גם השנה תיפתח עונת הקיץ באירועי ווליום בפארק, שיתקיימו בימים שני עד חמישי בין התאריכים 26-29 ביוני בפארק אוחיון, בהפקת אגף האירועים בעירייה. במהלך ארבעה ימים יתקיימו בפארק שלל אירועים ומופעים לקטנים ולגדולים, דוכני אוכל ושתייה במחירים נוחים, מוזיקה ואווירה קיצית מהנה.

בימים שני ושלישי, 26-27 ביוני, בין השעות 16:30-19:30, יתקיים בפארק הפנינג משפחות עם סדנאות יצירה, לונה פארק, מתנפחים, ומתחם ג'ימבורי לקטנטנים, פינות יצירה וביום שני הופעות של טל מוסרי, בוב ספוג ומשפחת אליהו. ביום שלישי יתקיים המופע של רוי בוי ולאחריו, בעלות סמלית של 30 שקל - נתן גושן יארח את אמיר דדון. בין המופעים, הפארק ייסגר למשך כשעה והקהל יתבקש לפנות את המקום. 

ימים רביעי וחמישי, 27-28 ביוני, יוקדשו לקהל הבוגר ולא יתקיימו אירועי ילדים בשעות אחר הצהריים. ביום רביעי ארקדי דוכין, שיארח את נרקיס. הכניסה החל מ-20:00, ההופעה תחל ב-21.30, בעלות של 30 שקל. ביום חמישי באותן שעות יארח רביב כנר את תום ואורית מ"היהודים". עלות סמלית – 30 שקל. כרטיסים ניתן לרכוש באתר העירייה. 

ראש העירייה רמי גרינברג: "גם הקיץ הזה נקיים שפע של אירועים ופעילויות ברחבי העיר, בגינות השונות, בשכונות, בהיכלי התרבות, בפארק יד לבנים וכמובן בפארק אוחיון. שפע האירועים יאפשרו בילויים לאורך כל ימות השבוע, ללא עלות או במחירים סמליים. נאחל לכולם קיץ נעים ומהנה".