תחילת המזל. הירח המלא בדלי בשישי יסגור לכם מעגלים ביחסים רומנטיים ויגרום להתפכחות ולהסקת מסקנות. 

עקרב

אתם עוברים תהליך שינוי יסודי ועמוק בכל התחומים: במערכות יחסים נפיצות, במעגלים רגשיים עם בני משפחה ובקריירה, שבה אתם אומנם דומיננטיים ומשפיעים, אבל מעמדכם מאותגר. הירח המלא בדלי בשישי משפיע על האווירה בבית, יסגור מעגלים קארמתיים עם בני משפחה ויגרום לעומס רגשי. 

קשת

התפתחויות אפשריות בתחום הרומנטי. בעבודה המצב נפיץ וגורם לכם לחוש צורך בשינוי, אך כרגע קשה לבצע אותו. זהו זמן טוב לארגן טיול מעבר לים, וייתכן שייווצרו קשרים בחו"ל. הירח המלא בדלי בשישי יגרום לסגירות מעגלים בסביבה הקרובה ולהתפכחות. שבת-ראשון צפויים להיות רגישים בקרב המשפחה.

גדי

האווירה בבית אופטימית. התחום הרומנטי וכן כל מה שקשור להגשמה עצמית ולילדים עוברים תהליך אינטנסיבי של שינוי, שמותיר אתכם ללא אפשרות לפתרון יציב. עוד תהיה לכם הזדמנות להגשים את הרעיונות שלכם. הירח המלא בדלי בשישי יביא לסגירת תהליכים כלכליים אחרי תקופה של השקעה. 

דלי

תהליך חשבון הנפש הנוקב בכל התחומים נמשך: המצב בבית ובקרב המשפחה נפיץ ומאתגר, סוג של סיר לחץ, ובזוגיות יש צורך בשינוי, אפילו עד כדי פרידה. מתחוללים אצלכם מאבקים פנימיים, ואתם חשים שדברים תקועים. היו נחרצים וקבלו החלטות חותכות, גם אם ביצוען לא אפשרי כרגע. 

דגים

התקשורת ביחסים מתייצבת ומשתפרת, ודברים נאמרים בצורה ברורה והגיונית יותר. לעומת זאת, הסביבה הקרובה מאתגרת אתכם, וקיימים מתחים, חוסר סבלנות ואי-שקט עם הסובבים. מבחינה כלכלית, נפתחות בפניכם אפשרויות להרחבת כספים ונכסים. הירח המלא בדלי בשישי יגרום לרגישות.