לידיעת הנוסעים לירושלים, החל מהיום (שלישי) יפעל קו 427 – קו ישיר בין רכבת קרית אריה בפתח תקווה לתחנה מרכזית בירושלים.

הקו מופעל על ידי חברה חדשה "דרך אגד" שנכנסת לפעילות בקווי ירושלים. לקו החדש יהיה מסלול מהיר בתוך פתח תקווה והוא יעבור בדרך אם המושבות שמלצר, רחוב מרטין גהל, עמל, ז'בוטינסקי, דרך רבין, כביש 471 וישיר לירושלים. במקביל, קו 425 הארוך לא יפעל מפתח תקווה יותר.

הקו יצא מכיוון פתח תקווה לירושלים בימים ראשון עד חמישי, החל מהשעה שבע בבוקר, כל שעה עגולה, ויתוגבר בשעות אחה"צ והערב, עד השעה 22:00. מכיוון ירושלים לפתח תקווה, הקו יפעל בימים ראשון עד חמישי, החל מהשעה 05:45, ועד השעה 21:50.

ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג: "בהתאם לצורך שעלה בקרב הציבור ובשיתוף משרד התחבורה יחל לפעול קו חדש ומהיר מפ"ת לירושלים, שיעצור במספר תחנות בודדות בעיר ולאחר מכן ימשיך ישירות לירושלים. עיריית פתח תקווה ממשיכה לקדם את מערך התחבורה הציבורית ולשפר את הזמינות, הנגישות והקישוריות של קווי האוטובוסים, ובמקביל ממשיכה לפתח את שבילי הרכיבה, בניית הגשרים והמחלפים, קידום המטרו והרכבת הקלה המאפשרים לתושבי העיר ולאורחיה מערך תחבורתי משודרג ונוח. אני מבקש להודות למשרד התחבורה, הרשות הארצית לתחבורה ולתוכנית אב לתחבורה ירושלים על העבודה וההשקעה הרבה לשיפור רשת התחבורה בין פתח תקווה לבין ירושלים, ואישור התקציבים הנדרשים כדי להביא לתושבי פתח תקווה וציבור המועסקים והמבקרים בעיר את השירות הטוב ביותר ".

דוד קמחי, הממונה על התחבורה הציבורית בעיריית פ"ת: "קו 427 הוא קו חדש ומהיר שיחל לפעול החל מיום שלישי ה-16.4 בקו יופעלו אוטובוסים חדשים עם חווית משתמש שתעניק לנוסעים נסיעה רגועה ונעימה. אני מודה למשרד התחבורה על הקשב ושיתוף הפעולה. נמשיך לפעול לשדרוג מערך התחבורה הציבורית בעיר".