דובר צה"ל התיר הבוקר (רביעי) לפרסום את שמו של החלל רס"ל מירון משה גרש, בן 21 בן העיר פתח תקווה. משה גרש היה לוחם ביחידת יהל"ם, חיל ההנדסה הקרבית, והוא נפל בקרבות בצפון רצועת עזה. משה הותיר אחריו את הוריו, אלן ודינה.

כשהיה נער, מירון משה גרש התנדב בתחנת כיבוי האש בפתח תקווה, כך הם כתבו: "משפחת לוחמי האש תחנה אזורית פ"ת, משתתפת בצער משפחת גרש על מות בנם רב סמ"ל מירון משה. גרש שירת ביחידת יהל״ם של חיל ההנדסה נהרג בקרב בעזה, מירון היה מתנדב כבאות והצלה בתחנת כיבוי האש בפתח תקווה מגיל 15 ועד גיל 18".

מנהלי הבית של בנג'י כתבו עליו בדף הפייסבוק שלהם: "בלב שבור הבית של בנג'י כואב את נפילתו בטרם עת של החייל האהוב שלנו מירון גרש ז"ל. מירון גר בבית של בנג'י שנתיים וחצי, ובזמן הזה כבש את הלבבות של כולם - חיילים, צוות, ומתנדבים כאחד. מירון היה אדם וחייל ששאף תמיד לטוב ביותר. הוא הקפיד על כושר וחלם להגיע לסיירת. את החלום הזה הוא הגשים כשהתקבל ליחידת יהל"ם, שם עשה שירות למופת כלוחם בודד ושם נפל בהגנה על המולדת האהובה שלו.
"מירון היה לוחם מקצועי ומוכשר שהפגין מסירות וחוסר אנוכיות עד הסוף. זה האדם שמירון היה, מישהו שתמיד רצה לעזור לאחרים גם במחיר של הביטחון האישי שלו. עוד אפילו לפני שהוא התגייס הוא התנדב בכבאות והצלה.
"משפחת הבית של בנג'י מרכינה ראש ועומדת לצד בת זוגתו של מירון, איילה, שאותה הוא הכיר בבית של בנג'י בה שניהם גרו כששירתו כלוחמים בודדים. מירון אנחנו אוהבים אותך ומצדיעים לך. אנחנו כבר מתגעגעים יותר ממה שאפשר לבטא במילים! תהיה נשמתו צרורה בצרור החיים". 

ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג, ספד לו: "בצער רב אנו מודיעים על נפילתו של הלוחם הגיבור רס"ל מירון משה גרש ז"ל. מירון לחם בקרבות ברצועת עזה, במסגרת שירותו ביחידת יהל"ם, היה בן 21 בנופלו. אנו אבלים וכואבים את האובדן הנוסף מבני עירנו ומטובי בנינו. משתתפים בצער המשפחה, נלווה ונתמוך בה בכל שיידרש. יהי זכרו ברוך".

הלווייתו תתקיים היום, ברביעי 3.1.2024 בשעה 15:00 בבית העלמין סגולה בחלקה הצבאית פתח תקווה. המשפחה תשב שבעה ברחוב היבנר 48 בעיר.