יו"ר האופוזיציה בפתח תקווה עו"ד אורי אהד מפתיע שוב. שלושה חודשים לפני הבחירות המוניציפאליות, כשכבר נדמה היה שלא יתמודד פעם נוספת, חוזרים אהד וסיעת "הביצועיסטים" שבראשותו לקדמת הבמה, הפעם בסיוע המחנה הממלכתי, שתתמוך בסיעתו בבחירות למועצת העירייה. זאת, לאחר שהגיע להסכמות עם ראש תנועת כחול לבן ח"כ בני גנץ.

זה לא סוד שכל הסקרים האחרונים מראים ניצחון מוחץ לראש העירייה המכהן רמי גרינברג. אבל בעוד גרינברג עושה מאמצים לרשום הישג גם לסיעתו במועצה, נראה שבזירה זו הכל פתוח. לאחרונה גיבש אהד הסכמים נוספים, בין היתר עם ארגוני המחאה "אחים לנשק" ו"מחאת ההייטקיסטים" והוא קורא לכל מי שמגדיר את עצמו "אמצע וליברלי. המטרה שלנו היא להקים את הסיעה הגדולה במועצה", הוא אומר.

לאחרונה ניהל אהד מגעים גם עם עו"ד איתי שונשיין, שמונה לאחרונה למנכ"ל זמני של לשכת עורכי הדין (ראו כתבה נפרדת), במטרה לחבר אותו למהלך, וזאת בהמשך לעבודה המשותפת שלהם בבחירות ללשכת עורכי הדין. אם לא די בכך ברקע מתנהלים מגעים עם תנועת "חוזה חדש" אותה תייצג בעיר בת חן סולמי. "אני רוצה ואשמח לעוד חיבורים, ואנחנו באמת פונים לכל מי שהוא ליברלי ואכפת לו מהנעשה בעיר", אומר אהד. לדבריו, היום הוא לא מצוי בסכסוך עם אף גורם, "גם לא עם גרינברג", הוא אומר.

לאהד יש בסיס תמיכה מוצק של שניים או שלושה מנדטים. חיבור לסיעת כחול לבן ולמחנה הממלכתי יכולים לחזק את כוחו באופן משמעותי. התמיכה החד-משמעית במחאה יכולה לעבוד לשני הכיוונים ואהד מודע לכך. "אנחנו כאן בשביל לעשות טוב לעיר שלנו. במטה המאבק החליטו להציג מועמדות בכ-20 ערים ברחבי הארץ, כדי להוות כוח משמעותי גם ברשויות המקומיות הגדולות, ואני שמח שהם נותנים בי את האמון. נכנסתי לזה בכל הכוח ואעשה הכל כדי לא לאכזב" אומר אהד.