משטרת פתח תקווה מנהלת חקירה בעקבות אירוע ירי משבת בלילה לעבר בית ברחוב עמוס בשכונת שערייה בפתח תקווה. סרטון אבטחה תיעד את האירוע שבו שני צעירים רכובים על גבי אופנוע כבד, הגיעו וסרקו את הבית כשהם על גבי האופנוע ומיד לאחר מכן ביצעו פניית פרסה, פתחו בנסיעה וביצעו ירי מטורף לעבר הקומות העליונה והתחתונה. 

גנבו ציוד מקורבנות ה"נובה": כתב אישום יוגש נגד שלושת תושבי הצפון
אחרי שנטען כי היא "קושרת את ידי הלוחמים מול עזה" - כך הגיבה הרשות השופטת

מהסרטון נשמע לכאורה רעשי 11 יריות ומיד לאחר מכן נעלמים הרוכבים מהמקום. מסתבר שבקומת הקרקע מתגורר קשיש מוגבל ובקומה העליונה משפחה המתגוררת בשכירות ובדרך נס איש לא נפגע. עולה כי בקומה העליונה אחד הקליעים חדר אל סלון הדירה באירוע שיכול היה להסתיים עם פגיעה באם המשפחה.

אבי המשפחה משחזר: "היינו בדירה העליונה ארבע נפשות אבל אשתי היתה הכי קרובה לוויטרינה ושכבה בסלון. אחד הקליעים חדר דרך הוויטרינה מעל לראש שלה בשני סנטימטר ופגע בקיר שבתוך הבית. החיים שלה ניצלו". 

"חשבנו בהתחלה שמדובר במחבלים שחדרו לשכונה. נעלתי את הדלת, כיביתי את האורות ונשכבנו על הרצפה. הזעקנו משטרה וחיכינו עד שהמשטרה תגיע לכאן. 11 יריות נשמעו בסמוך לשעה 22.00, מרביתם נורו לעבר הקומה התחתונה שם מתגורר בעל הבית שהוא אדם מבוגר, לשעבר שוטר, שהיום הוא נכה על כיסא גלגלים, וברור לי שלא הוא היעד. גם אנחנו לא מסובכים עם אף אחד ויש לי ילדים טובים. אנחנו משפחה של בית ועבודה. אין לי עסק עם אף אחד. אנחנו דיירי משנה וזה מפחיד. השוטרים הגיעו אבל לא גבו מאיתנו עדות מסודרת. הקשיש גם הוא ניצל מפגיעה ישירה זה פשוט טירוף לא מובן. אירוע כזה מלחיץ במיוחד בימים אלו. האישה בהתקף חרדה, הבת והבן מבוהלים".