כמעט מידי לילה, בעיקר מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל, מתלוננים תושבי כפר גנים א' וג' על רעש בלתי נסבל של אופנוע כבד שחוצה את השכונות. 

האופנוע, שחולף בשכונות בשעות הלילה המאוחרות, מדיר שינה מעיני התושבים באופן קבוע. התושבים פנו בנושא אל המוקד העירוני ואל המשטרה אך תלונותיהם טרם טופלו.

לדברי התושבים, לאחרונה הגדיל אחד הרוכבים והצמיד אל האופנוע קול הנשמע כיריות ואזעקת צבע אדום לכאורה, ובעת נסיעתו במהירות גבוהה הקול המהדהד נשמע למרחקים ויוצר בהלה מיותרת בקרב קשישים, ילדים ואזרחים רבים.

נושא הרכיבה המהירה בתוך שכונות הוא לא דבר חדש. בעבר ניסתה העירייה להתמודד עם המפגע ללא הצלחה מרובה. כעת, בתקופת רגישה זו, וכשהמאמצים מופנים לטיפול בזירות נפילות ובקריאות של תושבים אודות חשודים הנעים בסביבת ביתם, התלונות כמעט לא זוכות למענה.

בקבוצות הווטצאפ השונות תושבי השכונות מביעים זעם רב אודות אותו רוכב אופנוע חסר אחריות ורגש, שפוגם באיכות חייהם ונוהג בפראות לילה אחר לילה, לכאורה מתוך כוונה.

"צריך להציף את הכביש בשמן", אמר לי אחד האזרחים. "ואז נמצא אותו מרוח על הכביש. זה אדם שלא רואה את האחרים ונהנה מעצם העובדה שהוא מבהיל ומקפיץ את כולם. חשבנו שבימים אלו של מלחמה וחרדה הוא יפסיק, אבל יומיים אחרי האסון הכבד הוא חזר לסורו והמשטרה חייבת להתעורר בנושא".

בתוך כך, במוצאי שבת עצרו שוטרי המחוז הצפוני 37 רוכבי אופנועים כבדים, אשר ביצעו שינויים יזומים באופנועיהם וגרמו לרעשים המדמים קולות אזעקה וירי תוך גרימת בהלה מיותרת בקרב הציבור. לרוכבים נרשמו דו"חות כבדים ומרבית האופנועים הורדו מהכביש.